Trent: Har altid beundret Mourinho
Helt enig - tror ikke trent kommer til at spille mere for os, medmindre tingene går helt galt. Derfor bør han også sendes videre denne sommer, så vi kan spare hans store løn.Ramos4 post=198284 skrev: Men vi behøver heldigvis ikke bryde hovedet for meget over det.
Dumfries går vel bare ind og sætter sig på pladsen fra dag 1.
Han slår mig som en stabil type.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Trent er eminent på bolden, hans overblik og teknik, fejler absolut intet. Men han er højreback. Jeg har højere forventninger til ham, end at han er god fremad. Han er direkte horribel defensivt. Sin sidste tid for Liverpool, ligeså. Han bliver kørt over af typer som Vini, der er hurtige og drible stærke. Derudover, har en doven og lad attitude hvilket slet ikke hjælper på mit blik på ham. Han lunter rundt efter fejl afleveringer, slipper sin markering KONSTANT, er skyld i farlige kontra angreb i mod os, fordi han mange gange forsøger at slå en Beckham aflevering, men så ender det med at blive fejl afleveringer. Jeg er ked af du synes min kritik er unuanceret, men det er sådan jeg ser på ham.REAL post=198274 skrev: Jeg bliver ærligt talt lidt træt af den type indlæg. Kritik af vores egne spillere er helt legitim - faktisk nødvendig. Men når det er på en fan-side, synes jeg man skylder at gøre sig lidt umage. Trent er top 1 % blandt backs i Europas topligaer i progressive afleveringer, top 5 % i xA og top 7 % i præcise indlæg. Hvis “analysen” kun handler om hans svagheder og slet ikke forholder sig til de områder, hvor han er blandt verdens bedste, så bliver den bare unuanceret.
Hvis vi snakker Alves og Marcelo:
Alves, var ikke dårlig defensivt. Han var eksempelvis et monster over for CR7 og lukkede ofte ham ned hele kampen. Så kan det godt være han var ukoncentreret i sine markeringer og ikke var Cucurella eller Nuno Mendes defensivt, men han var ikke Trent dårlig. Marcelo det samme. Han kæmpede for klubben og ja, Marcelo havde en del blundere, men man var ikke i tvivl om at han ville dø for Real. Trent ligner en der lige er stået op, når han spiller.
Jeg savner Pepe :(