Trent: Har altid beundret Mourinho

1 måned 3 uger siden #37 af Ramos4
Det samme kan du sige om Dani Alves eller Marcelo.

Der skulle resten af holdet også dække af for dem.

Men som sagt: Hvis Trent skaber mere end han koster, så er det jo et plus på bundlinjen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #38 af Dragam

Ramos4 post=198328 skrev: Det samme kan du sige om Dani Alves eller Marcelo.

Men som sagt: Hvis Trent skaber mere end han koster, så er det jo et plus på bundlinjen.

​Marcelo kunne holde i bolden som ingen anden, og dermed tage presset af os, når modstanderne pressede os - det er ingenlunde en evne trent har. Det er rigtigt at ramos skulle dække for løb i ryggen på marcelo, men det var jo på ingen måde ligeså dårligt forsvarsspil som trent.

Har DU en statistik på at han skaber mere end han koster (hvilket iøvrigt ALTID bør være tilfældet, så det er ikke engang noget kæmpe plus for ham, hvis han ikke har kostet mere end han har givet, men det jeg ikke kunne forestille mig at han har).
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 måned 3 uger siden #39 af NachoFernández

Dragam post=198329 skrev:

Har DU en statistik på at han skaber mere end han koster ?

​Du har jo lige sagt det ikke findes? :D

1 måned 3 uger siden #40 af Dragam

NachoFernández post=198330 skrev:

Dragam post=198329 skrev:

Har DU en statistik på at han skaber mere end han koster ?

​Du har jo lige sagt det ikke findes? :D

​Det kan ikke afmåles i statistik, men han bliver ved med at tale om det, så må det jo være fordi han sidder og brænder inde med en...

1 måned 3 uger siden #41 af Ramos4
Vi snakker i cirkler.

Det er dig, Dragam, der bliver ved med at påstå at fordi Trent er dårlig defensivt, så er det ligemeget hvor god han er på bolden og hvor meget han skaber. Selvom REAL har vist dig, at han ligger i absolut toppen i Europa i flere statistikker.

Så når nu det er DIG der bliver ved med at sige, det er ligegyldigt hvor god han er fremad banen, så tænker jeg næsten det må være dig der skal bevise hvorfor det er så ligegyldigt.

Igen: Det er DIG der skriver, at Trent er så dårlig defensivt at hans offensive bidrag intet betyder.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 måned 2 uger siden #42 af Dragam

Ramos4 post=198338 skrev: Vi snakker i cirkler.

Det er dig, Dragam, der bliver ved med at påstå at fordi Trent er dårlig defensivt, så er det ligemeget hvor god han er på bolden og hvor meget han skaber. Selvom REAL har vist dig, at han ligger i absolut toppen i Europa i flere statistikker.

Så når nu det er DIG der bliver ved med at sige, det er ligegyldigt hvor god han er fremad banen, så tænker jeg næsten det må være dig der skal bevise hvorfor det er så ligegyldigt.

Igen: Det er DIG der skriver, at Trent er så dårlig defensivt at hans offensive bidrag intet betyder.

​Det er ganske rigtigt mig der skriver, at Trent er så dårlig, at hans MINIMALE offensive bidrag intet betyder, ja.

At der overhovedet kan være diskussion om at Trent er et gigantisk flop for real madrid er jo himmelråbende tåbeligt. 

Ift den statistik real bringer på banen, så er det et glimrende eksempel på at statistik ingenlunde fortæller hele sandheden i fodbold.

Men sjovt at du ligepludselig er i et stort forsvar af Trent - det har jeg ikke set dig være før på noget tidspunkt... men det handler nok mere om afsender end indholdet...
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 måned 2 uger siden #43 af Ramos4
All right.

Masser af subjektive pointer igen.

I følge dig:
Det er himmelråbende tåbeligt at overhovedet diskutere emnet + statistik er i øvrigt til at lukke op og skide i.

Jamen så er den jo lukket :D

Jeg tænkte bare vi kunne prøve at bredde samtalen lidt ud og nuancere den. Vi er jo alle sammen med på, at Trent ikke forsvarer skide godt.

Men min pointe var jo blot, at det samlede regnestykke godt kan gå i plus alligevel.

Men den idé lader du ikke til at kunne tage til dig.

1 måned 2 uger siden #44 af Ramos4
I øvrigt bliver jeg dødtræt af at jeg nu skal skydes i skoene, at jeg er i et "stort forsvar af Trent".

Jeg er i bund og grund skideligeglad med alle spillerne. Jeg vil bare holdet det bedste. Jeg er ikke interesseret i at hverken forsvare nogen eller forherlige nogen, for enhver pris.

Det er bare fodbold. Jeg er med på at visse herinde er meget sort/hvide og aldrig kunne finde på at ændre holdning til noget - som det jo også er hos mange i den brede befolkning. But that's not me.

Jeg debatter bare. Forsøger at belyse ting fra så mange sider som muligt (hvis jeg evner det).

Hvis nogen smider en statistik op, eller sagligt kan argumentere for, at Trent er lort - jamen so be it. Who cares.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, Estadio Santiago Bernabéu, NachoFernández

1 måned 2 uger siden #45 af Ramos4
* hov "hverken nedgøre eller forherlige nogen"

1 måned 2 uger siden #46 af Lars1991
​Jeg har aldrig set Dragam rykke sig et millimeter med noget, så det skal nok ikke være målet med at diskutere :D

Jeg tror vi alle kan blive enige om at Trent ikke har haft den bedste sæson, og hvis det er niveauet han kommer til at have fremover, så bliver han da en fiasko. Men vi er nok flere, der håber han kan gøre det bedre, hvilket jeg tror kommer til at handle meget om han kan holde sig skadesfri, hvilket der jo ingen garantier er for. Men hvis han kan det, så bliver han meget værdifuld for os. Vi kan allerede se hvor gode hans offensive stats er på en dårlig sæson, og vi har også set prøver på nogle af de vilde oplæg han kan lave. Hvis han kan gøre de ting mere kontinuerligt, bliver han en gamechanger. Det synes jeg også man så han var under Xabi faktisk, hvor han dog desværre ikke fik spillet særlig meget pga skader, så det heller ikke den største sample-size.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

1 måned 2 uger siden #47 af -#7-
​Det må alt andet lige også være svært at gå fra at have den samme træner og holdkammerater i Liverpool i så mange år i træk, og så flytte til en ny klub og et nyt land, og samtidig skulle vænne sig til den nu 3. træner på lidt over et år. Vi forventer jo ofte at spillerne bare er maskiner som skal præstere konstant, og sådan er vilkårene jo også i det store og det hele i Real Madrid især, men sådan på det menneskelige plan kan jeg måske godt forstå hvis det har været en faktor i Trents ringe sæson, for det synes jeg unægteligt at den var.

DC19

Leveret af Kunena Forum