Nej tak til Carlo Ancelotti

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Spanske Marca har spurgt sine læsere, hvilke spillere og træner, man ønsker til den kommende sæson.

Her har man på spillerfronten haft muligheden for at stemme for eller imod køb af spillere som Bale, Carvajal, Gündogan, Verratti, Agüero og Kondogbia og her siger man ja tak til alle, bortset fra Sevillas Kondogbia.

Størst tilslutning er der til Bale og Carvajal, som får tilslutning med henholdsvis 89,1% og 72,4%.

På træner-fronten er der til gengæld fortsat ikke opbakning til Carlo Ancelotti, som betegnes som den store favorit til at overtage efter José Mourinho, hvis han som meget tyder på, stopper til sommer. Hele 62% er således imod ansættelsen af italieneren, som også tidligere er blevet fravalgt i afstemninger i spansk presse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Mohammed186
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #2 af Mohammed186
Besvaret af Mohammed186 på emne Nej tak til Carlo Ancelotti
Hvorfor mon det? Han er ellers en god og erfaren træner, og synes og også Psg spiller meget fint.

13 år 2 måneder siden #3 af Real Madrid
Bemærkelsesværdigt, at Paris SG er det hold i Le Championnat, der har fået næst flest kort, de er det hold af alle, der har modtaget flest røde kort - 8 af slagsen - jeg ved ikke, hvor meget man skal ligge i det, men det er vel noget, der skal til eftertanke, yderst besynderligt, at et fører hold, har fået så mange kort tildelt.

Hvad er jeres begrundelse, og hvor meget skal man ligge i det?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 2 måneder siden #4 af MMM
Besvaret af MMM på emne Nej tak til Carlo Ancelotti

Real Madrid skrev: Bemærkelsesværdigt, at Paris SG er det hold i Le Championnat, der har fået næst flest kort, de er det hold af alle, der har modtaget flest røde kort - 8 af slagsen - jeg ved ikke, hvor meget man skal ligge i det, men det er vel noget, der skal til eftertanke, yderst besynderligt, at et fører hold, har fået så mange kort tildelt.

Hvor mange af dem har været til Zlatan?

13 år 2 måneder siden #5 af sebbereal
Besvaret af sebbereal på emne Nej tak til Carlo Ancelotti

MMM skrev:

Real Madrid skrev: Bemærkelsesværdigt, at Paris SG er det hold i Le Championnat, der har fået næst flest kort, de er det hold af alle, der har modtaget flest røde kort - 8 af slagsen - jeg ved ikke, hvor meget man skal ligge i det, men det er vel noget, der skal til eftertanke, yderst besynderligt, at et fører hold, har fået så mange kort tildelt.

Utroligt nok er det kun ét enkelt rødt kort til Zlatan af de 8, jeg havde før troet at han i hvert fald havde fået halvdelen!

Faktisk er de 8 røde kort fordelt på 8 forskellige spillere, så det er lidt foruroligende!

Det er som følger: Sirigu, Sakho, Matuidi, Verratti, Motta, Beckham, Lavezzi og Zlatan!

13 år 2 måneder siden #6 af MMM

sebbereal skrev:

MMM skrev:

Utroligt nok er det kun ét enkelt rødt kort til Zlatan af de 8, jeg havde før troet at han i hvert fald havde fået halvdelen!

Faktisk er de 8 røde kort fordelt på 8 forskellige spillere, så det er lidt foruroligende!

Det er som følger: Sirigu, Sakho, Matuidi, Verratti, Motta, Beckham, Lavezzi og Zlatan!

Heh, det er en overraskelse. Beckhams må være det fra sidste uge, der var ret spøjst. Og Sirigu så rødt efter kampen var slut. Så jeg ved ikke rigtig hvor meget man kan ligge i de tal. Men det er da bemærkelsesværdigt - Madrid er ikke ligefrem en klub, der har behov for at blive endnu bedre til at trække røde kort.

13 år 2 måneder siden #7 af MMM

sebbereal skrev:

MMM skrev:

Du er ikke den eneste, der har bemærket det: www.guardian.co.uk/football/blog/2013/ma...ciennes-thiago-silva

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #8 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Nej tak til Carlo Ancelotti
Ancelotti er ikke just min favorit, men kan ikke se et bedre alternativ lige nu. Udover Capello ;)

13 år 2 måneder siden #9 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Nej tak til Carlo Ancelotti
onside.dk/primera-division/avis-ancelott...rne-assistent-i-real

Hvad siger i så til den her. Satme friskt hvis zidane bliver assistent, evt sammen med makelele:)

Så er den vist nogenlunde sikker bale og verratti er store transfer mål.

13 år 2 måneder siden #10 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Nej tak til Carlo Ancelotti

asp3200 skrev: onside.dk/primera-division/avis-ancelott...rne-assistent-i-real

Hvad siger i så til den her. Satme friskt hvis zidane bliver assistent, evt sammen med makelele:)

Virker usandsynlig dumt af PSG at slippe både Ancelotti OG Verratti.

Hvordan vurdere du, at den er nogenlunde sikker at man går efter Bale, såfremt Zidane bliver assistent?

13 år 2 måneder siden #11 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Nej tak til Carlo Ancelotti

asp3200 skrev: onside.dk/primera-division/avis-ancelott...rne-assistent-i-real

En Raúl i assistent-sædet kunne også være en mulighed?
Under alle omstændigheder, så skal klubben have et træner team, som vil Real Madrid det bedste, og ikke dem selv det bedste! Så er jeg egentlig tilfreds.

- Selvfølgelig skal de også have træner- og ledelsesmæssige kvaliteter ;)

13 år 2 måneder siden #12 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Nej tak til Carlo Ancelotti
Der går rygter om, at Mou netop har sagt på et pressemøde, at han bliver i Madrid. Nogen der ved mere?

Leveret af Kunena Forum