Nej tak til Carlo Ancelotti

13 år 2 måneder siden #13 af MMM
Besvaret af MMM på emne Nej tak til Carlo Ancelotti

Gribben skrev: Der går rygter om, at Mou netop har sagt på et pressemøde, at han bliver i Madrid. Nogen der ved mere?

deportes.elpais.com/deportes/2013/05/07/...67923960_117922.html (på spansk, sorry)

Igen idag var det ham og ikke Karanka, der gav pressemødet inden morgendagens kamp. Han diskuterede målmænd, Iniesta, Pepe, samfundets hykleri, hvorfor han, imodsætning til alle andre, ikke er en hykler og sagde, at han overvejer at blive. Det bliver mest opfattet som en trussel som led i forhandligerne med Perez om hans kæmpe frikøbsklausul.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #14 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Nej tak til Carlo Ancelotti

MMM skrev:

Gribben skrev: Der går rygter om, at Mou netop har sagt på et pressemøde, at han bliver i Madrid. Nogen der ved mere?

deportes.elpais.com/deportes/2013/05/07/...67923960_117922.html (på spansk, sorry)

Igen idag var det ham og ikke Karanka, der gav pressemødet inden morgendagens kamp. Han diskuterede målmænd, Iniesta, Pepe, samfundets hykleri, hvorfor han, imodsætning til alle andre, ikke er en hykler og sagde, at han overvejer at blive. Det bliver mest opfattet som en trussel som led i forhandligerne med Perez om hans kæmpe frikøbsklausul.

Manden holder Real Madrid for nar... Ja, vel nærmest gidsler.

Først giver han endnu en grund til at fyre ham (ved at gå ind i endnu en intern konflikt, og lufte den i pressen), og så truer han med at blive i klubben... Han er gift.

Vi kan igen pege på en spiller, som opfører sig tåbeligt og uden respekt for sin træner... Denne gang i Pepe. Men normalt er det jo træneren at pilen peger på, når et omklædningsrum er gået så meget i opløsning.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 2 måneder siden #15 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Nej tak til Carlo Ancelotti

M_linding skrev:

MMM skrev:

Manden holder Real Madrid for nar... Ja, vel nærmest gidsler.

Først giver han endnu en grund til at fyre ham (ved at gå ind i endnu en intern konflikt, og lufte den i pressen), og så truer han med at blive i klubben... Han er gift.

Vi kan igen pege på en spiller, som opfører sig tåbeligt og uden respekt for sin træner... Denne gang i Pepe. Men normalt er det jo træneren at pilen peger på, når et omklædningsrum er gået så meget i opløsning.

Tør jeg overhovedet lufte tanken om, at Pepe og Mou har "planlagt" denne situation, og bevidst gået i pressen med det? Nej, det er jo en absurd tanke..

For mig virker Pepe bare som Mous største fan, og at de nu pludselig går mod hinanden, offentligt, virker mærkeligt. Men omvendt er Pepe måske ikke så dårligt et menneske som jeg gik og troede..

13 år 2 måneder siden #16 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Nej tak til Carlo Ancelotti
Jeg har aldrig hørt nogen sige andet end, at Pepe er en flink fyr - tværtimod.

Pepe og Mourinho forsøger begge to, at vinde noget ved deres mediestunt - om de så er sammen om det, kan man jo ikke helt vide. Jeg tror det dog ikke:)

13 år 2 måneder siden #17 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Nej tak til Carlo Ancelotti

Mathiaska skrev:

asp3200 skrev: onside.dk/primera-division/avis-ancelott...rne-assistent-i-real

Hvad siger i så til den her. Satme friskt hvis zidane bliver assistent, evt sammen med makelele:)

Så er den vist nogenlunde sikker bale og verratti er store transfer mål.

Virker usandsynlig dumt af PSG at slippe både Ancelotti OG Verratti.

Hvordan vurdere du, at den er nogenlunde sikker at man går efter Bale, såfremt Zidane bliver assistent?

Fordi zidane er mega fan af Bale.

13 år 2 måneder siden #18 af Mathiaska

asp3200 skrev:

Mathiaska skrev:

asp3200 skrev: onside.dk/primera-division/avis-ancelott...rne-assistent-i-real

Hvad siger i så til den her. Satme friskt hvis zidane bliver assistent, evt sammen med makelele:)

Så er den vist nogenlunde sikker bale og verratti er store transfer mål.

Virker usandsynlig dumt af PSG at slippe både Ancelotti OG Verratti.

Hvordan vurdere du, at den er nogenlunde sikker at man går efter Bale, såfremt Zidane bliver assistent?

Fordi zidane er mega fan af Bale.

Det tror jeg de fleste er, dog ikke dem som mener han er en kopi af Cris ;)
Men at Zidane er fan gør da ikke, at en handel er tilnærmelsesvis sikker.

13 år 2 måneder siden #19 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Nej tak til Carlo Ancelotti
Ferguson trækker sig, mon ikke afløseren hedder Mourinho?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 2 måneder siden #20 af Mathiaska

ZizouMo skrev: Ferguson trækker sig, mon ikke afløseren hedder Mourinho?

Det tror jeg.

13 år 2 måneder siden #21 af raul7=kongen

Mathiaska skrev: For mig virker Pepe bare som Mous største fan, og at de nu pludselig går mod hinanden, offentligt, virker mærkeligt. Men omvendt er Pepe måske ikke så dårligt et menneske som jeg gik og troede..

Fuldstændig mangel på indsigt omkring spillerne og spillertruppen med den kommentar. Du falder nøjagtig i den samme rille som EB utallige gange har gjort med deres pinlige afstemninger om, om Pepe psykopat eller ej.

Pepe har alle dage været vellidt i truppen, en spiller holdkammeraterne elsker, den eneste spiller som altid smider sin trøje ud til publikum, en person som altid giver interviews, en person som altid er i højt humør og en person som udenfor banen repræsenterer gentleman-principperne og glæden ved fodbold mere end nogen anden spiller Real Madrid har set i det seneste årti.

At han så er et svin og glemmer det hele så snart han hopper i støvlerne, det er en anden sag. Det gør ham dog ikke til en dårlig person, blot en svinsk fodboldspiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, ZizouMo, rezamadridista

• El Galactico
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #22 af El Galactico
Besvaret af El Galactico på emne Nej tak til Carlo Ancelotti
Mourinho er en genial træner, men i en klub som Real Madrid, kræver det ydmyghed og et loyalt forhold til kaptajnen og den resterende trup. Han har brændt fingrene godt og grundigt og skabt splid i omklædningsrummet.

Carlo Ancelotti er en træner som er professionel og som har erfaringen på at vinde trofæer. I alle de år hvor jeg har fulgt med i fodbold har jeg aldrig oplevet ham som en problem skaber, men tværtimod som en mand som har styr på sine ting. Det kan godt være at han er italiener og måske tænker lidt defensivt, men det har vi fandme også brug for i Real. Vi er alt for dårlige i mands opdækningers som koster os mange point og det har stået på siden Pelegrinis tid.

På det offensive plan kan der ikke klages over, men det kræver stadig at vi udnytter vores chancer bedre og score på dem.

Jeg tror personligt at Ancelotti er den rette mand som kan gå ind og fin justere holdet på det defensive. Det ville også være ekstra krydret hvis man også havde Zidane ved hans side, så han kan få mere erfaring som træner i verdens bedste klub.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved El Galactico.

Leveret af Kunena Forum