Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde
- Raul7-2880
- Væk
- Platin bruger
-
Der er nogle som ønsker en velfortjent karantæne…Ramos4 post=199777 skrev:
Hold nu op. Hvem dømmer Diomandé ude?Bismo post=199775 skrev:
Det her ligger langt under dit niveau, Ramos. Har du fået lidt at drikke? WtfRamos4 post=199771 skrev:
Han er hund fordi han ikke udfordrer. Var ikke klar over at I er tre i et homoseksuelt forhold.Bismo post=199770 skrev:
synes Diomande skal have mere end 15 minutter på banen, inden man dømmer ham ude og kalder ham en hund osv.Ramos4 post=199760 skrev:
Jeg var ikke klar over I er kærester, sorry.madrid2000 post=199757 skrev:
Du kan selv være en hund.Ramos4 post=199726 skrev: Diomandé har ikke været oppe i fart en eneste gang.
Udfordr nu din hund.
Igen: Klar undskyldning.
Jeg siger bare han skal udfordre. Bare...een gang.
Det gjorde han slet ikke, den hund.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Helt klart. Han virker dog som en nøjsom spiller. Han sløser ikke bolden væk. Og mon ikke bare, at han var lidt nervøs. Men ja, når man har købt ham for den transfersum (dog med relativ(!) lav løn, men det glemmer vi lige), så skal han bare ind og være starman. Ingen tid til langsom tilvænning - det er den barske realitet han må se i øjnene.Ramos4 post=199778 skrev:
Han har et bedre blik for afleveringer end mange fløje.Fondo_Sur post=199772 skrev: Kommentatoren var også inde på det med Diomande. Det var dog mere kompliceret, da Espanyol stod meget dybt og fordi der var dobbeltdækning og dårlig bane.
Han kan ikke bare komme fra Bundesligaen og gøre det samme, men synes klart man kunne se, at han er unik på kanten.
Det er bare vildt at se Brahim slet ikke komme ind, når nu Vini og Mbappé spillede hele kampen og var elendige.
Det synes jeg er positivt.
Men savnede at se ham trykke på. Men det er selvfølgelig svært mod en lav blok og en dårlig bane.
Han fik ikke meget ud af det, men synes egentlig Diomande så utrolig spændende ud. Han viste han både havde fart, teknik og styrke. Så var der lige noget med beslutninger og en del tøven, men det skal nok blive godt.
Konate havde en virkelig god kamp, havde forventet en mere svingende spiller. Men det var han i hvert fald ikke i denne kamp, god start.
Dumfries kommer klart med noget fysik, der kan bruges både offensivt og defensivt. Lidt begrænset på bolden, men en fin nok debut.
Cucurella indskiftningen styrkede ikke vores venstre back, selv efter Carreras ellers ikke havde haft den bedste kamp. Skidt start.
Bernardo. Fin kamp, det hjælper klart at have en spiller af hans type derinde, men man kan heller ikke påstå at han styrede kampen. Han lignede egentlig bare en lidt dårligere version af Arda.
Espi scorer et mål, så kan man ikke bede om mere!
Perspektiver: At Arda bliver skiftet ud som den første og Vini bliver på banen hele kampen giver desværre en bitter smag. Hvis det fortsætter med at det er vigtigere hvad man hedder end hvor godt man gør det, så kommer der nok ikke nogen af de store trofæer hjem denne sæson. Forventet nok, da Xabi jo fik sparket for netop at kigge på præstationer over navne, men stadig ærgerligt.
Ramos4 post=199780 skrev:
Modtagelsen bliver spændende faktisk.Real HWL post=199779 skrev: Jeg håber fandme Vini finder et andet niveau på onsdag hvor han igen skal spille 90 minutter.
Mon ikke Bernabeu er overbærende her i starten? Måske der kommer lidt spredt piftet rundt omkring. Men ellers tror jeg ikke der sker så meget.
Tror de begynder at pifte, hvis han spiller som i aften.Real HWL post=199787 skrev:
Modtagelsen bliver spændende faktisk.Real HWL post=199779 skrev: Jeg håber fandme Vini finder et andet niveau på onsdag hvor han igen skal spille 90 minutter.
Mon ikke Bernabeu er overbærende her i starten? Måske der kommer lidt spredt piftet rundt omkring. Men ellers tror jeg ikke der sker så meget.
Jeg sad lige og kiggede på sidste sæsons resultater. Vini blev skiftet ud eller startede på bænken i de første 5 liga kampe og 3 CL kampe. Vi skulle først hen i 6.runde i ligaen før han fik 90 min.Lars1991 post=199785 skrev: Perspektiver: At Arda bliver skiftet ud som den første og Vini bliver på banen hele kampen giver desværre en bitter smag. Hvis det fortsætter med at det er vigtigere hvad man hedder end hvor godt man gør det, så kommer der nok ikke nogen af de store trofæer hjem denne sæson. Forventet nok, da Xabi jo fik sparket for netop at kigge på præstationer over navne, men stadig ærgerligt.
Det er komisk hvor meget fokus der har været på cojones og trænere der sætter spillere på plads, men det er indlysende Xabi har været den eneste træner der har taget det skridt, og det kostede ham så også jobbet.
Jeg håber folk der skriver at Mou gør det nemmere for sig selv at skulle bænke Vini, får ret. Men jeg sagde det fra dag 1, Mou har ikke haft et større job længe, og han kommer ikke til at risikere det nu.
- madrid2000
-
- Væk
- Platin bruger
-
Bismo post=199788 skrev:
Tror de begynder at pifte, hvis han spiller som i aften.Real HWL post=199787 skrev:
Vini vs Espanyol
0 Mål
0 assist
0 expected mål
0 expected assist
0 skabte chancer
0 skud på mål
71% Afleveringspræcision
Det kan kun blive bedre fra nu af ;)
madrid2000 post=199791 skrev: Det er ikke for at forsvare Vini efter aftenenes performance, men fokuset skal fordeles på flere spillere. Ja, han skal oppe sig væsentligt, men det er også en stor matchvinder, der tidligere har afgjort store kampe. Derfor er det ikke underligt, hvis Mou håber på, at han kommer i gang og rammer en god form. Tror ikke, man kan konkludere, at Mou mangler nosser og ikke tør skifte de store spillere ud.Der er enkelte brugere herinde, der allerede har foræret mesterskabet til Barcelona og afskrevet Mourinho. Synes lige, træneren skal have en chance. Man kan ikke konkludere på baggrund af nogle få træningskampe. Lad os se, hvor holdet står om 3 måneder.
Jeg er så træt af at være negativ hele tiden. Men jeg tror jeg har en ide om hvor vi står om 3 måneder. Er det 10-12 år siden Mourinho har vundet et nationalt mesterskab? Det er jo ikke ligefrem en nytænkende messias vi har fået ind på trænerbænken.
NickyMad post=199790 skrev:
Jeg sad lige og kiggede på sidste sæsons resultater. Vini blev skiftet ud eller startede på bænken i de første 5 liga kampe og 3 CL kampe. Vi skulle først hen i 6.runde i ligaen før han fik 90 min.Lars1991 post=199785 skrev: Perspektiver: At Arda bliver skiftet ud som den første og Vini bliver på banen hele kampen giver desværre en bitter smag. Hvis det fortsætter med at det er vigtigere hvad man hedder end hvor godt man gør det, så kommer der nok ikke nogen af de store trofæer hjem denne sæson. Forventet nok, da Xabi jo fik sparket for netop at kigge på præstationer over navne, men stadig ærgerligt.
Det er komisk hvor meget fokus der har været på cojones og trænere der sætter spillere på plads, men det er indlysende Xabi har været den eneste træner der har taget det skridt, og det kostede ham så også jobbet.
Jeg håber folk der skriver at Mou gør det nemmere for sig selv at skulle bænke Vini, får ret. Men jeg sagde det fra dag 1, Mou har ikke haft et større job længe, og han kommer ikke til at risikere det nu.
Ja, jeg tror også en del af jobbeskrivelsen fra Perez har været "Få Real Madrid til at vinde igen - med Vini som en stor stjerne". Han har desværre bare ikke niveauet til at være en stor stjerne for en klub som Real Madrid, og vi kan ikke tale om at det bare er et formdyk mere. Han er jo overall stadig en god spiller, og han skal nok også få lavet mål og assists, og få afgjort nogle kampe her og der. Men han viser bare ikke niveauet kontinuerligt nok, og han er desværre sådan en slags spiller, der, når han er dårlig, er virkelig dårlig. Så er det jo som Benzema sagde "Jeg sværger, han spiller imod os".
Men håber da folk har ret i at Mourinho "samler beviser" eller han ikke vil lave ravage allerede i første kamp, og konsekvenserne nok skal komme senere - jeg tvivler bare.