Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde

1 uge 5 dage siden #169 af Matamoro
Der er mange som synes at det kunne være besnærende med både Silva og Guler på banen samtidigt. Jeg synes egentlig at det var lidt problematisk i går. Guler trak ind centralt hvor Silva gerne skulle operere. Det hæmmede Silvas spil og fjerner desuden også en spilmulighed når de begge er placeret i det samme rum. Mourinho må beslutte sig for om det skal være Silva eller Guler der ligger derinde, men det giver jo nok sig selv når Diomande har sat sig på højrekanten og Bellingham har 10'eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #170 af mohbar
​ lad os se hvad det udvikler sig til.

Fx Diomande er på trods af prislappen stadig en upoleret Diomant. Hans unge alder (jeg er sikker på der ikke er snydt med hans alder som det gik rygter om) og relativt korte tid i prof fodbold , så kan det godt være det bliver et mellemlangt projekt.. det er ikke endnu en mastantuono, ig viser kæmpe potentiale men jeg tror han skal bruge tid på at etablere sig på holdet. Og vi ved ikke hvad der kan ske med holdsammensætningen når vi rammer november/december.

1 uge 5 dage siden #171 af Hamid8210
Diamonde havde ikke nogen speciel kamp, men jeg kunne nærmest mærke hans eksplosivitet og fart selvom han ikke viste noget af det.

1 uge 5 dage siden #172 af Sebberg
​Jeg er slet ikke nervøs i forhold til Diamande, men der er sgu nogle lidt skøre, optimistiske takes fra i går. Jeg synes godt nok, han var helt ubegribeligt ringe/nervøs. OG DET ER HELT OK - jeg er helt rolig. Men et godt indhop var det godt nok ikke.

Hvad tager jeg med mig fra kampen? Jeg synes egentligt, at det var et ok udtryk, og at et par af de nye spillere viste gode takter - særligt Espi. Valverde på midten var et langsomt trafikuheld, og det er jeg lidt nervøs for. 

Og så er der Vini - gode gamle Vini. For dem, der kender mig herinde, er det jo ingen overraskelse, at hans forlængelse denne sommer røg direkte i toppen af listen over de værste oplevelser som RM-fan for mig. Det slår simpelthen talrige af de helt forfærdelige nederlag. Hvor ville jeg bare ønske, at han var skiftet.

Nå, men det gjorde han ikke, og derfor satte jeg mig faktisk for i går at se hans præstation med neutrale brille. Han skal have en chance til i mit hoved. 

Men hold nu op altså. Én ting er, at han spillemæssigt har en af de her kampe, som han har haft så mange af de seneste to sæsoner. Dårlige aktioner, dårlige afslutninger, ingen impact og åbenbart fuld spilletid. En anden ting er, at han - og jeg ved godt, det er den samme plade, sorry - skal tiltrække sig så meget negativ energi. Jeg orker simpelthen ikke se flere minislagsmål, konfrontationer med spillere+dommere eller film fra ham - det er så trættende. Bare tag hans film som eksempel - han har jo sat manden. Han er vitterligt fri i feltet og kan levere et cutback til flere forskellige spillere, og så lader han sig smide. Det er så frustrerende.

Endnu mere frustrerende er det dog, at vi muligvis i går fik afsløret, at Mou IKKE vil tage nogen kamp med ham. Det var jo så åbenlyst i går, at han skulle ud i 70. minut med den præstation, så man kunne få nyt blod ind, og alligevel spiller han kampen færdig. Det kommer til at være meget svært for mig, hvis det skal være sådan hele sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, AmorMadrid, Dragam, NickyMad

Leveret af Kunena Forum