Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, LaLiga, 1. spillerunde
For ikke st glemme den kæmpe chance han skaber til Vini i første halvej…han burde have haft 4 mål og 1 assist i denne kamp, hvis heldet havde været med ham.Lars1991 post=199937 skrev: Og Mbappe har endda brændt 2 store chancer... han er bare for vild. Og tænk hvor vild han havde været, hvis han var ligeså hurtig som tilbage i PSG tiden.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sikke et fejlkøb han var.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Endrick må gerne blive udlejet, så vi kan få en midtbanespiller ind.DeLaRed post=199943 skrev: Nu er der godt nok offside, men man ser tydeligt hvorfor Espi og Brahim sammen sagtens kan udgører en super-sub duo!
Tænker Espi, Brahim, Diomande og senere Rodrygo er foran Endrick.
Som Dumfries ser ud på den sidste tredjedel, er jeg slet ikke klar til at kalde Trent for et fejlkøb!Mas post=199947 skrev: Og læg lige mærke til at en vis engelsk højreback slet ikke kommer ind.
Jeg synes dog Konate ved målet er alt for langt fra sin mand og underligt passiv, men eller har han ikke sat en fod forkert. Og Huijsen ligner en spiller med selvtillid, der er ingen slinger i valsen.
Og ja så har vi jo Bellingham og Mbappe.
En træner som Mourinho kan ikke se nogen fidus i at have en forsvarsspiller der er ikke kan forsvare.NadaMás post=199949 skrev:
Som Dumfries ser ud på den sidste tredjedel, er jeg slet ikke klar til at kalde Trent for et fejlkøb!Mas post=199947 skrev: Og læg lige mærke til at en vis engelsk højreback slet ikke kommer ind.
Der kan jeg heller ikke.
Man kan altid vinde en kamp, hvis man holder nullet - og Trent gør den opgave unødvendigt svær.
Mbappé er iskold i dag. Tre virkelig flotte mål.
Jude er en kæmpe chef derinde.
Vini overordnet stadig under niveau, men med to rigtig gode afleveringer der lavede chancerne større (til Cucu og Mbappé). Betryggende at se det gode forhold til Mou da han gik af banen.
Arda lidt mere anonym i dag.
Diomandé viste en gang eller to hvorfor han er speciel.
Silva kom mere til sin ret i 2. halvleg, da holdet dominerede i højere grad.
Forsvaret synes jeg ikke stod godt, andet end Huijsen. Cucurella var en klar opgradering fra Carreras.
Konaté er meget stabil. Lige den type, der har manglet efter Rüdiger gik mere eller mindre i stykker. Dumfries er også bare all-round god.
Midtbanen virker stadig som om, at den består af spillere, der ikke kan bænkes end noget ideelt.
Og... Diomande og Espí er herlige indkøb. Noget virker bare med det samme. Noget andet der virker er Brahim - som sædvanligt.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Trent kan være god, hvis man jagter en scoring mod bundhold i sidste minutter, hvor man er pisket til at kaste alt frem.Mas post=199953 skrev:
En træner som Mourinho kan ikke se nogen fidus i at have en forsvarsspiller der er ikke kan forsvare.NadaMás post=199949 skrev:
Der kan jeg heller ikke.
Man kan altid vinde en kamp, hvis man holder nullet - og Trent gør den opgave unødvendigt svær.
Tror han er tilbage i PL næste sæson.