Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, LaLiga, 1. spillerunde

8 timer 13 minutter siden #97 af madrid2000
​Endrick må være tæt på et salg/leje. Giver slet ikke mening, at han ikke får nogen minutter især fordi han spillede i træningskampe.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 timer 11 minutter siden #98 af Dragam
Mine takeaways fra kampen :

Mbappe er super god når han har plads til at løbe i, som vi alle ved. Men han ligger næsten altid forkert i feltet ift at være for enden af indlæg. Han ville have mindst ligeså stort output, hvis han lå med udgangspunkt i venstre, og så kunne vi samtidig have en trussel i feltet.

Vinicius fejlede langt størstedelen af sine aktioner, men fik et mål og en assist. Og som Junker sagde, når man iøvrigt har spillet elendigt, har man så spillet godt, bare fordi man har scoret et mål. Men positivt er det, hvis han får mere øje for sine holdkammerater, fremfor altid prøve at drible i blinde.

Bellingham - for helvede han er god. Han kunne velsagtens spille samtlige positioner på banen og være verdensklasse. Men hvor på banen han ville være bedst for os ved jeg ikke helt.

Diomande ser utroligt spændende ud, omend jeg synes prisen på ham var lettere absurd. Spøjst at sætte ham ind på venstre fremfor at spille ham ind på højrekanten, medmindre det er fordi man tænker, at han skal erstatte Vinicius.

Güler skal ligge på 10er positionen for rigtig at komme til sin ret - måske det vil give mening at güler og Bellingham bytter, således at Bellingham ligger på højrekanten.

Dumfries er godt nok blevet tung ift tidligere. Samtidig er valverdes teknik og overblik bare slet ikke til at ligge på midtbanen, så jeg gerne at vi istedet for brugte Valverde på højreback, og hvis han tuder over det, så må han blive solgt.

Konate... man kan godt se hvorfor han var nem at hente...
Sidste redigering: 8 timer 10 minutter siden ved Dragam.

8 timer 8 minutter siden #99 af Lars1991

NadaMás post=199954 skrev: ​Virkelig rart med en 2. halvleg, hvor tingene bare flasker sig!
Mbappé er iskold i dag. Tre virkelig flotte mål.
Jude er en kæmpe chef derinde.
Vini overordnet stadig under niveau, men med to rigtig gode afleveringer der lavede chancerne større (til Cucu og Mbappé). Betryggende at se det gode forhold til Mou da han gik af banen.
Arda lidt mere anonym i dag.
Diomandé viste en gang eller to hvorfor han er speciel.

Silva kom mere til sin ret i 2. halvleg, da holdet dominerede i højere grad.

Forsvaret synes jeg ikke stod godt, andet end Huijsen. Cucurella var en klar opgradering fra Carreras.

Synes Arda var god igen i dag, men det rigtig han havde nogle anonyme perioder. Og selv med det har han stadig flest nøgleafleveringer (5) i kampen, samt flest vellykkede afleveringer på banens sidste tredjedel (25 ud af 29).

Carreras synes jeg var stærkt undervurderet sidste sæson, men er enig i at han ser lidt slatten ud både med og uden bold indtil videre. Måske nogle mentale slag ved ikke at blive udtaget til VM og klubben køber en spiller til at erstatte ham. Selvtillid kan gøre meget, bare se hvordan Huijsen sejlede i 10-15 kampe midt på sæsonen sidste år (og han er god igen).
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

8 timer 6 minutter siden #100 af DeLaRed

Cristiano7 post=199948 skrev:

DeLaRed post=199943 skrev: Nu er der godt nok offside, men man ser tydeligt hvorfor Espi og Brahim sammen sagtens kan udgører en super-sub duo!

​Endrick må gerne blive udlejet, så vi kan få en midtbanespiller ind. 

Tænker Espi, Brahim, Diomande og senere Rodrygo er foran Endrick. 

​Jeg ser generelt både Rodrygo og endrick som komplet overflødige i denne trup, efter Diomande også er kommet til. Men hvis jeg var tvunget til at skulle af med kun en af den, så blev det Rodrygo, da jeg tror holdet som helhed har langt mere brug for det Endrick kan tilbyde fremfor Rodrygo (som vi jo heller ikke ved om forbliver frisk når han kommer retur)…jeg byttede gerne Rodrygo ud med Thiago som førsteholds spiller f.eks.

Donde está la biblioteca?

8 timer 2 minutter siden #101 af elle44

madrid2000 post=199957 skrev: ​Endrick må være tæt på et salg/leje. Giver slet ikke mening, at han ikke får nogen minutter især fordi han spillede i træningskampe.

​Han er skadet

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
8 timer 1 minut siden #102 af Madridista02

madrid2000 post=199957 skrev: ​Endrick må være tæt på et salg/leje. Giver slet ikke mening, at han ikke får nogen minutter især fordi han spillede i træningskampe.

​Pt. Er han ude med skade.

Jeg savner Pepe :(

7 timer 57 minutter siden #103 af DeLaRed

Lars1991 post=199959 skrev:

NadaMás post=199954 skrev: ​Virkelig rart med en 2. halvleg, hvor tingene bare flasker sig!
Mbappé er iskold i dag. Tre virkelig flotte mål.
Jude er en kæmpe chef derinde.
Vini overordnet stadig under niveau, men med to rigtig gode afleveringer der lavede chancerne større (til Cucu og Mbappé). Betryggende at se det gode forhold til Mou da han gik af banen.
Arda lidt mere anonym i dag.
Diomandé viste en gang eller to hvorfor han er speciel.

Silva kom mere til sin ret i 2. halvleg, da holdet dominerede i højere grad.

Forsvaret synes jeg ikke stod godt, andet end Huijsen. Cucurella var en klar opgradering fra Carreras.

Synes Arda var god igen i dag, men det rigtig han havde nogle anonyme perioder. Og selv med det har han stadig flest nøgleafleveringer (5) i kampen, samt flest vellykkede afleveringer på banens sidste tredjedel (25 ud af 29).

Carreras synes jeg var stærkt undervurderet sidste sæson, men er enig i at han ser lidt slatten ud både med og uden bold indtil videre. Måske nogle mentale slag ved ikke at blive udtaget til VM og klubben køber en spiller til at erstatte ham. Selvtillid kan gøre meget, bare se hvordan Huijsen sejlede i 10-15 kampe midt på sæsonen sidste år (og han er god igen).

​Jeg synes generelt det er svært at bedømme hhv Fede, Silva, Guler “som midtbane spillere” idag (og til dels også Bellingham, i den enhed), der er ingen af dem der gør det utrolig dårligt på noget tidspunkt (på nær lige tilbageløbet ved Sociedads mål, men det var hele kollektivet der sov i den situation). Jeg synes mere det er positioneringen der sejler lidt i perioder. Det ser ret tydeligt ud som om at Silva i opspillet spiller 6er og skal drive bolden frem fra forsvaret, hvilket som sådanne giver god nok mening, men problemet ligger i at i alt fir mange spil sekvenser ligger Guler og Belligham alt fir langt væk fra ham, dvs hans eneste spil station central er Fede, som jo ikke nødvendigvis er den bedste til den del af spillet…jeg mener klar man skal arbejde med at få en af enten Guler eller Belligham længere tilbage på banen, så man har eb klar pasnings vej op igennem midten, det hil give flere muligheder for at spille den hurtigere op centralt ELLER så vil det tvinge modstander midtbanen til at trækker ind og derved åbne spillet op for vores 2 backs.

Så som enhed synes jeg de er svære at bedømme, det spiller ikke rigtigt i store dele af kampen, men det er ikke fordi de individuelt som sådanne fejler, det handler mere om hvordan man rent taktisk sætter den midtbane op i opspils fasen.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum