Optakt: Betis - Real Madrid, LaLiga, 4. spillerunde

6 timer 35 minutter siden #157 af Dragam

madrid2000 post=200287 skrev:

Dragam post=200281 skrev:

madrid2000 post=200276 skrev:

Bismo post=200270 skrev: 6 år mere af Vini uden fart. Ud med Perez!

​Vini var nu rimmelig afgørende i slutminutterne. Lagde op til et mål, der desværre var offside. Fremskaffede straffespark som blev brændt.

​Lad os nu lige spise brød til - den bold vini lagde ind i feltet var elendig - at espi fik en god afslutning ud af det, siger mest bare noget om, at espi er en virkelig god afslutter.

Straffesparket, altså vini havde spillet bolden da han efterfølgende bliver ramt, så er der straffe ? Jeg havde ikke dømt den.

​Du skal skrue ned for din Vini hate. 95% af dine indlæg handler om Vini. Han spiller en fin kamp i dag. 

​Haha, det skal du da på ingen måde bestemme, mester ! 

Jeg skriver lige præcis det jeg mener.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 timer 34 minutter siden #158 af madrid2000

Ramos4 post=200285 skrev: Når Güler trækker ind i banen, kommer der bare heller ikke en skid fra Dumfries. Der kan man da tale om at have mistet fart.

Og Trent...ja han kan ikke engang slå en aflevering, som burde være hans speciale. Og fart har han aldrig haft.

​Troede Dumfries vil være en stabil back, men han har ikke vist noget endnu. Jeg troede han var bedre end det vi ser fra ham. 

6 timer 33 minutter siden #159 af NachoFernández
​Vini var vel den eneste der kom med noget de sidste 30. God bold til Espi og flot aktion til sidst. Mbappe bør også give ham assist i første halvleg. Han fik sat de andre godt op. 

Men både han og især Mbappe laver nogle underlige ting i opbygningen.. Smadrer alibi bolde ind i modstanderne i stedet for at vi kan holde lidt flow og spille i begge sider. Tempoet og kontrollen dør bare. Det er sgu ikke godt nok. 

Mbappe skylder meget i dag. Heldigvis er det ikke en generel ting og det behøver ikke betyde bål og brænde at man ikke rammer niveau hver gang. Spil kampen igen 10 gange og så går han sikkert fra banen med 2-3 kasser i 8 af dem 

6 timer 33 minutter siden #160 af Dragam

madrid2000 post=200293 skrev:

Ramos4 post=200285 skrev: Når Güler trækker ind i banen, kommer der bare heller ikke en skid fra Dumfries. Der kan man da tale om at have mistet fart.

Og Trent...ja han kan ikke engang slå en aflevering, som burde være hans speciale. Og fart har han aldrig haft.

​Troede Dumfries vil være en stabil back, men han har ikke vist noget endnu. Jeg troede han var bedre end det vi ser fra ham. 

​Han var også bedre end det vi ser idag - meget endda. For 3+ år siden.

6 timer 32 minutter siden #161 af Bismo

Ramos4 post=200290 skrev: Kan det være at Vinis tyngdepunkt er blevet flyttet for meget fremad, efter den nye kæbe? Og at han så er nødt til at kompensere ved at sænke farten for at beholde balancen?

​ plausibelt. Han skulle måske valgt en lettere, mere aerodynamisk udgave. 

6 timer 31 minutter siden #162 af madrid2000

Dragam post=200292 skrev:

​Vini var nu rimmelig afgørende i slutminutterne. Lagde op til et mål, der desværre var offside. Fremskaffede straffespark som blev brændt.

​Lad os nu lige spise brød til - den bold vini lagde ind i feltet var elendig - at espi fik en god afslutning ud af det, siger mest bare noget om, at espi er en virkelig god afslutter.

Straffesparket, altså vini havde spillet bolden da han efterfølgende bliver ramt, så er der straffe ? Jeg havde ikke dømt den.

​Du skal skrue ned for din Vini hate. 95% af dine indlæg handler om Vini. Han spiller en fin kamp i dag. 

​Spis brød til og træk vejret :-)

6 timer 29 minutter siden #163 af Franksk

elle44 post=200248 skrev: En der har Alonsos nr?

​ja det har Tchouaméni.

6 timer 27 minutter siden #164 af Bismo
Første halvleg var positiv. Kampen skulle have været lukket der. Vi sad på alt. Luften gik helt ud i anden halvleg, hvor holdet gik ned i tempo. Det må være Mou's fortjeneste.

6 timer 27 minutter siden #165 af Dragam

madrid2000 post=200297 skrev:

Dragam post=200292 skrev:

​Spis brød til og træk vejret :-)

​Stick it where the sun doesn't shine, og lad vær med at lege moderator ;)

6 timer 25 minutter siden #166 af Ramos4
Præcis som sidste sæson, så har vi alt for få mål i holdet - når man tager Kylian ud af ligningen.

Hvis vi spillede mere som et hold og Vini ikke skulle udfodre 117 gange og Mbappé lege playmaker, så kunne vi måske fordele målene lidt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 timer 24 minutter siden #167 af Hamid8210
Når jeg har set de første kampe
Kan jeg sagtens forstå Rodri at vælge barca. Du er simplehent omringet af 10 forholdsvise kloge spillere der kender systemet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 timer 24 minutter siden #168 af Dragam
Til dem der nævner Alonso - jeg tvivler stærkt at han er interesseret i at komme tilbage, og det ville heller ikke fixe noget, sålænge perez er præsident, og et par spillere (navnligt vinicius) åbenlyst er fredet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Leveret af Kunena Forum