Optakt: Betis - Real Madrid, LaLiga, 4. spillerunde
Haha, det skal du da på ingen måde bestemme, mester !madrid2000 post=200287 skrev:
Du skal skrue ned for din Vini hate. 95% af dine indlæg handler om Vini. Han spiller en fin kamp i dag.Dragam post=200281 skrev:
Lad os nu lige spise brød til - den bold vini lagde ind i feltet var elendig - at espi fik en god afslutning ud af det, siger mest bare noget om, at espi er en virkelig god afslutter.madrid2000 post=200276 skrev:
Vini var nu rimmelig afgørende i slutminutterne. Lagde op til et mål, der desværre var offside. Fremskaffede straffespark som blev brændt.Bismo post=200270 skrev: 6 år mere af Vini uden fart. Ud med Perez!
Straffesparket, altså vini havde spillet bolden da han efterfølgende bliver ramt, så er der straffe ? Jeg havde ikke dømt den.
Jeg skriver lige præcis det jeg mener.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Troede Dumfries vil være en stabil back, men han har ikke vist noget endnu. Jeg troede han var bedre end det vi ser fra ham.Ramos4 post=200285 skrev: Når Güler trækker ind i banen, kommer der bare heller ikke en skid fra Dumfries. Der kan man da tale om at have mistet fart.
Og Trent...ja han kan ikke engang slå en aflevering, som burde være hans speciale. Og fart har han aldrig haft.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Men både han og især Mbappe laver nogle underlige ting i opbygningen.. Smadrer alibi bolde ind i modstanderne i stedet for at vi kan holde lidt flow og spille i begge sider. Tempoet og kontrollen dør bare. Det er sgu ikke godt nok.
Mbappe skylder meget i dag. Heldigvis er det ikke en generel ting og det behøver ikke betyde bål og brænde at man ikke rammer niveau hver gang. Spil kampen igen 10 gange og så går han sikkert fra banen med 2-3 kasser i 8 af dem
Han var også bedre end det vi ser idag - meget endda. For 3+ år siden.madrid2000 post=200293 skrev:
Troede Dumfries vil være en stabil back, men han har ikke vist noget endnu. Jeg troede han var bedre end det vi ser fra ham.Ramos4 post=200285 skrev: Når Güler trækker ind i banen, kommer der bare heller ikke en skid fra Dumfries. Der kan man da tale om at have mistet fart.
Og Trent...ja han kan ikke engang slå en aflevering, som burde være hans speciale. Og fart har han aldrig haft.
plausibelt. Han skulle måske valgt en lettere, mere aerodynamisk udgave.Ramos4 post=200290 skrev: Kan det være at Vinis tyngdepunkt er blevet flyttet for meget fremad, efter den nye kæbe? Og at han så er nødt til at kompensere ved at sænke farten for at beholde balancen?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Spis brød til og træk vejret :-)Dragam post=200292 skrev:
Haha, det skal du da på ingen måde bestemme, mester !madrid2000 post=200287 skrev:
Du skal skrue ned for din Vini hate. 95% af dine indlæg handler om Vini. Han spiller en fin kamp i dag.Dragam post=200281 skrev:
Lad os nu lige spise brød til - den bold vini lagde ind i feltet var elendig - at espi fik en god afslutning ud af det, siger mest bare noget om, at espi er en virkelig god afslutter.madrid2000 post=200276 skrev:
Vini var nu rimmelig afgørende i slutminutterne. Lagde op til et mål, der desværre var offside. Fremskaffede straffespark som blev brændt.Bismo post=200270 skrev: 6 år mere af Vini uden fart. Ud med Perez!
Straffesparket, altså vini havde spillet bolden da han efterfølgende bliver ramt, så er der straffe ? Jeg havde ikke dømt den.
ja det har Tchouaméni.elle44 post=200248 skrev: En der har Alonsos nr?
Stick it where the sun doesn't shine, og lad vær med at lege moderator ;)madrid2000 post=200297 skrev:
Spis brød til og træk vejret :-)Dragam post=200292 skrev:
Hvis vi spillede mere som et hold og Vini ikke skulle udfodre 117 gange og Mbappé lege playmaker, så kunne vi måske fordele målene lidt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kan jeg sagtens forstå Rodri at vælge barca. Du er simplehent omringet af 10 forholdsvise kloge spillere der kender systemet.