Optakt: Real Madrid-Inter, Champions League, 1. kamp

14 timer 58 minutter siden #49 af Ramos4
Trent kan ikke lægge en aflevering. Jesus Christ.

Vi presser kun sporadisk, men når det virker så virker det.
Det minder en del om Mourinhos første periode; stå lavt og så køre direkte den anden vej. Kombineret med aggressivt pres fra tid til anden.

Men midtbanen skal stadig løses. Og Diomande skal finde sin vej ind på holdet. Vi har så meget brug for Bellinghams fysik og driblinger dybere. Så må vi undvære hans løb i boksen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 timer 57 minutter siden #50 af Ramos4

Hamid8210 post=200443 skrev: Dejligt med en 2-0 føring! Men, er jeg den eneste der føler ingenting selvom vi er foran 2-0 på en smuk CL aften? :D Jeg ved ikke, men det som om at mit hjerte først banker for alvor når modstanderen hedder Barca eller vi har ramt en KO kamp i CL.

​Det er mere fordi jeg intet føler for nogen af spillerne, at jeg er lidt følelsesløs. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

14 timer 56 minutter siden #51 af Ramos4
Vi står defensivt, men vi står ikke godt.

14 timer 55 minutter siden #52 af Dragam

Ramos4 post=200444 skrev: Trent kan ikke lægge en aflevering. Jesus Christ.

Vi presser kun sporadisk, men når det virker så virker det.
Det minder en del om Mourinhos første periode; stå lavt og så køre direkte den anden vej. Kombineret med aggressivt pres fra tid til anden.

Men midtbanen skal stadig løses. Og Diomande skal finde sin vej ind på holdet. Vi har så meget brug for Bellinghams fysik og driblinger dybere. Så må vi undvære hans løb i boksen.

​Jeg kan virkelig ikke se hvad trent skulle give os på den defensive midt... manden kan ikke forsvare...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

14 timer 55 minutter siden #53 af Real HWL

NachoFernández post=200442 skrev: ​Èn ting er at de laver nogle dumme fejl, men vi kommer altså også frem med mange folk når vi endelig presser. Helt tydelig 4-1-4-1 hvor Trent holder balancen mens den resterende midtbane kommer helt op og stresser. Der er bare langt større chance for at vinde bolden og fremtvinge fejl hvis hele holdet sidder der i presset. Der har Mbappe og Vinicius været fint med de andre i det pres. Vinicius især har været stærk de første 30. 

Vi skulle lige overleve en rigtig sløj start men vi er endnu engang meget farlige og kunne godt have lavet en mere. Og vi møder altså ikke et dårligt hold, tværtimod. 

Indtil videre fungerer det udmærket med Trent som 6'er, men lad os se når Inter presser på og formentlig vil prøve at æde sig ind i kampen. 

Sjovt så forskelligt man kan se fodbold. Jeg syntes vi har været katastrofalt ringe. Overlader at alt spil til inter, sløv i gen presset 80 procent af tiden, smider bolden væk hele tiden. Jeg sidder i hvertfald ikke og nyder det. Men fedt vi er foran.

14 timer 55 minutter siden #54 af Bismo
Vi vinder på Aura. Seriøst. Inter går i panik og laver dumme fejl selvom de ellers har domineret os i store dele af kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

14 timer 54 minutter siden #55 af Ramos4
Pt. har vi ingen chancer skabt på egen hånd.

Ingen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Fondo_Sur

14 timer 53 minutter siden #56 af NachoFernández

Hamid8210 post=200443 skrev: Dejligt med en 2-0 føring! Men, er jeg den eneste der føler ingenting selvom vi er foran 2-0 på en smuk CL aften? :D Jeg ved ikke, men det som om at mit hjerte først banker for alvor når modstanderen hedder Barca eller vi har ramt en KO kamp i CL.

​Jeg er rimelig spændt på hvor vi ender henne. Vi løber meget mere end sidste år (er min opfattelse, har ikke data på det), strukturen er langt bedre, Vinicius og Mbappe deltager mere overall og nogle flere spillere er kommet ovenpå igen efter diverse formdyk. Forstår godt at pessimismen sidder der og det kan også bare være en lille startreaktion med Mourinho. Men jeg føler at vi er stille og roligt på rette vej, selvom der er lang vej at gå endnu. Vi har på 3 forskellige måder været en joke i 2 år. Først med en mæt sæson med Ancelotti, derefter et mytteri på en af verdens bedste trænere og derefter den mest latterlige og pinlige halvsæson i meget lang tid. Med en trup der var en skændsel på alle parametre. Nogle af de spillere har taget sig sammen og vi har forstærket os på nogle vigtige positioner. 

Jeg ved godt at vi pludselig flåede City midtover sidste sæson men jeg tror ikke at vi havde haft så godt styr på Inter (fraset de første 5 min) sidste sæson. 

14 timer 53 minutter siden #57 af Dragam

Real HWL post=200448 skrev:

NachoFernández post=200442 skrev: ​Èn ting er at de laver nogle dumme fejl, men vi kommer altså også frem med mange folk når vi endelig presser. Helt tydelig 4-1-4-1 hvor Trent holder balancen mens den resterende midtbane kommer helt op og stresser. Der er bare langt større chance for at vinde bolden og fremtvinge fejl hvis hele holdet sidder der i presset. Der har Mbappe og Vinicius været fint med de andre i det pres. Vinicius især har været stærk de første 30. 

Vi skulle lige overleve en rigtig sløj start men vi er endnu engang meget farlige og kunne godt have lavet en mere. Og vi møder altså ikke et dårligt hold, tværtimod. 

Indtil videre fungerer det udmærket med Trent som 6'er, men lad os se når Inter presser på og formentlig vil prøve at æde sig ind i kampen. 

Sjovt så forskelligt man kan se fodbold. Jeg syntes vi har været katastrofalt ringe. Overlader at alt spil til inter, sløv i gen presset 80 procent af tiden, smider bolden væk hele tiden. Jeg sidder i hvertfald ikke og nyder det. Men fedt vi er foran.

​Helt enig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

14 timer 52 minutter siden #58 af Ramos4
Hvis vi skal leve på kontra under Mourinho så er det jo forholdsvis kritisk, at Vini har mistet så meget fart pt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

14 timer 52 minutter siden #59 af Bismo
Bruh. Vi får inter til at ligne City.

14 timer 51 minutter siden #60 af NachoFernández

Dragam post=200452 skrev:

Real HWL post=200448 skrev:

​Helt enig.

​SURprise 

Leveret af Kunena Forum