Optakt: Real Madrid-Inter, Champions League, 1. kamp

14 timer 29 minutter siden #73 af Dragam
Det er for lol at vini blev nødsaget til at vende om, fordi han med det samme var ved at blive hentet i hans løb, trods stort forspring...
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex, Cristiano7, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 timer 28 minutter siden #74 af Realex
Det er helt vildt så langsom Vinicius er blevet. Han stoler heller ikke mere på sin fart. Stopper op selvom han har en halv friløber med mod målet. Mon ikke han bliver på banen resten af kampen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam, Ramos4

14 timer 27 minutter siden #75 af NachoFernández
​Det har lignet planen at der skulle spilles overdrevet meget i længderetningen og at bolden skulle sættes meget på spil. Nok også for meget. På bolden skal vi selvfølgelig gøre det noget bedre og her har Trent ikke givet meget værdi inde i midten. Det er selvfølgelig også svært hvis vi spiller henover hovedet på ham. 
Jeg kunne godt frygte at Konaté især bliver en hæmsko på bolden denne sæson og med Dumfries ved siden af sig, er der ingen til at redde ham ud af ilden. Han imponerer heller ikke i dag. Konaté i dueller og i feltet er dog super positivt. Valverde ved stadig ikke hvad han laver. 

Jeg har et håb om at vi også begynder at kontrollere med bolden nu. Kæmpe ros til Vinicius' arbejdsindsats og involvering samt beslutninger i dag. Plejer at være meget efter ham, men i dag er det positivt. Og hvis det kan blive normen, så giver han også værdi når han spiller dårligt. 

Der er pile opad på at der bliver arbejdet og lukket ned som et hold i en europæisk storkamp. Synes hverken vi er hullet som en si eller giver kæmpe chancer væk, men vi kunne godt holde dem mere ude af feltet. Men vi kommer godt i vejen.

Mbappe synes jeg heller ikke ser super skarp ud i dag. Meget langsom i tanke og handling. Det løber nærmest ud i sandet for ham hele tiden fordi tingene skal tage så lang tid. 

14 timer 26 minutter siden #76 af Ramos4
Vi står lavt, men vi kan jo ikke forsvare. Vi bliver super passive.

Så alt er som det plejer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

14 timer 23 minutter siden #77 af Ramos4
33% det går fremad.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

14 timer 23 minutter siden #78 af Realex
​Jeg hader hver gang taktikken er, at Courtois eller vores forsvar, skal losse den ned i den anden ende, og give bolden til Inter. Byg nu spillet op nedefra! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

14 timer 22 minutter siden #79 af Fondo_Sur
Bedømt på de første minutter af 2. halvleg må Mourinho jo have sagt i halvlegen, at de bare skulle fortsætte som det så ud.

14 timer 22 minutter siden #80 af NachoFernández

Realex post=200473 skrev: ​Jeg hader hver gang taktikken er, at Courtois eller vores forsvar, skal losse den ned i den anden ende, og give bolden til Inter. Byg nu spillet op nedefra! 

​Eller sæt Espi ind, hvis det skal være så uambitiøst på bolden :D 

Forstår godt at når Inter lægger 6 mand højt på målspark, så springer man fase 1 over. Men bolde i hovedet på Vini og Mbappe er bare fjollet.

14 timer 21 minutter siden #81 af Mas
​Vi har i det mindste verdens bedste målmand

14 timer 21 minutter siden #82 af Real HWL

Ramos4 post=200466 skrev:

Real HWL post=200464 skrev: Vildt nok at et italiensk hold kommer og har 70% af boldbesiddelsen på Bernabeu. Det er jo skandaløst. Ikke to afleveringer kan vi sætte sammen før bolden er tilbage på Inters fødder. Den her Real Madrid trup har ingen skam i livet. De kommer bare og hæver deres fede løn og skider på trøjen. 

​Jeg synes egentlig de kæmper for tingene.
Dækker op i en lav blok og løber de tunge løb osv.
Og så presser vi ret effektivt i korte perioder.

Jeg synes primært problemet lige pt. er at vi har en trup, der er sat forkert sammen + at en træner under Perez har hundesnor på.
Vores centrale midtbane (dog med fravær i dag) kan ikke kontrollere kampe og har ikke kunnet det siden Kroos' afsked.
Mbappé driver for meget rundt og laver ikke altid de rigtige ting som 9'er.
Jude og Arda spiller samme position og vi har stadig til gode, at se om vi endelig har fået en klasse højrekant.

Det er sku ikke Real Madrid værdigt det her. Forkert trup sammensætning eller ej. ​Det er langt under niveau.

14 timer 20 minutter siden #83 af elle44

Realex post=200473 skrev: ​Jeg hader hver gang taktikken er, at Courtois eller vores forsvar, skal losse den ned i den anden ende, og give bolden til Inter. Byg nu spillet op nedefra! 

​De har ikke evnerne. Huijsen kan, men han har ingen på midtbanen at spille til. Valverde kan jo ikke og Trent har vel aldrig bevist at han kan modtage bolden med ryggen til mål og bevare fatningen. 

14 timer 18 minutter siden #84 af Bismo
Vini vil absolut ikke spille bolden til Cucurella.

Leveret af Kunena Forum