Truppen imod Atlético Madrid, LaLiga, 7. spillerunde
Sí claro. Vi kommer ikke til at se indad, det er klart.NachoFernández post=201315 skrev:
Min pointe var mere at Perez, Vinicius, Valverde, Mourinho, den rådne kultur og så fremdeles klarer frisag grundet det fokus som de kommer til at sætte op omkring dommeren.Ramos4 post=201313 skrev:
Romero-situationen bliver også det eneste de spanske medier snakker om - og så kan man nemt og elegant undgå at snakke om Lee's klare røde på Valverde.NachoFernández post=201310 skrev: Det bliver jo meget nemt for klubben denne gang. Der bliver sat et kæmpe show op omkring situationen med Romero og hvordan det afgjorde alt. Al fokus væk fra hvor katastrofalt det er
Florentino, dimisión!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis bare den bums valverde ville acceptere at spille højreback...
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Tror det kommer til at kræve meget stort oprør fra fansne, ellers tror jeg han vælger at blive.Fondo_Sur post=201319 skrev: Vi må sætte vores lid til, at Florentino har bare en mikroskopisk værdighed i sig og går af. For han er jo lige blevet genvalgt, så han kan jo bare blive sammen med Vini og co., hvis han har lyst.
Florentino? Værdighed?Fondo_Sur post=201319 skrev: Vi må sætte vores lid til, at Florentino har bare en mikroskopisk værdighed i sig og går af. For han er jo lige blevet genvalgt, så han kan jo bare blive sammen med Vini og co., hvis han har lyst.
Altså ham der mundhuggedes med journalister i det mest pinlige interview i mands minde?
Ham der bød 150 for Alvarez for giggles?
Florentino, dimisión!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Han trak sig første gang og gør det sikkert igen, under det rette press.
Men det kræver en indsats i samtlige hjemmekampe sæsonen ud.
Florentino, dimisión!
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Derfor skal man have en god midtbane. Jeg forstår ikke Valverde altid slipper.NachoFernández post=201318 skrev: Kæft en bold af Bernardo. Snorlige, perfekt højde og god power. Spændende om vi kan sparke lidt liv ind i det.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg synes også Valverde sejler rundt men hvordan i alverden kunne du dreje serven på en dødbold over på at "derfor skal man have en god midtbane" xDMadrid1998 post=201324 skrev:
Derfor skal man have en god midtbane. Jeg forstår ikke Valverde altid slipper.NachoFernández post=201318 skrev: Kæft en bold af Bernardo. Snorlige, perfekt højde og god power. Spændende om vi kan sparke lidt liv ind i det.
Nu er der kun 1 der kan tage en dødbold ad gangen.