Juventus forhandler om Higuaín
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Juventus forhandler angiveligt om et køb af Gonzalo Higuaín til den kommende sæson.
Det melder den italienske avis, La Gazzetta dello Sport, som ydermere mener at vide, at de to klubber snarest vil holde møde i Torino for at forhandle detaljerne på plads. Først ville Juventus dog have det italienske mesterskab på plads, hvilket skete i denne weekend, og efterfølgende vil man se på truppen til den kommende sæson og her kan den argentinske angriber blive en vigtig brik.
Juventus vil angiveligt byde 25 mill. € for Gonzalo Higuaín, som ifølge italienske rygter kan få selskab af Fabio Coentrao og Ángel di María, som også er på italienernes ønskeseddel.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Evt. kunne man bytte Higuan med Bendtner, og selvfølgelig giver en pose med penge til Juve...
hahahaha hahahaha, seriøst :)?
- Dragam
- Gæst
-
Jeg er personligt kæmpe fan af Higuain, og håber han skifter til et hold, som benytter en strategi mere lig det argentinske landshold, som passer meget bedre til Higuain, i modsætning til i Real, hvor alt handler om at sætte Crynaldo op (hvilket imo er en kæmpe hæmsko for reals spil, at målene skal komme fra en kant spiller, som ellers ikke bidrager med noget som helst, og grunden til at Real mangler utrolig meget kreativitet).
Juventus kunne meget vel være et godt hold for Higuain, som for genskabt hans selvtillid, og glæde ved fodbolden, som Mourinho tydeligvis har fået taget fra ham.
Dragam skrev: Havde Real været smarte, så havde de ikke holdt på Higuain sidste sommer, da han tydeligvis gerne ville videre (og stadig vil det) - så kunne de også have fået et væsentligt større beløb for ham.
Jeg er personligt kæmpe fan af Higuain, og håber han skifter til et hold, som benytter en strategi mere lig det argentinske landshold, som passer meget bedre til Higuain, i modsætning til i Real, hvor alt handler om at sætte Crynaldo op (hvilket imo er en kæmpe hæmsko for reals spil, at målene skal komme fra en kant spiller, som ellers ikke bidrager med noget som helst, og grunden til at Real mangler utrolig meget kreativitet).
Juventus kunne meget vel være et godt hold for Higuain, som for genskabt hans selvtillid, og glæde ved fodbolden, som Mourinho tydeligvis har fået taget fra ham.
Du mistede al troværdighed ved dit brug af det direkte stupide og barnlige øgenavn: Crynaldo...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Dragam skrev: Havde Real været smarte, så havde de ikke holdt på Higuain sidste sommer, da han tydeligvis gerne ville videre (og stadig vil det) - så kunne de også have fået et væsentligt større beløb for ham.
Hvad har Ronaldo gjordt forkert pipta har bare ikke været god men alle Real fans i må støtte ham han har brug for det og det har benzenma brug for ja higuen går ofside men det går Zlatan sgu også men giv ham støtte
Dragam skrev: Jeg er personligt kæmpe fan af Higuain, og håber han skifter til et hold, som benytter en strategi mere lig det argentinske landshold, som passer meget bedre til Higuain, i modsætning til i Real, hvor alt handler om at sætte Crynaldo op (hvilket imo er en kæmpe hæmsko for reals spil, at målene skal komme fra en kant spiller, som ellers ikke bidrager med noget som helst, og grunden til at Real mangler utrolig meget kreativitet).
Ronaldo en kæmpe hæmsko for Real Madrid?
Tja, 200 mål i færre kampe lyder da til at være en kæmpe hæmsko. Sælg dog manden...
- yuzuf1
- Gæst
-
Evt. kunne man bytte Higuan med Bendtner, og selvfølgelig giver en pose med penge til Juve...
hahahaha hahahaha, seriøst :)?
Du må bare ikke tro det er seriøst, hav tillid til menneskeheden, at ingen er så retarderet
- Dragam
- Gæst
-
Jaken skrev:
Du mistede al troværdighed ved dit brug af det direkte stupide og barnlige øgenavn: Crynaldo...
Sålænge han græder over hver eneste kendelse, som ikke går hans vej, så vil han af alle andre end cr7 fans blive kaldt crynaldo...
- Dragam
- Gæst
-
Mathiaska skrev:
Dragam skrev: Jeg er personligt kæmpe fan af Higuain, og håber han skifter til et hold, som benytter en strategi mere lig det argentinske landshold, som passer meget bedre til Higuain, i modsætning til i Real, hvor alt handler om at sætte Crynaldo op (hvilket imo er en kæmpe hæmsko for reals spil, at målene skal komme fra en kant spiller, som ellers ikke bidrager med noget som helst, og grunden til at Real mangler utrolig meget kreativitet).
Tja, 200 mål i færre kampe lyder da til at være en kæmpe hæmsko. Sælg dog manden...
Læs hvad jeg skriver - Cronaldo er ikke i sig selv en hæmsko, men måden hvorpå man bygger alt spillet op omkring en venstre kant ,der skal trække ind, for at score alle holdets mål... det er selvfølgelig ikke holdbart - det skal være bygget op omkring en playmaker, som de andre skal bevæge sig for.
Dragam skrev:
Mathiaska skrev:
Læs hvad jeg skriver - Cronaldo er ikke i sig selv en hæmsko, men måden hvorpå man bygger alt spillet op omkring en venstre kant der skal trække ind, for at score alle holdets mål... det er selvfølgelig ikke holdbart - det skal være bygget op omkring en playmaker, som de andre skal bevæge sig for.
Det er vel sådan det er bygget op omkring Alonso, dernæst Özil.
Mig bekendt er det ikke lykkes Ronaldo at score ret mange mål i indeværende sæson, ved at trække ind i banen.
At han så fungere mere som angriber end fløj kan være en hæmsko, især når man tænker på at det er Coentrao som skal agere fløj i stedet for. Men jeg mener ikke det er en hæmsko, når man scorer 53 mål, and counting. Det er tværtimod en hæmsko at målene er nødt til at komme fra ham, da de andre ikke kan score, hvorfor manden tager sagen i egen hånd til tider. Fint med mig.
Så jeg mener ikke, at din teori om, at Ronaldo er en hæmsko for holdet, holder vand.
Ronaldo er uundværlig, hvilket han vil være på et hvert hold.
- Dragam
- Gæst
-
Mathiaska skrev:
Dragam skrev:
Mathiaska skrev:
Læs hvad jeg skriver - Cronaldo er ikke i sig selv en hæmsko, men måden hvorpå man bygger alt spillet op omkring en venstre kant der skal trække ind, for at score alle holdets mål... det er selvfølgelig ikke holdbart - det skal være bygget op omkring en playmaker, som de andre skal bevæge sig for.
Det er vel sådan det er bygget op omkring Alonso, dernæst Özil.
Mig bekendt er det ikke lykkes Ronaldo at score ret mange mål i indeværende sæson, ved at trække ind i banen.
At han så fungere mere som angriber end fløj kan være en hæmsko, især når man tænker på at det er Coentrao som skal agere fløj i stedet for. Men jeg mener ikke det er en hæmsko, når man scorer 53 mål, and counting. Det er tværtimod en hæmsko at målene er nødt til at komme fra ham, da de andre ikke kan score, hvorfor manden tager sagen i egen hånd til tider. Fint med mig.
Så jeg mener ikke, at din teori om, at Ronaldo er en hæmsko for holdet, holder vand.
Ronaldo er uundværlig, hvilket han vil være på et hvert hold.
Undskyld, men har du svært ved at læse? Læs første linie jeg skriver - kan du stadig ikke forstå det, så læs den igen.
Problemet er specielt at ozil kun har øje for at aflevere til cronaldo, og meget nødigt aflevere til andre - det ville være fint nok, hvis cronaldo lå centralt, og dermed oftere var i gunstige situationer for hurtigt 1-2 spil, eller at afslutte med det samme... men han ligger ude på kanten, og trækker ind, hvilket fjerner bredden, og overbefolker kanten af feltet, så der ingen plads er at spille på.
Cronaldo har ganske mange kvaliteter, men man kan ikke have en, hvis eneste rolle er af afslutte, til at ligge på kanten - der skal man have en kreativ spiller, som skaber chancer for resten af holdet, så som di maria (på sine gode dage). Så enten skal Cronaldo gå tilbage til sin gamle måde at spille på, som i sine tidlige man u dage (det ville give ham selv færre mål, men give holdet mere bredde, dermed mere plads at spille på, og langt flere chancer), eller også skal han rykkes from på CF pladsen. Den nuværende måde at spille på, giver Cronaldo mange personlige mål, men dræber Reals spil.
Mht at spillet i højere grad er bygget op omkring alonso, har du tildels ret i, men han laver jo stortset kun lange afleveringer til Cronaldo, så det er status quo.