Juventus forhandler om Higuaín
- CC
- Gæst
-
"Sålænge han græder over hver eneste kendelse, som ikke går hans vej, så vil han af alle andre end cr7 fans blive kaldt crynaldo..."
Manden græder ikke over samtlige kendelser. Han dedikerer sig selv til holdet, til klubben og til de kære fans. Det er et spørgsmål om vindermentalitet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
At ønske Ronaldo skulle spille som han gjorde i hans United tid mener jeg ikke giver mening. Messi og Ronaldo er de eneste spillere der banker 50+ mål ind i en sæson, hvorfor ændre på det?
I hele hans tid i United lavede han 62 assist i 290 kampe. I Madrid hedder den 59 assist i 196 kampe. 3 assist mere i næsten 100 kampe flere. Udover de mange assist han har lavet i hans tid i denne klub, så har han lavet 199 mål. Hvad mere vil du forlange af manden?
Hans eneste rolle er at afslutte? Du burde se flere Real Madrid kampe....
- Dragam
- Gæst
-
Men jeres avatars giver svaret :)
Dragam skrev: Jeg kan godt lide, at alle med det samme kommer og græder over min crynaldo kommentar, istedet for at se på essensen i mit oprindelige indlæg.
Når man kommunikerer elendigt, får man intet ud af sin kommunikation - Så ved du det, inden du spilder mere tid her inde.
Dragam skrev: Jeg kan godt lide, at alle med det samme kommer og græder over min crynaldo kommentar, istedet for at se på essensen i mit oprindelige indlæg.
Du lagde nu ikke op til meget debat i dit oprindelige indlæg... Du gav udtryk for dit eget håb omkring Higuains fremtidige arbejdsplads, det er svært at modsvare. Jeg tror vi alle er enige med dig i, at vi alle håber at Higuain finde en klub hvor han er tilpas, kan blomstre og få vist sine kvaliteter - Det er jeg da meget enig i.
Når du så samtidig krydrer det med at inddrage et så barnligt et øgenavn, der tilmed var fuldkomment unødvendigt at gøre, så må du da forvente, at vi reagerer?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
At give en spiller, der har gavnet Real Madrid en milion gange mere end Higuain har, for et øgenavn (et dårligt et af slagsen) jamen så er det fuldstændig lige meget hvad essensen i dit indlæg er. Det kan bare ikke tages seriøst.
For ikke at tale om du ikke har skrevet Ronaldos navn korrekt en eneste gang. cronaldo?! hvad fanden. Du fik mig til at læse det som KKKRRONALDOO
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Dragam
- Gæst
-
rezamadridista skrev: du ikke har skrevet Ronaldos navn korrekt en eneste gang. cronaldo?!
For mig at se, er der kun en rigtig Ronaldo i historiebøgerne, og det er ikke Cristiano - derfor Cronaldo... men jeg kan godt se, at det er meget svært at forstå hvem / hvad Cronaldo hentyder til.
Dragam skrev:
rezamadridista skrev: du ikke har skrevet Ronaldos navn korrekt en eneste gang. cronaldo?!
For mig at se, er der kun en rigtig Ronaldo i historiebøgerne, og det er ikke Cristiano - derfor Cronaldo... men jeg kan godt se, at det er meget svært at forstå hvem / hvad Cronaldo hentyder til.
For mig at se, er der kun en rigtig Jensen. Sur røv for de andre! Smid sutten knægt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.