Real Madrid overvejer at straffe Pepe
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pepes opportunistiske angreb på José Mourinho forleden, hvor han bad om mere respekt til Iker Casillas kan nu få følger for den portugisiske forsvarer.
I første omgang er han ikke udtaget til aftenens kamp, men klubbens sportslige ledelse overvejer også at give ham en disciplinær-straf i form af en bøde. Som en unavngiven person i Real Madrids bestyrelse udtrykker det:
- Vi har en Copa del Rey-finale lige rundt om hjørnet og vi kan ikke bruge disse to uger på en krig på ord mellem træner og spillere.
Pepe menes at være blandt de spillere, som til sommer vil blive sat til salg for at indbringe op mod 100 mill. €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Personligt så glæder jeg mig til at høre spillernes reaktioner når den dag hvor Mourinho er væk, kommer. Det kan kun blive voldsomt. Fremtidige kampe mod hans næste klub kan kun blive intense!
Har valgt at takke af på forum!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Mou svinet til paa bernabeu
Er du i Bernabeu nu?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev:
Er du i Bernabeu nu?
han bor der:)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
asp3200 skrev:
rezamadridista skrev:
Er du i Bernabeu nu?
han bor der:)
Jeg har valgt at tage en længere pause fra stadion. Men jeg får jo alt lige ind af døren via de forskellige spanske sports kanaler.
Op til kampen blev publikum bedt om at fjerne skilte med Mourinho, hvor der stod sælg ham eller giv ham væk gratis.
Også Casillas, du er the special one.
Da Mourinhos navn blev råbt op var der en stor pibe koncert på hele stadion
Har valgt at takke af på forum!
Dios skrev: Den skal endelig ikke gå begge veje. Nogle må godt, men andre må ikke. Hvornår stopper cirkuset? Det er åbenbart helt fair Mourinho sviner Casillas til i pressen, og gør grin med Pepé, men Pepé må ikke ytre, at Casillas ikke fortjener den behandling.
Nu holder jeg ikke med Mourinho, men jeg mener at de ytre sig på to forskellige måder. Mourinho begrunder sine meninger, omend han lyver, med sportslige årsager, mens Pepe i denne sag direkte siger at han, flere spillere og fansene holder med Casillas.
Steen skrev:
Dios skrev: Den skal endelig ikke gå begge veje. Nogle må godt, men andre må ikke. Hvornår stopper cirkuset? Det er åbenbart helt fair Mourinho sviner Casillas til i pressen, og gør grin med Pepé, men Pepé må ikke ytre, at Casillas ikke fortjener den behandling.
Nu holder jeg ikke med Mourinho, men jeg mener at de ytre sig på to forskellige måder. Mourinho begrunder sine meninger, omend han lyver, med sportslige årsager, mens Pepe i denne sag direkte siger at han, flere spillere og fansene holder med Casillas.
I den sidste ende, bliver både Mourinho og Pepe straffet... De skal begge finde nye klubber til sommer;)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Hvor var det dog en fornøjelse at høre Raúl Albiol efter dagens kamp. Tænk, hvis man havde haft en så loyal anfører for sit hold!
Hvad sagde han?;)