Real Madrid overvejer at straffe Pepe

13 år 2 måneder siden #13 af Steen
Noget jeg bed mærke i, kommentatoren sagde Casillas ikke gav Modric hånden efter han blev skiftet ud... Godt nok tørt af Casillas hvis dette er sandt.. Pigefornærmet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #14 af M_linding

Steen skrev: Noget jeg bed mærke i, kommentatoren sagde Casillas ikke gav Modric hånden efter han blev skiftet ud... Godt nok tørt af Casillas hvis dette er sandt.. Pigefornærmet?

Nu skal jeg heller ikke forsvare Casillas i alt, men der findes jo også noget som hedder overfortolkning... Altså, lige for tiden bliver der jo lagt mærke til, hvis Casillas kører en flue over..
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 2 måneder siden #15 af Steen
Det har du helt ret i, fuld fokus rettet mod hver eneste af hans bevægelser, og jeg så heller ikke situationen, men hvis det skulle være tilfældet så synes jeg det er svagt af ham. Det er vel næsten en ''tradition'' at lykønske sine holdkammerater for deres kamp, især når Modric der har været udskældt for en gang skyld spiller en rigtig god kamp.

13 år 2 måneder siden #16 af Siempre Madrid

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev: Hvor var det dog en fornøjelse at høre Raúl Albiol efter dagens kamp. Tænk, hvis man havde haft en så loyal anfører for sit hold!

Hvad sagde han?;)

www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...para_mi%E2%80%9D.htm

Kort fortalt at stå sammen, forsvare logoet og respektere trænerens afgørelser.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #17 af NDR
Mon Raul Albiol får sin bold med hjem til familien...håber jeg, det var sku et lækkert hovedstød!!!
En fornøjelse at ligge ud med en overraskelse fra start af.......glade spillere og hårdtarbejdende ...fedt...og for Ronaldo der brændte et straffe, så fik han en i kassen kort efter. Nacho fik fuld spilletid, han fik så godt nok ikke lige dækket hans mand op, så det gav et mål til Malaga, men den slags fejl er også sket for Ramos, og sker i hver eneste kamp for Barcelona som jo kun er et hold hvis Messi deltager....Assist fra Ronaldo til Benz...godt til Karim med et mål, og også en til Di Maria, håber ikke de får ham solgt ....og Lopez stod godt igen.
Pepe er ikke for god pt. og det har han så svært ved at takle fra reservebænken, og derfor vælger han så at kaste med mudder. Real Madrid er jo ikke en instution for evnesvage, så derfor bliver der slået hårdt ned på samme måde som når man ryger, drikker møder for sent til træning, eller køre bil som en sindsyg.
Gad vide hvad straffen er hvis man udlevere sine holdkammerater og trænere til pressen? Måske det kommer an på hvem man er?...jeg ved det ikke.

13 år 2 måneder siden #18 af Elkrimi
Nyt brænde på bålet i "truppen vs trænerteamet"-sagen:

futbol.as.com/futbol/2013/05/09/mas_futb...68112300_313182.html

Ronaldo skulle angiveligt have givet trænerbænken en varm hilsen efter sin scoring!

Der er ingen tvivl om at Ronaldo på Pepe's side, især når Mourinho opfører sig så barnligt.

13 år 2 måneder siden #19 af Jaken

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 2 måneder siden #20 af Hugol
Ramos har været ude i medierne også for at dæmpe gemytterne.
Jeg tror at Ronaldos ord, handler om at han ikke ønsker at forlade Real Madrid, men at Mou forsvinder. Han råbte jo også "yo aqui" inden denne udtalelse.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #21 af MMM

Jaken skrev: ...og farcen fortsætter: www.as.com/english/articulo/real-madrid-...0509dasdenspo_11/Ten

Det lyder da som om Perez har sat foden ned (igen) og der endelig er ved at komme lidt fornuft på bordet!

13 år 2 måneder siden #22 af Jaken

MMM skrev:

Jaken skrev: ...og farcen fortsætter: www.as.com/english/articulo/real-madrid-...0509dasdenspo_11/Ten

Det lyder da som om Perez har sat foden ned (igen) og der endelig er ved at komme lidt fornuft på bordet!

Ja, det vel også kun positivt. Det vidner bare om, at de fuldstændig har opgivet kampen med Mourinho, og frygter at han ville fortsætte ud af samme spor til den pressekonference.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Leveret af Kunena Forum