Real Madrid-opvisning i sejr nr. 1000

13 år 2 måneder siden #13 af JimmyBroe

Ramses skrev: tissepause? haha...

Ej... Det har Mou gjort over en længere periode... Jeg har ikke noget imod ham men synes det er mærkeligt at han går ned før tid?

Jo jeg er enig, det er sgu mærkeligt. :) Men det har han jo gjort længe?

En anden bruger skrev næsten det samme i en anden tråd, bare om Casillas.

Jeg kaster sgu suppen hvis jeg skal læse mere om latterlige småting som folk synes Casillas eller Mourinho gør forkert.

Jeg er hverken pro Casillas eller pro Mourinho men jeg er pro Real Madrid.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #14 af DarioGomez
Ah, klokkeklar film af Cristiano ved Demichelis' udvisning.
Dybt, dybt uklædeligt og med to gange film i samme kamp burde Cristiano have været udvist.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 2 måneder siden #15 af Dios
Er der egentlig stadig flere brugere herinde som vil af med Modric til sommer?

Igår spillede Modric og Özil fantastisk, og det er præcis denne konstellation jeg foretrækker til næste sæson. Modric er guld værd, og jeg fatter simpelthen ikke hvordan folk har kunne tvivle på ham.
2 ting jeg bed mærke i igår.
1. Var jeg den eneste som lagde mærke til vores positionsspil før og efter Modric og Benzema blev taget ud?
2. Özil har taget hans kritik til sig, og er meget mere målsøgende. Det tror jeg tildels også er Modric skyld, da Özil ikke skal ned og opbygge spillet, hvor han så i stedet kan lægge længere fremme på banen.
Foran mål er Özil også blevet langt mere direkte. Vi så hans kæmpe afbrænder imod Dortmund, hvor han tidligere nok havde spillet en helt fri Ronaldo, men valgte afslutningen, og igen igår valgte han og skyde, hvor han de seneste sæsoner altid har trillet bolden hen til sin medspiller. Jeg tror det var Benzema som stod helt fri ved siden af ham.

Nacho har da godt nok også imponeret de seneste par kampe. Han må meget gerne blive i klubben.

Ronaldo bliver i klubben, men hvor ville jeg dog ønske han snart trænede sit positionsspil. Han er verdens bedste på mange punkter, men hvordan er det muligt en så god fodboldspiller, er så elendig til og spille bolden. Måske var det i virkeligheden derfor han aldrig spillede bolden tidligere i hans karriere?
2 gange film af Ronaldo er langtfra optimalt. Om det er Ronaldo eller Busquets, så mener jeg man skal gribe ind overfor sådan noget efter kampen er spillet.
Det er så uværdigt og se på.

Rigtig god kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken, MMM

Leveret af Kunena Forum