Real Madrid langt i forhandlingerne om Neymar
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
13 år 2 måneder siden #13
af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Real Madrid langt i forhandlingerne om Neymar
Den mest overvurderet spiller længe set! Han ender ligesom Robinho. Jeg er sikker! Jeg vil blive så sur og indebrændt hvis vi får Neymar.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 2 måneder siden #14
af asp3200
han ender i real eller barcelona. Vi skal dog alle passe på at nedgøre ham, især hvis han er medvirkende til chl, liga sejr og at holdet spiller kanont. Så skal i alle være mænd nok til at indrømme jeres for udtaget mening om neymar. Mig selv inklusiv.
jeg tror dog ikke handlen bliver til noget.
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid langt i forhandlingerne om Neymar
rezamadridista skrev:
Siempre Madrid skrev:
rezamadridista skrev: Enig med Hugol.
Men på den anden side så vil jeg fandme ikke se ham i Barca. Neymar i Barca vil trække minimum 2 mænd til sig, hvilket resultere i, at Messi får utroligt meget plads... - lyder skræmmende
Det skulle nødig blive Real Madrids indkøbs-politik at hente de spillere, som kan give Messi mere plads, så Barcelona ikke får glæde af dem. Barcelona har deres sportslige projekt, men Real Madrid skal udelukkende kigge på sit eget sportslige projekt.
Det mener jeg hellere ikke at jeg har sagt.
Jeg vil ikke se ham i Real (enig med Hugol) og jeg vil ikke have ham i Barca. Neymar må for min skyld tage til Wigan hvis det er.
han ender i real eller barcelona. Vi skal dog alle passe på at nedgøre ham, især hvis han er medvirkende til chl, liga sejr og at holdet spiller kanont. Så skal i alle være mænd nok til at indrømme jeres for udtaget mening om neymar. Mig selv inklusiv.
jeg tror dog ikke handlen bliver til noget.
- sNielsenRM
- Junior bruger
-
13 år 2 måneder siden #15
af sNielsenRM
Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez
Besvaret af sNielsenRM på emne Real Madrid langt i forhandlingerne om Neymar
Er jeg den eneste der tænker, at der en sammenhæng med det at klubben har meldt ud af man skal hente 100 mio. €. Det spænder da i hvert fald rimelig godt i tråd med den pris, således man holder indkøbet omkostningsneutralt.
Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez
- El Galactico
- Gæst
-
13 år 2 måneder siden #16
af El Galactico
Besvaret af El Galactico på emne Real Madrid langt i forhandlingerne om Neymar
Neymar er slet ikke 100 mio euro værd!
Det er en spiller som Cristiano Ronaldo med alle hans fantastiske mål og utrolige vilje. Han har trods alt vist sit niveau i mange år i United hvor man kunne vurdere ham til den pris han kostede.
Neymar har intet bevist i Europa, så 100 mio euro er han slet slet ikke værd. Så ville jeg mene at 300 mio euro lyder mere rimeligt.
Vi kunne både få Agüero og Eden Hazard til den pris som Neymar koster, hvis man ønsker forstærkning til offensiven.
Ikke nok med det, så giv dog Ronaldo den løn som han ønsker, da han er verdens bedste fodbold spiller. Manden har scoret 200 mål i 198 kampe. Hvem har gjort det på så kort tid?
Det er en spiller som Cristiano Ronaldo med alle hans fantastiske mål og utrolige vilje. Han har trods alt vist sit niveau i mange år i United hvor man kunne vurdere ham til den pris han kostede.
Neymar har intet bevist i Europa, så 100 mio euro er han slet slet ikke værd. Så ville jeg mene at 300 mio euro lyder mere rimeligt.
Vi kunne både få Agüero og Eden Hazard til den pris som Neymar koster, hvis man ønsker forstærkning til offensiven.
Ikke nok med det, så giv dog Ronaldo den løn som han ønsker, da han er verdens bedste fodbold spiller. Manden har scoret 200 mål i 198 kampe. Hvem har gjort det på så kort tid?
13 år 2 måneder siden #17
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Real Madrid langt i forhandlingerne om Neymar
El Galactico skrev:
Hehe :D
Neymar er ikke 100 millioner Euro værd, men hvis vi lige 3 dobler det, så er han det værd :D Jeg ved der skulle have stået kroner tilsidst, men jeg hyggede mig, så længe det varede :D
Hehe :D
Neymar er ikke 100 millioner Euro værd, men hvis vi lige 3 dobler det, så er han det værd :D Jeg ved der skulle have stået kroner tilsidst, men jeg hyggede mig, så længe det varede :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.