Leonardo: Ancelotti har bedt om at få lov til at rejse
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Meget tyder nu på, at Carlo Ancelotti inden længe offentliggøres som ny træner i Real Madrid for den kommende sæson.
Efter kampen i går, bragte italieneren ellers tvivl om dette med sine udtalelser efter Paris SGs sidste hjemmekamp, men i dag har han været til møde med den franske hovedstadsklubs sportsdirektør, Leonardo, som efterfølgende kunne fortælle:
- Carlo har bedt os om at få lov til at rejse til Madrid, men vi ønsker at han fortsætter. Der er ikke truffet nogen afgørelse, vi har lyttet til Carlo og vi er nødt til at kigge på det. Prioriteten er, at han fortsætter. Vi har endnu ikke været i kontakt med andre trænere.
Det ventes ikke, at Paris SG kan eller vil holde på Ancelotti, som dermed nu fremtræder som storfavorit til trænerjobbet efter José Mourinho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis vi skal undgå at følge i Inter og Chelseas fodspor, så skal vi både finde den rette og tro på den næste træner. Og det betyder ikke kun at hylde ham og klap-på-hans-skulder-når-det-går-skidt, men det handler mere om at give træneren (Enten Carlo eller en anden) tillid til at hente de spillere, som han mener er nødvendigt for hans projekt i Real Madrid. Inter gav ikke Rafa de rette midler, og det kostede dyrt for Inter.
Jeg håber, at Carlo kigger forbi Madrid, fordi jeg har fulgt ham i mange år, og han udstråler altid ro, professionalisme og kontrol. Han har ry for at spille defensivt - under sin tid i Milan, men jeg er sikker på, at han kan omstille sig til at spille mere offensivt, men jeg håber også, at han kan bidrage til mere defensivt stabilitet - Det har Real brug for.
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Første sæson tog han både ligaen og FA.. De scorede 103 mål! De var jo helt sindssyge den sæson.
Derudover havde han slet ikke en dårlig 2. sæson, men Abramovich som nogengange minder mig om vores egen Perez, valgte helt uforståeligt at fyre ham.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Il Duce skrev: Mou smutter nok. Nu er det tid til at finde den rette mand for Real Madrid C.F!
Hvis vi skal undgå at følge i Inter og Chelseas fodspor, så skal vi både finde den rette og tro på den næste træner. Og det betyder ikke kun at hylde ham og klap-på-hans-skulder-når-det-går-skidt, men det handler mere om at give træneren (Enten Carlo eller en anden) tillid til at hente de spillere, som han mener er nødvendigt for hans projekt i Real Madrid. Inter gav ikke Rafa de rette midler, og det kostede dyrt for Inter.
Jeg håber, at Carlo kigger forbi Madrid, fordi jeg har fulgt ham i mange år, og han udstråler altid ro, professionalisme og kontrol. Han har ry for at spille defensivt - under sin tid i Milan, men jeg er sikker på, at han kan omstille sig til at spille mere offensivt, men jeg håber også, at han kan bidrage til mere defensivt stabilitet - Det har Real brug for.
Mig bekendt har Ancelotti altså altid haft ry for at spille offensivt. Det gjorde han både i Milan og Chelsea.
Raúl Madrid skrev: Jeg syntes at folk glemmer hvad Ancelotti udrettede i Chelsea.
Første sæson tog han både ligaen og FA.. De scorede 103 mål! De var jo helt sindssyge den sæson.
Derudover havde han slet ikke en dårlig 2. sæson, men Abramovich som nogengange minder mig om vores egen Perez, valgte helt uforståeligt at fyre ham.
Der foregik vist en magtkamp mellem Ancelotti og Abramovic, som resulterede i, at assistenttræneren blev fyret, hvorefter det hele begyndte at smuldre.
Jeg håber Carlo har taget ved lære af situation, og derfor forlanger samme grad af kontrol over truppen og transferpolitiken som Mourinho.
Desuden bliver det interessant at følge hans håndtering af Spansk presse :)
"We talked to Ancelotti and he asked to leave. However, that's not a possibility because he has a contract and it needs to be honoured. It's his problem, not ours. We've offered him an extra year to his current contract"
Flot. At holde på en træner der vil væk = vejen til success!
Og når man læser det her, kan man forstå, at manden vil væk:
Ancelotti, who's contract with PSG runs out in 2014, has been wary of the club's owners since last December when after a run of three defeats in the French league they gave him an ultimatum. "Mourinho is the guillotine I have in mind", said Al-Khelaifi to Ancelotti in a press conference.
www.as.com/english/articulo/khelaifi-anc...30519dasdenspo_7/Ten
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Først snakkede han om at Real Madrid skulle respektere PSG bla bla bla
Og nu siger han at Ancelotti skal blive, selvom Ancelotti selv vil til Madrid.
Altså nogen burde informere manden, at i fodboldverdenen der er det muligt at forlade klubben før kontraktudløb, og det er også muligt, at et hold kan vise interesse for en spiller eller en træner uden at det lige pludselig bliver respektløst.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev: Er jeg den eneste der synes, at Nasser Al-Khelaifi lyder som en der tror han, at han ejer hele verden?
Først snakkede han om at Real Madrid skulle respektere PSG bla bla bla
Og nu siger han at Ancelotti skal blive, selvom Ancelotti selv vil til Madrid.
Altså nogen burde informere manden, at i fodboldverdenen der er det muligt at forlade klubben før kontraktudløb, og det er også muligt, at et hold kan vise interesse for en spiller eller en træner uden at det lige pludselig bliver respektløst.
Også ham som plabrer løs om Ronaldo, yderst respektfuldt:)
de 4 mil som ancelotti har i klausulen siges delt 50/50 nu
Men det er godt nok for vammelt, at de havde planer om at fyre Ancelotti efter 3 nederlag! Det er altså PSG vi taler om og ikke Madrid eller Barca (og selv her er det for tyndt at fyre en træner efter 3 nederlag i træk!). Det, der gør det spændende at være træner i en klub som PSG eller City, er jo, at man kan være med til at bygge et hold op fra bunden, men det kræver jo netop tålmodighed. Hvad er pointen med at træne en lille klub, der bliver drevet lige så stramt som en topklub?!
Med så lunefuld en ejer så er det da klart, at Ancelotti gerne vil væk.
Trods at det ik bliver en spansk træner så forventer jeg minimum 3 år i klubben.
100 % fokus på talent arbejdet.
Ansættelse af Hierro eller Zizou som sports direktør
Mesterskabet og Chl finale
En forbedret spillestil
Indkøb af Verratti og carvajal
Et forbedret forhold til modstandere dommere og forbund samt respekt.
Ingen stor spiller udskiftning evt Kaká kan blive i klubben.
Har valgt at takke af på forum!
«Nous avons eu un rendez-vous avec le président (Nasser Al-Khelaïfi) et Leonardo, j’ai demandé - parce que j’ai un contrat - à quitter le club. Et… on doit attendre la réponse du club, qui va décider pour son futur et pour moi, a expliqué le tacticien italien. Le Real est une possibilité, mais j’ai un an de contrat. C’est le club qui décidera. On doit décider ensemble car ma décision est de quitter le club. Ce n’est pas facile car j’ai eu une relation très bonne avec tout le monde. Ce n’est pas le moment d’expliquer la raison pour laquelle je veux quitter le club, et peut-être je ne l’expliquerai jamais.»
("Vi havde et møde med presidenten (Nasser Al-Khelaïfi) og Leonardo, jeg bad om - fordi jeg har en kontrakt - at forlade klubben. Og...vi må vente på klubbens svar, som vil bestemme fremtiden for dem og for mig" forklarede den italienske taktiker. "Real Madrid er én mulighed, men jeg har kontrakt på et år. Det er klubben som bestemmer. Vi må beslutte det sammen, for min beslutning er at forlade klubben. Det er ikke nemt for jeg har en god relation med alle. Det er ikke tidspunktet at forklare årsagen til at jeg vil forlade klubben og måske jeg aldrig vil forklare det")
Er der nogen der kan gennemskue hvad PSG er ude efter? Det kan da umuligt være de 4 mio €, penge svømmer de jo i, og hvad er idéen i at tvinge en træner til at blive, efter at klubben selv har fortalt både spillere, fans og presse at han ønsker at forlade dem?
Kilde: www.lequipe.fr/Football/Actualites/Ancel...ponse-du-club/372328