Leonardo: Ancelotti har bedt om at få lov til at rejse
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
13 år 2 måneder siden #25
af Real Madrid
13 mål og 25 assist i hans debut sæson i England.......
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Ancelotti i hus
M_linding skrev:
rezamadridista skrev:
M_linding skrev: Jeg frygter lidt, at Perez gentager bedriften, og henter en Bale som ikke passer ind i Real Madrid. Men jeg håber da, at jeg tager fejl, og Bale bliver en kæmpe succes;) (Hvis han kommer...)
Har det præcis på samme måde. Bale og Ronaldo har brug for alt for meget plads, det er nok med en af slagsen. Vi har brug for en der kan i de små rum.
Det ser dog ud til at Bale kommer til kongeklubben, også håber jeg bare at Zidane endnu engang får ret.
Man skal ikke glemme, at Zidane anbefalede Eden Hazard da han var yngre også var han også hjernen bag Varanes ankomst.
Hazard er overvurderet, efter min mening, men Varane var godt set:)
13 mål og 25 assist i hans debut sæson i England.......
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
13 år 2 måneder siden #26
af rezamadridista
Måske en smule, men jeg tror han ville have strålet i La Liga.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Besvaret af rezamadridista på emne Ancelotti i hus
M_linding skrev:
rezamadridista skrev:
M_linding skrev: Jeg frygter lidt, at Perez gentager bedriften, og henter en Bale som ikke passer ind i Real Madrid. Men jeg håber da, at jeg tager fejl, og Bale bliver en kæmpe succes;) (Hvis han kommer...)
Har det præcis på samme måde. Bale og Ronaldo har brug for alt for meget plads, det er nok med en af slagsen. Vi har brug for en der kan i de små rum.
Det ser dog ud til at Bale kommer til kongeklubben, også håber jeg bare at Zidane endnu engang får ret.
Man skal ikke glemme, at Zidane anbefalede Eden Hazard da han var yngre også var han også hjernen bag Varanes ankomst.
Hazard er overvurderet, efter min mening, men Varane var godt set:)
Måske en smule, men jeg tror han ville have strålet i La Liga.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.
13 år 2 måneder siden #27
af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Ancelotti i hus
Fra Marca:
"According to French TV channel 'BFM TV', Ancelotti refused to continue discussing an extension to his contract after Leonardo had turned down his request to have greater influence within the club, particularly with regards to signing players."
Det lyder positivt i forhold til hvis Ancelotti kommer.... For det må jo betyde, at Ancelotti kun skifter til Real Madrid, hvis han får lov til at have en manager-lignende rolle.
"According to French TV channel 'BFM TV', Ancelotti refused to continue discussing an extension to his contract after Leonardo had turned down his request to have greater influence within the club, particularly with regards to signing players."
Det lyder positivt i forhold til hvis Ancelotti kommer.... For det må jo betyde, at Ancelotti kun skifter til Real Madrid, hvis han får lov til at have en manager-lignende rolle.