Forhandlinger om Isco og Lewandowski
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Ifølge normalt velinformerede Cadena Ser har Real Madrid indledt forhandlingerne med Malaga om Isco, mens man forleden er blevet tilbudt Lewandowski.
Isco som har haft en fremragende sæson og betegnes som et af spansk fodbolds helt store talenter, har tidligere været rygtet til Madrid og de seneste rygter ser blot ud til at være seneste nyt i, hvad der meget vel kan blive Florentino Perez første sommerindkøb.
Lewandowski som med sine fire mål i Champions League-semifinalen var med til at sende Real Madrid ud af turneringen, har på det seneste været meldt tæt på en aftale med Bayern München, men Borussia Dortmund vil tilsyneladende gøre alt for, at den polske bomber ikke ender hos ærkerivalerne. Derfor skulle Dortmund for et par dage siden have forhørt sig i Madrid, for at se om man kunne finde en løsning.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
Hugo Sanchez - der håber, at Carlo Ancelotti snart får overstået sit mellemværende med Paris S-G, så han kan præsenteres som vores nye træner.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Lewandowski er da en god angriber, men ja han er vel billig så det er okay nu hvor vi alligevel skal hente Bale :-)
Isco er et super talent, dog er jeg bange for vi ikke for brugt ham nok, og smadre hans talent.. man kan evt. købe ham og lad ham spille videre i malaga ihvertfald 1 sæson mere...
Rooney kunne jeg godt tænke mig at se i Real Madrid, tror han kunne blive god, selvom han har haft en lorte sæson....!
Dog ikke for over 25 Euro.. ;)
RAUL!!!!
Isco skal være fast starter for Real Madrid - Det kan blive helt fantastisk:) Det kommer så også til at kræve, at Carvajal overtager HB, så der kommer nogle dybe løb op ad kanten.
Og bedre afløser for Higuain end Lewandowski findes vel ikke..;)
- CC
- Gæst
-
Har ikke set meget til Isco, men frygter lidt, at han flopper a la Canales?
CC skrev: Lewandowski er ikke en mand Real kan bruge som frontangriber. Han scorede fire mål mod os, pga. Pepe. End of story. Bum. Aguero/Rooney ville være bedre, da de i langt højere grad vil passe ind i systemet og tilføre vores spil en masse.
Godt vi har dig - Nu behøver vi ikke bekymre os mere om Lewandowski!:)
Isco er allerede på CL-niveau, og havde en stor aktie i, at Malaga nåede 1/2-finalerne (selvom de, på papiret, kun nåede til 1/4-finalerne)...
Har har mange playmaker-kvaliteter, krydret med gode driblinger og et lavt tyngdepunkt... Og så er han spansk:)
CC skrev: Har ikke set meget til Isco, men frygter lidt, at han flopper a la Canales?
Canales var ret beset Castilla spiller, og da han skiftede blev han skadet over to gange. Jeg kan ikke se hvordan det kan sammenlignes, medmindre du selvfølgelig forventer at Isco går ud og brækker benet.
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
CC skrev: Lewandowski er ikke en mand Real kan bruge som frontangriber. Han scorede fire mål mod os, pga. Pepe. End of story. Bum. Aguero/Rooney ville være bedre, da de i langt højere grad vil passe ind i systemet og tilføre vores spil en masse.
Hvilket system? Umiddelbart har vi intet system før vi kender navnet på en ny manager.
Lewandowski er en komplet angriber. Jeg har efter længere tids tænke pause kommet frem til at jeg ønsker en af disse tre angribere: Aguero, Falcao eller Lewandowski.
Steen skrev: Ja tak til begge. Isco er en lille magiker, og jeg vil vove den påstand at han er bedre end nogen af vores spillere i de små rum ~ Måske på nær Xabi Alonso.
Lewandowski er en komplet angriber. Jeg har efter længere tids tænke pause kommet frem til at jeg ønsker en af disse tre angribere: Aguero, Falcao eller Lewandowski.
Isco er da dobelt så god som Alonso, i de små rum? Og ca. på niveau med Ozil...
- Ramos a la playa
- Gæst
-
Verratti må også gerne indkøbes, som fremtidig afløser for Xabi Alonso. De er to fremtidige stjerner!
Hvis så Carvajal og Lewandovski kan indkøbes er jeg glad.
Hvis Di Maria også sælges så jeg gerne Bale eller Neymar, men jeg ser ovenstående mere nødvendige.