Forhandlinger om Isco og Lewandowski
- Champen
- Gæst
-
M_linding skrev:
Champen skrev:
M_linding skrev:
Champen skrev:
M_linding skrev:
Champen skrev: Nej tak til Isco. Stor respekt for, at han sidste år blev kåret til Europas største talent, det vidner helt sikkert om han kan noget. Men den plads har vi ikke behov for at forbedre. På 10'er rollen har vi Modric og Özil, og behøver absolut ikke en tredje, selvom han er spanier.
Du kunne jo prøve at forholde dig til, at Modric, Isco og Ozil er tre forskellige typer, som alle tre kan spille samtidig?..;)
Så takker jeg nej igen. Det ville resultere i alt for lidt mål, ingen af de spilleres primære rolle er at score.
Men Alonso og di Maria bomber jo heller ikke ligefrem... Det handler jo om, at skabe chancer til Ronaldo og 9'eren - Så skal de nok stå for 80 % af målene..
Modric er, statistisk set, 4 gange så målfarlig som Alonso - Di Maria og Isco har ca. samme snit. Jeg forstår ikke helt din argumentation:)
Jeg vil hellere have en Gareth Bale. 3 spillere der minder så meget om hinanden, skal ikke starte inde. De er jo samme spiltyper alle 3, deres primære opgave er at lægge den afgørende aflevering. Det er hjernedødt at have 3 til det, max. 1 og så en på bænken.
Okay, vi er vist bare uenige.
1. Jeg mener ikke at de er ens, og de kan byde ind med hvert sit.
2. Hvis der er to spillere som jeg synes er for ens, så er det netop Ronaldo og Bale.
At købe en spiller der er minder meget som Ronaldo, er da ikke dårligt. Det vi mangler er en der kan afgøre det selv, som Ronaldo kan, det handler for meget om ham i de store kampe. Der er jo netop to pladser som er ens (venstre- og højrekant) den eneste forskel er hvilken side af banen. Bale er venstrebenet så det passer jo ekstremt godt, begge trækker ind i banen og laver et hav af mål.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Isco vil få næsten den samme rolle a la Di Marias, og chancen for at han flopper på den plads, er så tæt på umuligt som overhovedet muligt.
Og forresten, så spiller det en rolle om en spiller blev skadet eller ej. En skade kan næsten ødelægge en spillers karriere. Jeg siger ikke at Caneles ville være bedre hvis han ikke blev skadet (måske ville han, måske ikke), men det spiller altså en rolle.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
"At købe en spiller der er minder meget som Ronaldo, er da ikke dårligt. Det vi mangler er en der kan afgøre det selv, som Ronaldo kan, det handler for meget om ham i de store kampe. Der er jo netop to pladser som er ens (venstre- og højrekant) den eneste forskel er hvilken side af banen. Bale er venstrebenet så det passer jo ekstremt godt, begge trækker ind i banen og laver et hav af mål."
Og nu kan jeg også se hvorfor vi er uenige. Jeg vil have et mere homogent hold, der arbejder som en samlet enhed. Jeg vil IKKE have et hold der bare spiller bolden ud til Ronaldo / Bale, og lader dem skyde ude fra.
Hvis, eller når jeg vinder superpuljen imorgen :D, så ville det ikke gøre mig gladere end det ovenstående scenarie.
Er dybt enig med M_Linding, og specielt med holdopstillingen. Jeg foretrækker dog bare man skifter Alonso ud med Modric.
Det eneste problem ville være, hvis Modric, Özil eller Isco blev skadet, så derfor skal der købes en backup løsning på den centrale midtbane, og helst gerne en med gode fremadrettede visioner, så derfor er mine ønsker også Gündoğan eller Verratti, for hverken Isco eller Özil kan spille dernede, men omvendt kan Modric med nød godt spille 10'er rollen.
Jeg håber lidt på, at man beholder Di María, for ellers får man ikke den bredde trup, som vi førhen har nydt godt af. Jesé skal selvfølgelig hives op, men han skal ikke smides for løverne med det samme. Han skal falde stille og roligt til, og pakkes godt ind i trykke omgivelser, så han om et par år, for alvor slår igennem, og hvem siger ikke han på det tidspunkt slår Ronaldo af holdet :D
Men jeg er godt nok glad, for rygterne i øjeblikket. Desværre kan der nå og ske mange ting endnu, og min største bekymring ville være, at ingen af de spillere er store nok navne til Perez.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Så en mand der leverer 24 kasser i 31 bundesligakampe er ubrugelig? Enig i at Pepe skylder en kvajebajer eller to for den kamp, men det skal da ikke tage noget fra manden når han så udnytter det til fulde og scorer 4 kasser i en semifinale. Skal vi have en angriber så er jeg også mest på Lewan, men synes det er et svært marked for der er flere dygtige angribere, men prisen er bare tårnhøj og det er jeg ikke så begejstret for. Uanset hvad så håber jeg at Morata bliver reserveangriber. Om det betyder afgang for både Benz og Pipita også en ny angriber eller afgang af en de to også Morata som reserve for den tilbageværende har jeg svært ved at finde ud af med mig selv. Ønsker maks 3 indkøb. MAKS! Og ellers så har vi allerede så stærkt et hold at evt. breddespillere må tiltænkes Castilla drengene.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Han kan heller ikke erstattes ;) Real Madrids motor!
No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
- CC
- Gæst
-
Jeg siger ikke, at Lewandowski er dårlig. Jeg siger blot, at han i min optik, ikke har kvaliteterne til at løfte vores spil i de største kampe - og hvis ikke han kan det, så synes jeg ikke han er pengene værd. Så vil jeg hellere satse på Benzema, der allerede har vist niveauet. Tror afgangen af Higuain vil styrke hans selvtillid og dermed spil.
bliver spændende.
Rogoshin skrev:
BBB skrev:
CC skrev: Har ikke set meget til Isco, men frygter lidt, at han flopper a la Canales?
Canales var ret beset Castilla spiller, og da han skiftede blev han skadet over to gange. Jeg kan ikke se hvordan det kan sammenlignes, medmindre du selvfølgelig forventer at Isco går ud og brækker benet.
Mener du at Canales ville have fungeret hvis han ikke havde brækket benet?
Han ville i hvert fald have haft chancen. Ikke i Madrid, men i en af de knap så store spanske klubber. Selvfølgelig betyder det noget om man bliver skadet.
CC skrev: @BBB
Ro på. Canales var, som du nok ved, tiltænkt en seriøs rolle på Real Madrids førstehold. At han floppede er et faktum og om det skyldes skader eller ej, er sådan set mere eller mindre underordnet. Så parallellen går i højere grad på succes/fiasko og ikke så meget skadesfri/skadesplaget.
Ja, han var tiltænkt en seriøs (fremtidig) rolle da han blev købt, men han spillede på Castilla, fik aldrig chancen, blev sendt videre og blev skadet. Det er svært at sammenligne sådan et forløb med hvis man køber Isco, der under ingen omstændigheder skal spille for Castilla.
Når ingen ved hvilken slags fodbold vi skal spille næste år, hvordan kan folk så ønske Lewan, Bale, Neymar, Isco eller Ilkay/Veratti? Ja, de er nemme at definere som typer alle sammen, men ingen ved hvad den næste træner bringer.
Det eneste vi ved er, at Iker, Ramos, Alonso samt Ronaldo vil være i starten.
Ingen ny træner tager den kamp Mourinho lige har tabt.
Vi må være enige om at være uenige. Jeg har heller ikke noget i mod at satse på Benz. En dårlig sæson kan ramme selv den bedste. Men jeg kan ikke give dig ret i, at en mand som er så forholdsvis som targetman, ikke vil kunne bruges i Real. Scorer du 4 mål i en CL semifinale, så har du kvaliteterne til de største kampe i mine øjne :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.