Florentino Pérez interviewet i El Larguero

13 år 2 måneder siden #25 af Siempre Madrid
Der er tydeligvis noget, I ikke har forstået og det er min fejl, for så har jeg ikke forklaret det godt nok.

Mourinho ville jeg heller ikke have været begejstret for, hvis han ikke havde prøvet nogle andre klubber først.

Real Madrid står bare lige nu i en situation, hvor man ikke igen i den kommende sæson kan stå uden titler og stillet over for den udfordring, synes jeg at man tager en unødig risiko ved at satse på Toril. Han kan sagtens om nogle år være det rigtige og naturlige valg, men til den kommende sæson er der mere sikre valg, som man bør gå efter i stedet.

De er ikke nødvendigvis garanter for sølvtøj, men de gør min nattesøvn langt mere tryg end Toril.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #26 af Jaken
Vi kan selvfølgelig ikke ændre på hvordan du føler, og du har også al ret i verden til at mene som du gør. Det er også en meget fornuftig og indlysende tankegang, at man er mere tryg ved en mand med erfaring. Hvad vi dog bestrider i dine indlæg, er ikke din egen personlige holdning, men snarere det, at en træner uden synderlig stor erfaring ikke kan være et godt aktiv for en storklub. Det tror jeg helt bestemt at en træner godt kan, såfremt vi har med en talentfuld herre at gøre.

Jeg synes ikke nødvendigvis, at Toril behøver et par års ekstra erfaring i forskellige klubber inden vi vælger at punge ud og hente ham tilbage. Det er selvfølgelig en risiko at tage med unge ubeskrevne træneremner, men det kan sagtens ende lykkeligt. Sacchi kom fra Parma i Serie C1 og Serie B til AC Milan og gjorde det fortrinligt. Jeg hælder dog også mere til Ancelotti på nuværende tidspunkt og håber at han snarligt bliver præsenteret, men det er af lidt andre årsager end at jeg ikke tror på Toril.

Det er bare vigtigt for mig at påpege, at erfaring ikke er alfa omega, men at det mere handler om de personlige egenskaber hos den pågældende træner, som Hugol også så fint pointerede tidligere i tråden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 2 måneder siden #27 af Hugol

Jaken skrev: Vi kan selvfølgelig ikke ændre på hvordan du føler, og du har også al ret i verden til at mene som du gør. Det er også en meget fornuftig og indlysende tankegang, at man er mere tryg ved en mand med erfaring. Hvad vi dog bestrider i dine indlæg, er ikke din egen personlige holdning, men snarere det, at en træner uden synderlig stor erfaring ikke kan være et godt aktiv for en storklub. Det tror jeg helt bestemt at en træner godt kan, såfremt vi har med en talentfuld herre at gøre.

Jeg synes ikke nødvendigvis, at Toril behøver et par års ekstra erfaring i forskellige klubber inden vi vælger at punge ud og hente ham tilbage. Det er selvfølgelig en risiko at tage med unge ubeskrevne træneremner, men det kan sagtens ende lykkeligt. Sacchi kom fra Parma i Serie C1 og Serie B til AC Milan og gjorde det fortrinligt. Jeg hælder dog også mere til Ancelotti på nuværende tidspunkt og håber at han snarligt bliver præsenteret, men det er af lidt andre årsager end at jeg ikke tror på Toril.

Det er bare vigtigt for mig at påpege, at erfaring ikke er alfa omega, men at det mere handler om de personlige egenskaber hos den pågældende træner, som Hugol også så fint pointerede tidligere i tråden.

Fint indlæg, og må jeg tilføje at selvom A.Toril ikke ønsker at træne førsteholdet, så synes jeg at det han har præsteret med Castilla, har gjort at han har fortjent en chance, eller blive taget i betragtning. Senere kan dette jo blive aktuelt at han skal træne første holdet, og så har man vist sin taknemmelighed til den kære 2 holds træner.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #28 af Siempre Madrid

Jaken skrev: Vi kan selvfølgelig ikke ændre på hvordan du føler, og du har også al ret i verden til at mene som du gør. Det er også en meget fornuftig og indlysende tankegang, at man er mere tryg ved en mand med erfaring. Hvad vi dog bestrider i dine indlæg, er ikke din egen personlige holdning, men snarere det, at en træner uden synderlig stor erfaring ikke kan være et godt aktiv for en storklub. Det tror jeg helt bestemt at en træner godt kan, såfremt vi har med en talentfuld herre at gøre.

Det er jo en diskussion om holdninger og derfor er min mening ikke mere rigtig end jeres og hvis I har fået det indtryk, så er jeg den første til at beklage.

Jeg forstår bare ikke hypen omkring Toril. Han har vundet mesterskabet med Juvenil og i to forsøg sikret oprykning med Castilla. Han gør det Ok, men at han på nuværende tidspunkt skal være et emne, forstår jeg ikke.

Når det så er sagt så kan sol, måne og stjerner jo altid komme til at stå så rigtigt at han får succes, men jeg synes ikke at tiden er til den slags eksperimenter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum