Ángel di María meldes tæt på Paris SG
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge portugisiske A Bola er Ángel di María tæt på at kunne kalde sig Paris SG-spiller fra den kommende sæson.
A Bola citerer kilder tæt på argentinerens agent, Jorge Mendes, for at sige at handlen stort set er på plads og Real Madrid får 25 mill. € for ham. Samtidig åbner Paris SG også op for at Real Madrid kan indlede forhandlinger med Carlo Ancelotti.
Ángel di María har også haft følere ude fra blandt andre Chelsea og Manchester United, ligesom nyrige Monaco også har vist interesse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Enola_Daniel
- Gæst
-
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Syntes dog 25 er alt for lidt, især når man tænker at PSG godt kan lide at smide med penge.. vi burde minimum få 30-35 for ham...
Så vi skal bare presse på!
RAUL!!!!
Portugisiske klubber skal oplyse til deres børs hvad de får for spillere, og Real gav 25 selv, + 11 der var præstationsbetingede, men vidst nok alle blev udløst fordi han startede rigtig godt ud.
Skulle man sælge ham til PSG, så håber jeg Verratti ryger den anden vej eller Lucas M.
Har valgt at takke af på forum!
- Bugge
- Gæst
-
Et par år senere ender han så med at afgøre CHL finalen, meh.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har valgt at takke af på forum!
- unrectify
- Gæst
-
- Ramos a la playa
- Gæst
-
På det spillemæssige plan kan vi nok alle se en hvor meget bedre spiller Bale er, men jeg tænker også bare på den generalle opførsel. Jeg husker stadig konflikten om at Di Maria krævede lønforhøjelse, hvor han altså gik direkte til pressen mens han var i Argentina, i stedet for at gå til ledelsen.
Det gælder Ancelotti ligeledes, hans opførsel er som regel eksemplarisk i forhold til Mou, så jeg håber bare alt i alt at Real Madrid dropper de interne konflikter fra næste sæson af og koncentrere sig om spillet på banen, og at alle er glade og motiveret for at arbejde i Real Madrid. Spillere som ledelsen.
Jeg synes nu salget af Robben isoleret set var fint nok, men det var alt for sent man besluttede at sælge ham. Han deltog i hele 09 optaktssæsonen og spillede egentlig godt, men man besluttede først til sidst at sælge ham. Hans tid i Real blev ret meget ødelagt af skader, ligesom meget af hans ophold i München også er blevet.Bugge skrev: Får en lidt dårlig smag i munden, hvis Real modtager mindre end hvad de gav for ham. Det bliver i så fald det samme, som da vi solgte Robben til Bayern. Der modtog vi (så vidt jeg husker, ret mig gerne) også omkring 25 mio. Euro og havde i sin tid givet omkring 35 mio. Euro for ham.
Et par år senere ender han så med at afgøre CHL finalen, meh.
At han afgører CL-finalen var lidt tilfældigt, man kunne vel argumentere for at han mindst burde have scoret 3 gange i den kamp, ligesom han også burde i VM-finalen, eller sidste sæsons CL-finale. Det er mere en hold-præstation at Bayern vinder turneringen, og man så rent faktisk Müller spille store dele af sæsonen som RM selvom Robben var fit, det var dog inden Toni Kroos blev skadet. Jeg savner ham på ingen måde i hvert fald, ligesom jeg heller ikke savner Sneijder, selvom han var fantastisk i Inter og for Holland lige efter sit skifte.
- Nillerhaz
- Gæst
-
Der mener jeg at man skal købe Cavani, men har er for dyr, så hvis kunne få Sergie Aguero kunne det jo gå.
Altså Aguero oppe front, Ronaldo på sin normale plads og BAle over på den anden side :-D