Ángel di María meldes tæt på Paris SG
Jeg tror derudover heller ikke, at man skal frygte for Ronaldos præstationer hvis Di Maria ryger (sådan forstod jeg forrige indlæg).. Så længe Özil er på banen kan de fortsat brillere med deres fantastiske samarbejde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Di Maria på topniveau er aldeles fatalt for modstanderne, da han, ligesomsom Ronaldo, sagtens kan løfte et dårligt spillende Madrid hold.
Og mon ikke en mere offensiv orienteret højreback ville gavne Di Maria, ligesom en velspillende Marcelo gavner Ronaldo.
Hent Isco, Carvajal og en erstatning til Alonso, så hører man ikke min klagen. Resten af de positioner vi mangler spiller til, kan sagtens hentes fra Castilla. Her tænker jeg at Jesé kan konkurrere med Di Maria, Morata med Benzema og Nacho med Marcelo.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Redondo
- Gæst
-
Nillerhaz skrev: Jeg ved ikke om det bliver godt, fordi Ronaldo skal til at vende sig til sin nye plads, og di Maria har ikke spillet godt nok. men er enig med at man skal sælge Higuain og/eller Benzema fordi de ikke har scoret nok mål.
Der mener jeg at man skal købe Cavani, men har er for dyr, så hvis kunne få Sergie Aguero kunne det jo gå.
Altså Aguero oppe front, Ronaldo på sin normale plads og BAle over på den anden side :-D
Umiddelbart lyder det ikke på Aguero som om han har travlt med at komme afsted fra City. Ham tror jeg ikke vi lander. En spiller som Suarez tror jeg mere på så. Han er sikkert også dyr, men tror ikke Liverpool skal have lige så meget for ham som Napoli skal for Cavani. Suarez er godt nok pisse irriterende at se på med sit skuespil og underlige opførsel til tider, men han kan sgu lave mål – 23 kasser i PL er udemærket vil jeg mene. Det er i hvert fald en mand med hans målnæse som vi mangler.
Ååååh nej siger jeg bare!!!! Jeg er virkelig modstander af en sådan handel!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Redondo skrev:
Nillerhaz skrev: Jeg ved ikke om det bliver godt, fordi Ronaldo skal til at vende sig til sin nye plads, og di Maria har ikke spillet godt nok. men er enig med at man skal sælge Higuain og/eller Benzema fordi de ikke har scoret nok mål.
Der mener jeg at man skal købe Cavani, men har er for dyr, så hvis kunne få Sergie Aguero kunne det jo gå.
Altså Aguero oppe front, Ronaldo på sin normale plads og BAle over på den anden side :-D
Umiddelbart lyder det ikke på Aguero som om han har travlt med at komme afsted fra City. Ham tror jeg ikke vi lander. En spiller som Suarez tror jeg mere på så. Han er sikkert også dyr, men tror ikke Liverpool skal have lige så meget for ham som Napoli skal for Cavani. Suarez er godt nok pisse irriterende at se på med sit skuespil og underlige opførsel til tider, men han kan sgu lave mål – 23 kasser i PL er udemærket vil jeg mene. Det er i hvert fald en mand med hans målnæse som vi mangler.
Agüero har i denne uge forlænget sin kontrakt med Manchester City, så ham får vi ikke.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Vil gå så langt at sige at selv om han scorer det afgørende mål i CHL finalen og vi få den 10'ende CHL sejr. Se ham løfte pokalen vil jeg sidde med en klam smag i munden og ikke være glad. Så meget hader jeg den mand, eller skal vi sige kannibal.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev: Suarez. Så vil jeg virkelig have det hårdt med at se dem spille. Kan slet ikke klare ham.
Vil gå så langt at sige at selv om han scorer det afgørende mål i CHL finalen og vi få den 10'ende CHL sejr. Se ham løfte pokalen vil jeg sidde med en klam smag i munden og ikke være glad. Så meget hader jeg den mand, eller skal vi sige kannibal.
Elsker du Real Madrid eller elsker du spillerne? Jeg brød mig ikke ret meget om Cassano i sin tid, men for dælen, hvor måtte han godt have lavet afgørende finale-mål på stribe. Jeg er heller ikke Suárez-begejstret, men kommer han, så skal jeg nok lære at respektere ham og glædes over de mål, han kommer til at lave.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
asp3200 skrev: Suarez. Så vil jeg virkelig have det hårdt med at se dem spille. Kan slet ikke klare ham.
Elsker du Real Madrid eller elsker du spillerne? Jeg brød mig ikke ret meget om Cassano i sin tid, men for dælen, hvor måtte han godt have lavet afgørende finale-mål på stribe. Jeg er heller ikke Suárez-begejstret, men kommer han, så skal jeg nok lære at respektere ham og glædes over de mål, han kommer til at lave.
Jeg elsker Madrid, men vil have det MEGET stramt med at se Suarez trække den hvide bluse over sig og evt løfte fremtidige pokaler.
Vil virkelig være et hårdt slag hvis den hvide ånd skal besudles med rotten fra lama land. Han er så usympatisk og findes ingen spiller som ham i verden med så dårlig empati og gentleman skab i fodbold. Pepe ligner jo en skoledreng ift ham og det siger satme meget:)
Se bare hvor meget det kan gøre for et hold hvis fløjene arbejder defensivt en gang i mellem - ja, bare kig på Bayern.
Jeg forventer ikke, at Ronaldo skal til at arbejde mere defensivt men man skal altså ikke undervurdere den styrke vi har i Di Marias defensive arbejde. Jeg husker tydeligt hvordan det var en af grundene til at vi dominerede mod Barca tidligere på året, hvor Essien i øvrigt spillede højrebacken. Det fungerede perfekt og vi har altså brug for at en af vores fløje kan arbejde lidt defensivt.
Ret mig hvis jeg tager fejl, men efter min mening arbejder Bale ikke særlig meget defensivt for Spurs?
Lad dig ikke narre af at Bale har sine forcer offensivt. Han ved godt der skal løbes bagud og hvis Ancelotti kommer skal han nok huske ham på det;)