Ángel di María meldes tæt på Paris SG

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge portugisiske A Bola er Ángel di María tæt på at kunne kalde sig Paris SG-spiller fra den kommende sæson.

A Bola citerer kilder tæt på argentinerens agent, Jorge Mendes, for at sige at handlen stort set er på plads og Real Madrid får 25 mill. € for ham. Samtidig åbner Paris SG også op for at Real Madrid kan indlede forhandlinger med Carlo Ancelotti.

Ángel di María har også haft følere ude fra blandt andre Chelsea og Manchester United, ligesom nyrige Monaco også har vist interesse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Enola_Daniel
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #2 af Enola_Daniel
Besvaret af Enola_Daniel på emne Ángel di María meldes tæt på Paris SG
Hvor meget gav vi selv for ham?

13 år 2 måneder siden #3 af Raul-Madrid
Omkring de 30-35 mener jeg..

Syntes dog 25 er alt for lidt, især når man tænker at PSG godt kan lide at smide med penge.. vi burde minimum få 30-35 for ham...

Så vi skal bare presse på!

RAUL!!!!

13 år 2 måneder siden #4 af JesperA
Kæft det er en ringe handel, han har trods alt præsteret rimelig godt, og bevist han kan spille med på et tophold. At vi får mindre end vi selv gav er helt forrykt i mine øjne, især når klubber som Monaco kaster langt højere summer efter spillere fra FC Porto... At en spiller som Coentrao falder i værdi er forståeligt, men at man ikke kan få mere for Di Maria synes jeg virker lidt tåbeligt. Måske er det et udtryk for Reals altid forhastede salgsstrategi, man sælger ikke fordi der er interesserede købere, men fordi man er desperate efter at sælge hurtigt, så man hurtigt kan hente en ny superstjerne.

Portugisiske klubber skal oplyse til deres børs hvad de får for spillere, og Real gav 25 selv, + 11 der var præstationsbetingede, men vidst nok alle blev udløst fordi han startede rigtig godt ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-Madrid, Lars1991, rezamadridista, Raul7-2880

13 år 2 måneder siden #5 af Hugol
Di Maria har virkelig været elendig i denne sæson, og jeg kan godt forstå han er på listen over spillere der kan ryge ud.

Skulle man sælge ham til PSG, så håber jeg Verratti ryger den anden vej eller Lucas M.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• Bugge
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #6 af Bugge
Besvaret af Bugge på emne Ángel di María meldes tæt på Paris SG
Får en lidt dårlig smag i munden, hvis Real modtager mindre end hvad de gav for ham. Det bliver i så fald det samme, som da vi solgte Robben til Bayern. Der modtog vi (så vidt jeg husker, ret mig gerne) også omkring 25 mio. Euro og havde i sin tid givet omkring 35 mio. Euro for ham.
Et par år senere ender han så med at afgøre CHL finalen, meh.

13 år 2 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Han blev vel mere købt for dyrt end solgt for billigt. Hvis vi skal have plads til Bale, virker det logisk at han ryger.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #8 af Hugol
Hva med at man skubber Di Maria over i venstre side og Ronaldo helt frem. I den forstand vil man kunne sælge Higuain fremfor Di Maria når Bale kommer til klubben, uden at skulle bruge penge på en ny angriber.

Har valgt at takke af på forum!

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #9 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Ángel di María meldes tæt på Paris SG
Dejligt, yderst dejligt. Jeg har længe ventet på den dag skulle komme, hvor han pakkede og smuttede. Hans konstante dive og overreageren er en skammelig plet på den hvide trøje. Så må Pepe gerne være den næste der skrider, så vi kan komme tilbage og få et hold, som det halve af verden ikke hader - men i stedet frygter.

• Ramos a la playa
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #10 af Ramos a la playa
Besvaret af Ramos a la playa på emne Ángel di María meldes tæt på Paris SG
Bale ville klæde Real Madrid meget bedre end Di Maria gør det.
På det spillemæssige plan kan vi nok alle se en hvor meget bedre spiller Bale er, men jeg tænker også bare på den generalle opførsel. Jeg husker stadig konflikten om at Di Maria krævede lønforhøjelse, hvor han altså gik direkte til pressen mens han var i Argentina, i stedet for at gå til ledelsen.

Det gælder Ancelotti ligeledes, hans opførsel er som regel eksemplarisk i forhold til Mou, så jeg håber bare alt i alt at Real Madrid dropper de interne konflikter fra næste sæson af og koncentrere sig om spillet på banen, og at alle er glade og motiveret for at arbejde i Real Madrid. Spillere som ledelsen.

13 år 2 måneder siden #11 af JesperA

Bugge skrev: Får en lidt dårlig smag i munden, hvis Real modtager mindre end hvad de gav for ham. Det bliver i så fald det samme, som da vi solgte Robben til Bayern. Der modtog vi (så vidt jeg husker, ret mig gerne) også omkring 25 mio. Euro og havde i sin tid givet omkring 35 mio. Euro for ham.
Et par år senere ender han så med at afgøre CHL finalen, meh.

Jeg synes nu salget af Robben isoleret set var fint nok, men det var alt for sent man besluttede at sælge ham. Han deltog i hele 09 optaktssæsonen og spillede egentlig godt, men man besluttede først til sidst at sælge ham. Hans tid i Real blev ret meget ødelagt af skader, ligesom meget af hans ophold i München også er blevet.

At han afgører CL-finalen var lidt tilfældigt, man kunne vel argumentere for at han mindst burde have scoret 3 gange i den kamp, ligesom han også burde i VM-finalen, eller sidste sæsons CL-finale. Det er mere en hold-præstation at Bayern vinder turneringen, og man så rent faktisk Müller spille store dele af sæsonen som RM selvom Robben var fit, det var dog inden Toni Kroos blev skadet. Jeg savner ham på ingen måde i hvert fald, ligesom jeg heller ikke savner Sneijder, selvom han var fantastisk i Inter og for Holland lige efter sit skifte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991

• Nillerhaz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #12 af Nillerhaz
Besvaret af Nillerhaz på emne Ángel di María meldes tæt på Paris SG
Jeg ved ikke om det bliver godt, fordi Ronaldo skal til at vende sig til sin nye plads, og di Maria har ikke spillet godt nok. men er enig med at man skal sælge Higuain og/eller Benzema fordi de ikke har scoret nok mål.
Der mener jeg at man skal købe Cavani, men har er for dyr, så hvis kunne få Sergie Aguero kunne det jo gå.

Altså Aguero oppe front, Ronaldo på sin normale plads og BAle over på den anden side :-D

Leveret af Kunena Forum