Træningskampe på TV
- Brian_H
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Brian_H skrev: Det var rigtigt smukt det Cr7 gjorde mod drengen der løb ind.
Han jo Ronaldo
- nocture
- Gæst
-
Modric spillede en fin kamp og jeg spår ham en stor rolle i den kommende sæson.
Morata kom ind og havde sine momenter, selvom han desværre ikke fik så meget tid..
De 2 skuffelser var dog benzema og arbeloa.. puha det så ikke for godt ud. Håber især benzema kommer til at spille bedre og påtager sig en større rolle på holdet, for dét der går simpelthen ikke.
Holdet er ved at spille sig sammen og jeg håber inderligt, at vi leverer en god præstation denne sæson - spillermaterialet er ihvertfald til det!
- madridista76
-
Emne forfatter
- Junior bruger
-
madridista76 skrev: Nogen der ved om kampen vises i morgen på en kanal, der måske er mulighed for at kunne tage:)?
Den vises på "Sport1". Jeg er ikke sikker på hvilken kanal det er, men ellers kan den følges på www.coolsport.tv/stream3.html
wiziwig.tv har også masser af links til kampen en times tid før den starter.
e:
Sport1 er tysk.
- rene
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Helt fin stream!
Edit: Cristiano er aldrig set stærkere! tror dette bliver hans bedste sæson til dato!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg ved ikke hvad der er sket, men noget er der ihvertfald sket! Det er kun positivt, men jeg ser dog et kæmpe problem på den centrale midtbane. Modric, Khedira, Casemiro, Illarra og Alonso skal alle kæmpe om kun 2 pladser, og med få undtagelser 3 pladser, hvis man ser bort fra Isco's rolle på holdet.
Modric styrer vores midtbane til perfektion, og med vores nye spillekoncept, så har vi ikke så meget brug for Alonso's direkte diagonalbolde som splitter et forsvar op. Vi spiller primært med korte afleveringer, men en god afveksling med lange og korte afleveringer. Khedira er altid fantastisk, hvor Casemiro godt nok har imponeret mig. Han banker gevaldigt på, hvis han fortsætter sit nuværende spil.
Illarra viste gode takter så længe det varede, og vi alle kender Alonso's kvaliteter på banen. Det bliver IMO et kæmpe problem.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Hvad sker der... Kaká spiller perfekt, og faktisk hans bedste halvleg IMO. Di María laver et verdensklasse indlæg med højrebenet, og Ronaldo laver en fræk 1-2 med Di María.
Jeg ved ikke hvad der er sket, men noget er der ihvertfald sket! Det er kun positivt, men jeg ser dog et kæmpe problem på den centrale midtbane. Modric, Khedira, Casemiro, Illarra og Alonso skal alle kæmpe om kun 2 pladser, og med få undtagelser 3 pladser, hvis man ser bort fra Isco's rolle på holdet.
Modric styrer vores midtbane til perfektion, og med vores nye spillekoncept, så har vi ikke så meget brug for Alonso's direkte diagonalbolde som splitter et forsvar op. Vi spiller primært med korte afleveringer, men en god afveksling med lange og korte afleveringer. Khedira er altid fantastisk, hvor Casemiro godt nok har imponeret mig. Han banker gevaldigt på, hvis han fortsætter sit nuværende spil.
Illarra viste gode takter så længe det varede, og vi alle kender Alonso's kvaliteter på banen. Det bliver IMO et kæmpe problem.
Ja vi er (meget) godt besat på den centrale del af midtbanen, dog håber jeg, at det bliver seks spillere til tre pladser, på bekostning af Di Maria, hvilket også er den store grund til, jeg ikke ser Bale komme til klubben.
Dm: Khedira, Casemiro
Hcm: Modric, Alonso
Vcm: Isco, Ilarramendi
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Redondo
- Gæst
-
Jeg er næsten helt enig med dig. Khedira er dog ikke ALTID fantastisk. Tit usynlig. Han knokler dog men er tit langsom og har store vendinger.
Men du mangler at kommentere i hvert fald en spiller - Morata. Mange lader til at være vild med ham herinde. Men jeg kan simpelthen ikke se at han skal være andet valg efter Benz. Han er bare langt fra god nok. Det kan man jo se i aften. Han har talent. Men jeg synes han minder mig om Callejon. Ikke som spiler, men talentet. Han er ok, men ikke Real Madrid god.
Tænk når Benz igen undlader at hamre kasser ind, hvem skal vi så sætte vores lid til i angrebet? Vi har brug for en bomber oppe foran.
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Hvad sker der... Kaká spiller perfekt, og faktisk hans bedste halvleg IMO. Di María laver et verdensklasse indlæg med højrebenet, og Ronaldo laver en fræk 1-2 med Di María.
Ja vi er (meget) godt besat på den centrale del af midtbanen, dog håber jeg, at det bliver seks spillere til tre pladser, på bekostning af Di Maria, hvilket også er den store grund til, jeg ikke ser Bale komme til klubben.
Dm: Khedira, Casemiro
Hcm: Modric, Alonso
Vcm: Isco, Ilarramendi
Di María er vel heller ikke tiltænkt en rolle centralt, hvis Bale ikke kommer? Hvis vi antager Bale ikke kommer, så skal Di María, Kaká, Özil og tildels Jesé vel kæmpe om 2 pladser. Start 11'eren tror jeg kommer til og hedde: Casillas, Arbeloa, Pepé, Ramos, Marcelo, Modric, Khedira, Isco, Özil, Ronaldo og Benzema.
6 spillere til 3 pladser er vel også 1 for meget hvis du spørger mig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.