Træningskampe på TV
At kaka spiller en god halvleg....uhhh vildt. Han bliver ikke en fast del af holdet tror jeg.
Sælg de sidste og optimer truppen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Bale kommer, di maria køre samme stil som sidste sæson med tosset boldomgang tit.
At kaka spiller en god halvleg....uhhh vildt. Han bliver ikke en fast del af holdet tror jeg.
Hvad er din holdning egentlig til Isco efter pre-sæsonen?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
JesperA skrev:
rene skrev: Perez DROP BALE, VI HAR IKKE BRUG FOR HAM!
Basererer du det på aftenens kamp? Jeg synes netop den viste at Di Maria og Morata som halvdelen af frontkæden ikke er tilstrækkelig. Nu fik vi hverken set Isco eller Benzema i kamp, men hvis de 4 spillere skal dele pladserne som angriber og højrekant mellem sig, så ville jeg både blive overrasket og skuffet.
Jeg har svært ved at forstå det... Er det fordi 3-0 imod Inter ikke er nok?
Desuden er der flere der har ret... Morata er bare ikke skarp nok.....nu. Men det betyder ikke at der ikke skal satses på ham.
Han skal da ha muligheden for at skuffe over en hel eller overraske over en hel sæson, inden man afskriver en knægt som trods alt har imponeret mange, i den karriere han har haft indtil videre.
Og når det kommer til Bale kan vi godt bruge ham, men prisen er jo helt hen i vejret. Han er ikke en gang tip10 over de mest trøjesælgende spillere i UK og på det sportslige plan har jeg ikke lyst til at spilde noget der ligner 1mia på en spiller der ikke har deltaget i pre-sæson og kun måske hjælper til et bedre hold. Nej tak.
Desuden råder over en talentmasse som kommer til at lide under hans tilstedeværelse.
Et køb af Bale vil desuden vise hele fodboldverdenen, at de bare kan plukke os for penge de næste mange år, når vi henvender os ang. en spiller. Nej tak. Som jeg har argumenteret for flere gang tidligere, burde vi lægge låg på hurtigst muligt. Levy og Bale har spillet alle deres kort nu, lad vores sidste kort være et stort nej tak. Og så lad os se om Levy kan opføre sig pænt til nytår eller næste sommer.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
asp3200 skrev: Bale kommer, di maria køre samme stil som sidste sæson med tosset boldomgang tit.
Ja Di maria lagde op til Kakas 1-0 mål og var bag hjørnesparket til 3-0.
Det var et af Kakas bedste præstationer i den hvide trøje, så jo det er vildt.
Er glad for at der flere der nu er imod et Bale køb.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
Der vil jeg altså give asp3200 ret. Di María har overhovedet ikke imponeret eller vist forhøjet niveau. Han spillede okay igår, men spørgsmålet er om det er nok? Jeg synes ikke han skal sælges, men der skal ikke være langt til spilletid for Jesé.
Jeg så dog stadig gerne Kaká blive solgt. Faktisk så meget, så jeg er ligeglad med om han går gratis.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
ZizouMo skrev:
Der vil jeg altså give asp3200 ret. Di María har overhovedet ikke imponeret eller vist forhøjet niveau. Han spillede okay igår, men spørgsmålet er om det er nok? Jeg synes ikke han skal sælges, men der skal ikke være langt til spilletid for Jesé.
Jeg så dog stadig gerne Kaká blive solgt. Faktisk så meget, så jeg er ligeglad med om han går gratis.
Jeg er stadig lidt i chok over, Kaka skal til at starte hans femte (!) sæson i Real Madrid. Derudover så fatter jeg ikke, hvordan Ancelotti ikke kan se, at Kaka bare vil stå i vejen for alle vores lovende talenter. Ja, han spillede fint i nat, men ellers har jeg svært ved at se ham have en rolle i 4-3-2-1 formationen. Han er ikke dygtig nok til midtbanen og han er for langsom til at spille den flydende højre kant position ala Özil.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Dios skrev:
Positivt overrasket over ham, men er stadig ikke oppe på dig og Steens wonderboy niveau.
ZizouMo skrev:
Di maria tåger rundt, ligesom dig. Kaka har spillet en god havleg på 3 år og i pre season. Siger alt.
asp3200 skrev:
Dios skrev:
Positivt overrasket over ham, men er stadig ikke oppe på dig og Steens wonderboy niveau.
Det ville også være mærkeligt, hvis han i sine første 2 uger i Real Madrid allerede viste sig og være på niveau med Messi, Ronaldo, Xavi og Iniesta ikke. Han blev kåret til turneringens bedste spiller. Spiller på en uvant plads på et helt nyt hold, men alligevel præstere han på det niveau. Det er skills, og fucking skræmmende! Isco bliver en kæmpe legende i Real Madrid og i fodboldverdenen, hvis der ikke går noget helt galt.
Men det glæder mig dog, at du har set lyset i ham.
Btw. spil noget mere Fm, hvis du ikke mener han er wonderboy :D
Men bliver da spændende om han bliver top spiller, umiddelbart ser det ud til ozil er bag ham.
Min yndling modric ser dog ud til at vise sig frem for alle herinde, endeligt.
Så gerne salg af:
Di maria
Kaka
Alonso
Coentrao
kom så med ramaskrig :D
asp3200 skrev: Har ikke tid til FM :D
Men bliver da spændende om han bliver top spiller, umiddelbart ser det ud til ozil er bag ham.
Min yndling modric ser dog ud til at vise sig frem for alle herinde, endeligt.
Så gerne salg af:
Di maria
Kaka
Alonso
Coentrao
kom så med ramaskrig :D
Özil skal også bare lige igang igen. Glæder mig til sammenspillet imellem Modric, Isco og Özil. Det bliver legen - wait for it - dary :D
Modric har også altid været min yndlings. Han er en gudsbenådet fodboldspiller som desværre lider under en uddøende genre indenfor fodboldens verden. I moderne fodbold skal du enten være en dybdeliggende playmaker eller bare have 10'er rollen. Han er dog ingen af delene, men en fremragende CM'er som stort set mestre det hele. Jeg tror han får masser af succes denne sæson.
Er faktisk enig med salgene. Jeg ser dog ikke Di María blive solgt, da vi så reelt set kun har Jesé på bænken til og tage over. Di María er ikke god nok til en plads i start 11'eren, men han kan blive en fandens god substitut for os. En farlig joker på bænken, og Jesé skal nok få rigelig med spilletid, hvis det kun er ham og Di María som skal "kæmpe" om og være tættere på holdet. Desværre ser det ikke ud til Kaká smutter, men fortsætter han fra sidste kamp, så er det jo kun godt. At jeg tvivler enormt, er en helt anden sag.
Coentrao skal kun væk, hvis han vil. Igen er han ikke god nok til og indgå i start 11'eren, men han er noget der minder om det bedste bud på en reserve for Marcelo. Hvis han vil blive, så er det ikke skidt. Og nu når Mourinho er væk, så regner jeg også med hans opførsel på banen bliver ændret drastigt.
Alonso ser jeg dog gerne solgt. Der er for meget konkurrence inde centralt, og selvom erfaring altid er godt, så vil han stadig kæmpe for sin Vm plads næste år, og det vil nok gå udover Modric, som jeg allerede mener har slået Alonso af holdet. Modric/Illarra og Khedira/Casemiro bedre kan det ikke blive pt..