Træningskampe på TV

13 år 4 uger siden #85 af Dios
Besvaret af Dios på emne Træningskampe på TV

Redondo skrev: Dios

Jeg er næsten helt enig med dig. Khedira er dog ikke ALTID fantastisk. Tit usynlig. Han knokler dog men er tit langsom og har store vendinger.

Men du mangler at kommentere i hvert fald en spiller - Morata. Mange lader til at være vild med ham herinde. Men jeg kan simpelthen ikke se at han skal være andet valg efter Benz. Han er bare langt fra god nok. Det kan man jo se i aften. Han har talent. Men jeg synes han minder mig om Callejon. Ikke som spiler, men talentet. Han er ok, men ikke Real Madrid god.

Tænk når Benz igen undlader at hamre kasser ind, hvem skal vi så sætte vores lid til i angrebet? Vi har brug for en bomber oppe foran.

Jo Khedira er altid fantastisk. Hvor ville Armstrong være uden Hincapie, hvis vi lige ser bort fra hans dopingskandale :D Khedira er balancen på holdet, og en absolut verdensklasse spiller.

Morata har et kæmpe potentiale som frontangriber, og nok er han måske ikke god nok endnu, men det bliver han. Har vi ikke Ronaldo til det? Hvor mange flere mål vil du have Real Madrid skal scorer? Vi er langtfra enige, og dette er nok det tætteste på det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #86 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne Træningskampe på TV

Redondo skrev: Dios
Men du mangler at kommentere i hvert fald en spiller - Morata. Mange lader til at være vild med ham herinde. Men jeg kan simpelthen ikke se at han skal være andet valg efter Benz. Han er bare langt fra god nok. Det kan man jo se i aften. Han har talent. Men jeg synes han minder mig om Callejon. Ikke som spiler, men talentet. Han er ok, men ikke Real Madrid god.

Tænk når Benz igen undlader at hamre kasser ind, hvem skal vi så sætte vores lid til i angrebet? Vi har brug for en bomber oppe foran.

Endelig en der er lidt enig, tænker flere af de samme tanker som dig. Morata er simpelthen bare ikke god nok, nu siger jeg det. Jeg er enig i, at vi behøver en angriber af højere kvalitet som kan konkurrere med Benzema for det kan Morata altså ikke, heller ikke selvom Benzema er i "doven" form. Morata besidder helt sikkert et stort talent, men springet til førsteholdet er endnu bare for stort, så jeg synes at han enten skulle være blevet lejet ud eller solgt med tilbagekøbsklausul, for endnu en sæson i Castilla havde ligeledes heller ikke gået.
Jeg er muligvis den eneste herinde der ville støtte et køb af Suarez, her er jeg til gengæld kæmpe fan. Gudbenådet, men også kontroversiel. Jeg savner en aggresiv, hårdtarbejdene, fandenivoldsk og kynisk angriber som Suarez, mener han ville passe brilliant ind på holdet.

13 år 4 uger siden #87 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Træningskampe på TV
Glæder mig til den dag morata gør noget korrekt, hans niveau er langt fra benzema.

13 år 4 uger siden #88 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Træningskampe på TV
Jeg har stor tiltro til Morata i Real, og håber det bedste for ham - men i dag synes jeg han var forfærdelig gennem alle kampens 90 minutter. Han er ikke engang i nærheden af at score, og løber forvirret rundt over hele banen. Han kæmper godt, men det er ikke hans opgave at begå frispark midt på egen banehalvdel.

Di Maria leverede også en langt fra godkendt indsats, hvad nytter det at han af og til ser nogle umulige vinkler og slår fantastiske pasninger, når han endnu ikke engang kan slå en simpel aflevering, uden først at røre bolden 8 gange...

Casemiro til gengæld - endnu en ganske glimrende kamp. Endda krydret med en fuldstændig blændende lobbet aflevering der solgte hele Inters bagkæde, desværre til en hamrende uskarp Morata, samt en fin assist til Ronaldo, der virker til at være i forrygende form. Stor kamp af Lopez i målet også.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #89 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Træningskampe på TV

Jeg er muligvis den eneste herinde der ville støtte et køb af Suarez, her er jeg til gengæld kæmpe fan. Gudbenådet, men også kontroversiel. Jeg savner en aggresiv, hårdtarbejdene, fandenivoldsk og kynisk angriber som Suarez, mener han ville passe brilliant ind på holdet.

Jeg er enig med dig. Jeg er en smule nervøs, for der er jo altid "lidt" problemer omkring ham. Men jeg er enig. Han må gerne komme til Real for min skyld også.

Dios

Morata har et kæmpe potentiale som frontangriber, og nok er han måske ikke god nok endnu, men det bliver han. Har vi ikke Ronaldo til det? Hvor mange flere mål vil du have Real Madrid skal scorer? Vi er langtfra enige, og dette er nok det tætteste på det :)

Ja man regnede jo også med Callejón. Jeg ved ikke hvad der får folk til at tro på at Morata bliver så god? Han har jo ikke rigtig vist noget endnu. Helt seriøst. Jeg mangler at se kampen hvor jeg efterfølgende sidder og tænker at Morata viste førsteholdsniveau. Hans u-landskampe kan man ikke rigtig bruge til noget, for niveauet er langt mindre end La Liga

13 år 4 uger siden #90 af Dios
L.Ahrendsen skrev:

og kynisk angriber som Suarez

Haha are you fucking kidding me? :D Prøv lige engang og kig på hans statisktikker igen ;)

13 år 4 uger siden #91 af Dios
Redondo skrev:

Ja man regnede jo også med Callejón. Jeg ved ikke hvad der får folk til at tro på at Morata bliver så god? Han har jo ikke rigtig vist noget endnu. Helt seriøst. Jeg mangler at se kampen hvor jeg efterfølgende sidder og tænker at Morata viste førsteholdsniveau. Hans u-landskampe kan man ikke rigtig bruge til noget, for niveauet er langt mindre end La Liga

Hvem regnede med Callejon? Han var en fin bredde spiller, og mere var han ikke. Er der da nogle som har påstået andet?.

Mangler du ikke bare og se Morata på førsteholdet? De 3 kampe han fik sidste år var jo til grin. Han scorede i 2 af dem og lagde op til et mål.
Man kan ikke bruge nogle af hans kampe til noget, fordi de er på lavere niveau. Derimod kan man spotte et talent, og hvis du først skal se den kamp med Morata, så er der langt vej endnu. Folk er godt nok utålmodige efterhånden. Snart skal man ikke være 1 dag over 15 før man får sparket, fordi man intet har vist på højeste niveau.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, JimmyBroe

13 år 4 uger siden #92 af JesperA
Jeg tror ikke Suarez ville fungere godt i sammenspillet med typer som Ronaldo, Özil og Isco, hans primære kritikpunkt er jo at han er temmelig egoistisk. Det er blevet lidt bedre efter de købte Sturridge og Coutinho, men Real Madrid spillere meget hurtigere og med langt flere hurtige pasninger end Liverpool, der primært bare banker bolden frem i håbet om at Suarez kan gøre et eller andet med den. Han søger i øvrigt også bolden tidligt i angrebene, og falder dybt ned centralt i banen for at modtage den. Det er i mine øjne snarere end boksangriber som Zlatan der ville kunne bygge endnu en dimension på Real Madrids offensiv, en spiller som Van Nistelrooy eller R9naldo, der ikke laver en døjt defensivt, men altid befinder sig i boksen og afslutter på alt.

Jeg kunne sagtens forestille mig at blive irriteret på Suarez og råbe "så slip dog den forbandede bold!" af ham adskillige gange i løbet af en kamp, og sådanne typer har vi allerede rigeligt af.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #93 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Træningskampe på TV

Hvem regnede med Callejon? Han var en fin bredde spiller, og mere var han ikke. Er der da nogle som har påstået andet?.

Mangler du ikke bare og se Morata på førsteholdet? De 3 kampe han fik sidste år var jo til grin. Han scorede i 2 af dem og lagde op til et mål.
Man kan ikke bruge nogle af hans kampe til noget, fordi de er på lavere niveau. Derimod kan man spotte et talent, og hvis du først skal se den kamp med Morata, så er der langt vej endnu. Folk er godt nok utålmodige efterhånden. Snart skal man ikke være 1 dag over 15 før man får sparket, fordi man intet har vist på højeste niveau.

Man snakkede da om at Callejón havde kæmpe talent, ligesom man gør med Morata.

Og jeg mindes da at Morata spillede langt mere end tre kampe sidste sæson. ESPN siger 17 kampe i alt. Han er som sagt udemærket, men han bør da have vist noget mere, hvis talentet er så stort.

13 år 4 uger siden #94 af JesperA

rene skrev: Perez DROP BALE, VI HAR IKKE BRUG FOR HAM!

Basererer du det på aftenens kamp? Jeg synes netop den viste at Di Maria og Morata som halvdelen af frontkæden ikke er tilstrækkelig. Nu fik vi hverken set Isco eller Benzema i kamp, men hvis de 4 spillere skal dele pladserne som angriber og højrekant mellem sig, så ville jeg både blive overrasket og skuffet.

13 år 4 uger siden #95 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Træningskampe på TV

Redondo skrev:

Man snakkede da om at Callejón havde kæmpe talent, ligesom man gør med Morata.

Og jeg mindes da at Morata spillede langt mere end tre kampe sidste sæson. ESPN siger 17 kampe i alt. Han er som sagt udemærket, men han bør da have vist noget mere, hvis talentet er så stort.

Du er vel klar over, Callejon var 24 år, da vi hentede ham ikk?

Derudover, så skal Morata have kontinuerlig spilletid før vi kan bedømme hans sande potentiale... Forhåbentlig 25-30 kampe løbet af sæsonen, og ikke bare de sidste 5-10 minutter til sidst i kampen, hvor den er afgjort.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Steen, rezamadridista

• rene
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #96 af rene
Besvaret af rene på emne Træningskampe på TV

JesperA skrev:

rene skrev: Perez DROP BALE, VI HAR IKKE BRUG FOR HAM!

Basererer du det på aftenens kamp? Jeg synes netop den viste at Di Maria og Morata som halvdelen af frontkæden ikke er tilstrækkelig. Nu fik vi hverken set Isco eller Benzema i kamp, men hvis de 4 spillere skal dele pladserne som angriber og højrekant mellem sig, så ville jeg både blive overrasket og skuffet.

Nej, baserer det på hele vores pre sæson tour, da jeg synes vi har nogle fantasiske muligheder rent offensivt!

Leveret af Kunena Forum