UEFA Champions League 2013/14

12 år 11 måneder siden #97 af Siempre Madrid
Real Madrid er Real Madrid. Det bliver stadig en oplevelse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Vildfaren, Steen, JimmyBroe, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #98 af Chamartin
Der bliver kun sat billetpakker til salg omfattende alle tre kampe på Billetlugen - og de bliver med garanti hurtigt udsolgt.
Real Madrid får vel maks. 1500-2000 billetter til rådighed på udebaneafsnittet. Hvordan de bliver fordelt og sat til salg skal man vel holde sig orienteret om på realmadrid.com.
Men jeg kan næppe forestille mig så forfærdeligt mange madrilenere piske op til et decemberkoldt København, især hvis man allerede har kvalificeret sig til forårets kampe. Så mon ikke der er muligheder for at skaffe sig billet der.

12 år 11 måneder siden #99 af NDR
Besvaret af NDR på emne UEFA Champions League 2013/14

Dios skrev: Er det så denne sæson hvor alle danske Real Madrid fans håber Real Madrid snubler undervejs i gruppen, så det kun er en sejr som sender os videre haha :D

Jeg er fint tilfreds med det er den sidste kamp, da det giver bedre muligheder angående billetter.

Nej, jeg holder med Real Madrid...jeg vil skide FCK et stykke...håber på 7-0 mod Copenhagen ...haha

12 år 11 måneder siden #100 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne UEFA Champions League 2013/14

Siempre Madrid skrev: Real Madrid er Real Madrid. Det bliver stadig en oplevelse.

Amen.

Bliver en kæmpe oplevelse, som altid.

Til dem som er usikre på at købe til alle 3 kampe, så husk på at der er mange danske Juve-fans, der hungrer efter en billet. Og mon ikke også tyrkerne kommer talstærkt.

12 år 11 måneder siden #101 af Dios
Besvaret af Dios på emne UEFA Champions League 2013/14

NDR skrev:

Dios skrev: Er det så denne sæson hvor alle danske Real Madrid fans håber Real Madrid snubler undervejs i gruppen, så det kun er en sejr som sender os videre haha :D

Jeg er fint tilfreds med det er den sidste kamp, da det giver bedre muligheder angående billetter.

Nej, jeg holder med Real Madrid...jeg vil skide FCK et stykke...håber på 7-0 mod Copenhagen ...haha

Enig hele vejen igennem. Nu var det bare ikke derfor jeg skrev som jeg gjorde hehe :) Der blev snakket om, at vi ville sende en masse reserver på banen, fordi det var den sidste kamp, og vi dermed nok allerede var videre. Er slet ikke fan af dansk fodbold, så en storsejr ville slet ikke gøre noget. Dog vil et nederlag gøre ufattelig ondt, og det er uanset om det er Juvenile C spillere der primært så er på banen.
Kampen vil stadig blive husket i år 2022 i min vennekreds :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 11 måneder siden #102 af Real Madrid

Steen skrev: JesperA & Dario

På vej til Melbourne i et halvt år der :-/

Ej hvor ville jeg gerne se den... nu ender det sikkert med, jeg skal streame kampen åhh gud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #103 af Siempre fiel
Altsaa den maade FCK saelger de her billetter paa er jo self totalt til grin. Er der nogen der har nogen anelse om hvorn det foregaar med koeb med carnet madridista til CL-udekampe. Ska billetten afhentes paa Bernabeu - for saa er det jo ik helt saa lige til desvaerre. Jeg er mildt sagt smaairriteret lige nu. Vil sgu da fanme ha billet til den kamp - og ku da vaere sjovt at se den sammen med andre herfra hvis muligt
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe

• PeterLe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #104 af PeterLe
Besvaret af PeterLe på emne UEFA Champions League 2013/14
Hvis madridista.dk kunne arranger en tir ville det være fedt.. Ellers hvis nogen af jer andre der er klar på at arranger turen er jeg klar..

12 år 11 måneder siden #105 af Siempre fiel
Jeg er sikker paa at Siempre Madrid allerede er igang med at sende en forespoergsel til klubben om vi ik ka koebe en masse billetter til kampen i Kbh - der kommer jo ik en sjael fra Spanien, saa vi er jo eneste chance for at holdet faar stoette paa aftenen. Saa, Siempre - er du frisk?!!!

12 år 11 måneder siden #106 af Steen
Besvaret af Steen på emne UEFA Champions League 2013/14
23 oktober: Real Madrid - Juventus.

27 oktober: Real Madrid - Barcelona.....

Sikke en timing, og det var helt sikkert ikke med vilje.....
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

• PeterLe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #107 af PeterLe
Besvaret af PeterLe på emne UEFA Champions League 2013/14
Jeg krydser fingre for at Dios kan skaffe billetter nok til alle:-) hvis siempre Madrid ikke kan arrangere turen kunne det være Dios vil træde til istedet? Ved i hvert fald siempre kan arrangere en god tur:-) har ikke haft en bedre fodboldtur end den til Dormund:-). Beklager mine mange taste fejl.. Iphone er ikke min gode ven!!

12 år 11 måneder siden #108 af Siempre Madrid

Siempre fiel skrev: Jeg er sikker paa at Siempre Madrid allerede er igang med at sende en forespoergsel til klubben om vi ik ka koebe en masse billetter til kampen i Kbh - der kommer jo ik en sjael fra Spanien, saa vi er jo eneste chance for at holdet faar stoette paa aftenen. Saa, Siempre - er du frisk?!!!

Jeg er aktid frisk, men billetterne skal betales inden de sendes, så det er begrænset hvor mange jeg kan og vil bestille. Derfor er udgangspunktet at jeg forsøger at få billetter til skriverkarlene og folkene i maskinrummet på madridista.dk og måskecer der så nogen i overskud efterfølgende, men dem skal jeg nok få fordelt

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: PeterLe

Leveret af Kunena Forum