UEFA Champions League 2013/14
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
PeterLe skrev: Arrangerer Madridista.dk en tur til Kbh? :-) lidt ala Dormund turen med Fanklubben dengang.
Nej. Madridista.dk har ikke økonomisk råderum og kapacitet til at stå for et sådant arrangement for brugerne. Desværre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Yes, rotten vandt ikke.
Billetnet eller billetlugen, hvis folk er interesseret. Jeg er dog selv mere interesseret i og komme sammen med REal Madrid fansene :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Har valgt at takke af på forum!
El_Juan skrev: Ivrige unge mennesker. Selvfølgelig er der ingen der ved, 10 minutter efter lodtrækningens afslutning, hvornår billetterne sættes til salg :))
Kampprogrammet skal lige på plads og klubberne skal lige have lov til at snakke sammen.
Man må i øvrigt forvente, at FC København sælger billetterne som en pakkeløsning, hvor man skal købe billet til alle tre kampe i PARKEN af en gang. Først senere vil de, formentlig, blive solgt enkeltvis.
Jeg var så en af de ivrige, og kan se at jeg overhoved ikke kan få nogle gode pladser mere inde på billetsalget :/ så skal nok regne med at købe den i gensalg til en overpris.. fedt
Har valgt at takke af på forum!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
I øvrigt fortjent at Bayern München får noget anerkendelse for at slå Barcelona så gevaldigt, men samlet set er Franck Ribery ikke en bedre fodboldspiller en hverken Lionel Messi eller Cristiano Ronaldo. Prisen mistede al værdi, da den gik fra at være bedømt af en ekspertkomité til at blive en American Idol hvor der afgives stemmer udfra vilkår, der ikke står nogle steder.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- StefanR
- Gæst
-
Dios skrev: Pakkebilletterne er allerede til salg, og koster 1500 kr.!
Billetnet eller billetlugen, hvis folk er interesseret. Jeg er dog selv mere interesseret i og komme sammen med REal Madrid fansene :)
Jeg vil også meget hellere sidde på udeholdets tribune.
Er der nogen der ved noget ? :-)
Real Madrid skrev:
Steen skrev:
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Ribery skal vinde prisen, alt andet ville være til grin.
Topscoren af Champions League ville også være en værdig vinder i mine øjne.
Aaaarh, det er ikke nok. Jeg synes ikke at Ronaldo har fortjent den, heller ikke Messi. Men som M_linding skriver, så vinder Messi nok, da han har masser af kontakter...
Ronaldo 55 mål - Ribery 11 mål. Altså der er massere af andre argumenter. Sneijder burde også have vundet så, fordi han vandt the treble?
Succes med holdet, men han var jo ikke Europa's bedste. Ribery havde kæmpe succes med Bayern, men individuelt var han længder bag Ronaldo og Messi.
Men lad os blive enige om at være uenige, fordi det er den kedeligste og tungeste diskussion nogensinde den slags ;)
Lige for at lukke den...:)
Ja - Sneijder skulle jo have vundet den!
Men man orker det snart ikke længere. Dog godt at Ribery vandt;)
Jeg var dog hurtig og fik ham til og "reservere" 6 billetter :D Hvis det vel og mærke kan lade sig gøre, og skaffe billetter den vej rundt. For det er heller ikke helt på plads hvor mange billetter Real Madrid får.
Men hvor er det vildt. Fck på udebane i alle opgør, og allerede nu er der tale om et udsolgt Parken imorgen formiddag eller henover middag.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.