UEFA Champions League 2013/14

12 år 9 måneder siden #61 af Madridismo
Hvor har folk købt deres billetter? :) - jeg vil meget gerne til Parken!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #62 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne UEFA Champions League 2013/14

Dios skrev: Jeg har lige snakket med min kontaktperson, og han kan ikke købe billetpakkerne, og sende dem videre på grund af den danske lovgivning, men han siger, at der først vil komme noget officielt fra Real Madrid i starten af næste uge. Altså billetter til udeafsnittet imod Fck kampen i Parken.

Jeg var dog hurtig og fik ham til og "reservere" 6 billetter :D Hvis det vel og mærke kan lade sig gøre, og skaffe billetter den vej rundt. For det er heller ikke helt på plads hvor mange billetter Real Madrid får.

Men hvor er det vildt. Fck på udebane i alle opgør, og allerede nu er der tale om et udsolgt Parken imorgen formiddag eller henover middag.

Dios, Du kan rolig reservere 8. hvis det er til udeholdets afsnit i Parken.

Jeg er MEGET interesseret i 2. :D

12 år 9 måneder siden #63 af JimmyBroe

Dios skrev: Jeg har lige snakket med min kontaktperson, og han kan ikke købe billetpakkerne, og sende dem videre på grund af den danske lovgivning, men han siger, at der først vil komme noget officielt fra Real Madrid i starten af næste uge. Altså billetter til udeafsnittet imod Fck kampen i Parken.

Jeg var dog hurtig og fik ham til og "reservere" 6 billetter :D Hvis det vel og mærke kan lade sig gøre, og skaffe billetter den vej rundt. For det er heller ikke helt på plads hvor mange billetter Real Madrid får.

Men hvor er det vildt. Fck på udebane i alle opgør, og allerede nu er der tale om et udsolgt Parken imorgen formiddag eller henover middag.

Kan du skaffe et par billetter:P

Jeg er her stadig XOXO

12 år 9 måneder siden #64 af rezamadridista
Jeg spurgte først!

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 9 måneder siden #65 af Steen
Besvaret af Steen på emne UEFA Champions League 2013/14

Juventus director general Beppe Marotta feels Juventus will “fight it out with Galatasaray” to join Real Madrid in the knockouts.

www.football-italia.net/38927/juve-fight-it-out-galatasaray

12 år 9 måneder siden #66 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne UEFA Champions League 2013/14
Jeg glæder mig voldsomt til alle tre kampe i Parken! Og for at blive ved Real Madrid, så bliver det vanvittigt mod Juventus. Nok den værst tænkelige modstander. Men det bliver to kongekampe!

12 år 9 måneder siden #67 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne UEFA Champions League 2013/14

Hvis du kunne reservere 2 til mig, så ville du også blive en eller to øl rigere en dag!

Derudover. når de gør det officielt, bliver det så kun til medlemmer af Carnet?

12 år 9 måneder siden #68 af Dios
Besvaret af Dios på emne UEFA Champions League 2013/14
Lad mig sige det sådan her, så lagde jeg ud med og reserve 20 billetter, men han grinte af mig, og sagde det ikke kunne lade sig gøre :) Jeg kunne købe de første 6 billetter han fik, for vi er altid 6 der tager til Bernabeú sammen, men jeg vil meget gerne rykke hurtigt herinde når jeg får noget afvide i næste uge på et tidspunkt.

Jeg har allerede fået de første 20 opkald om billetter, og hele min vennekreds er stort set Fck, Juve og Real Madrid fans, så den bliver svær lige meget hvad.
Men jeg er frisk på og lave en Madridista.dk tur, hvis der er masser af billetter :).

Jeg ved heller ikke noget om pris endnu, og nu skal det heller ikke lyde som om jeg er Messias og jeg selv trykker billetterne herhjemme haha. Men det er altid godt og kende en som kender en, som også er Real Madrid fan, og arbejder med og sælge fodboldrejser :)

Men igen, så er det ikke engang sikkert jeg selv kan få nogle. Hugol du må også meget gerne hjælpe os danskere :)

El_Juan hvilke afsnit fik du købt til? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe, rezamadridista

12 år 9 måneder siden #69 af Siempre Madrid

Dios skrev: Lad mig sige det sådan her, så lagde jeg ud med og reserve 20 billetter, men han grinte af mig, og sagde det ikke kunne lade sig gøre :) Jeg kunne købe de første 6 billetter han fik, for vi er altid 6 der tager til Bernabeú sammen, men jeg vil meget gerne rykke hurtigt herinde når jeg får noget afvide i næste uge på et tidspunkt.

Jeg har allerede fået de første 20 opkald om billetter, og hele min vennekreds er stort set Fck, Juve og Real Madrid fans, så den bliver svær lige meget hvad.
Men jeg er frisk på og lave en Madridista.dk tur, hvis der er masser af billetter :).

Jeg ved heller ikke noget om pris endnu, og nu skal det heller ikke lyde som om jeg er Messias og jeg selv trykker billetterne herhjemme haha. Men det er altid godt og kende en som kender en, som også er Real Madrid fan, og arbejder med og sælge fodboldrejser :)

Årh, hvis vi havde haft karma-knappen endnu, så var Dios langt over 1000 ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 9 måneder siden #70 af Dios
Besvaret af Dios på emne UEFA Champions League 2013/14

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Lad mig sige det sådan her, så lagde jeg ud med og reserve 20 billetter, men han grinte af mig, og sagde det ikke kunne lade sig gøre :) Jeg kunne købe de første 6 billetter han fik, for vi er altid 6 der tager til Bernabeú sammen, men jeg vil meget gerne rykke hurtigt herinde når jeg får noget afvide i næste uge på et tidspunkt.

Årh, hvis vi havde haft karma-knappen endnu, så var Dios langt over 1000 ;-)

Hvor er det også latterligt den er væk nu haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 9 måneder siden #71 af Realmadrid94
Tja, 1 billet tilbage til Parken. Hold kæft det gik stærkt. Øv.

12 år 9 måneder siden #72 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne UEFA Champions League 2013/14
Dios:

Jeg tænkte mere på i parken. Ved du hvordan man får billetter til udebaneafsnittet der, og om det kun bliver til medlemmer af RM? :) På forhånd tak!

Leveret af Kunena Forum