Bedømmelser 13/14
Kampens spiller: Modric. Utvivlsomt. Diktere spillet, lækre detaljer, velplaceret og opmærksom i sine returløb.
Kampens flop: Cristiano. Jeg er ikke imponeret og jeg er begyndt at blive en smule bekymret. Lad os håbe at dagens mål kan vende det for ham.
Kampens detalje: Modric' fremragende returløb hvorefter han også, retmæssigt, bliver hyldet af publikum. Det vil vi se!
Kampens klaphat: Cristiano for ikke at aflevere til en helt fri Di Maria. Det var altså irriterende at være vidne til - der står 2 mand foran ham og en helt fri Di Maria i løb i højre side og alligevel skal han absolut trykke af...
EDIT: Di Marias tilsvarende situation med Cristiano som offeret kandiderer også til kampens klaphat.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jaken skrev: Den her skal vi have i gang igen ;)
Kampens spiller: Modric. Utvivlsomt. Diktere spillet, lækre detaljer, velplaceret og opmærksom i sine returløb.
Kampens flop: Cristiano. Jeg er ikke imponeret og jeg er begyndt at blive en smule bekymret. Lad os håbe at dagens mål kan vende det for ham.
Kampens detalje: Modric' fremragende returløb hvorefter han også, retmæssigt, bliver hyldet af publikum. Det vil vi se!
Kampens klaphat: Cristiano for ikke at aflevere til en helt fri Di Maria. Det var altså irriterende at være vidne til - der står 2 mand foran ham og en helt fri Di Maria i løb i højre side og alligevel skal han absolut trykke af...
Kunne kampens klaphat så ikke lige så godt være en skidt spillende di Maria, som skyder over mål, i stedet for at trille bolden hen til en helt fri Ronaldo?
M_linding skrev: Kunne kampens klaphat så ikke lige så godt være en skidt spillende di Maria, som skyder over mål, i stedet for at trille bolden hen til en helt fri Ronaldo?
Jo, det kunne det sagtens. Den havde jeg lige glemt ;)
- Brylle
- Gæst
-
Kampens flop: Har svært ved at finde et flop. Den ligger mellem Benzema eller Ronaldo, men Benzema gør hvad jeg forventer i dag, og Ronaldo spiller også udmærket, selvom man forventer noget stort fra ham hver gang.
Kampens detalje: Benzemas flotte assist.
Kampens klaphat: Der er jeg enig med Jaken. At Ronaldo ikke sender bolden videre til Di Maria er mig en gåde.. Hvis det er stilen han lægger, så glæder jeg mig til at Bale kommer!
Kampens flop: Cristiano - er seriøst bekymret for ham efterhånden. På trods af en scoring i dag, ja så fungerer det sgu stadig ikke helt som det tidligere har gjort.
Kampens detalje: Modric' mange bolderobringer
Kampens klaphat: ?
Kampens spiller: Modric
Kampens detalje Benzemas oplæg til Iscos 2. mål
Kampens flop: Muniain. Jeg var vist ikke den eneste, som først opdagede at han var på banen da han blev skiftet ud.
Kampens badebold: [dårlig joke, som er censureret i kampen for at få Dios tilbage til tasterne] ;-)
Bonus: Kampens optur: Da Modric blev hyldet af Bernabeu efter ~65-70 min.
Kampens flop: Den vælger jeg ikke at tildele en bestemt spiller, men snarere et bestemt område: (melodi: Bornholm! Bornholm!) Offside! Offside! Offside!
Kampens detalje: En af Marcelos mange dribleture og lækre detaljer - der er frit valg.
Kampens klaphat: Di Marias filmeri...
Alt i alt en udmærket kamp med flere forbedringer at spore i spillet, bare en skam at Willy absolut skulle stå så godt, at præstationen ikke blev krydret med et par mål yderligere ;)
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Kampens flop: Isco. Han har bare ikke spillet godt siden Getafe kampen. Ved ikke om han er lidt træt, han har startet alle kampe.
Kampens detalje: Jese´s dribletur, ærgerligt at Willy var fremragende.
Kampens klaphat: Ronaldo for den afbrænder, han skal jo bare sætte en inderside på!
Fin præstation, Ville nok have været bedre med Modric fra start i stedet for Khedira.
Kampens flop: Ingen spillere spillede decideret ringe.
Kampens detalje: Det gode spil og Jesés indhop.
Kampens klaphat: Ronaldo, der bare skal score ved Jesés oplæg.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Kampens flop: Isco men ikke skuffende
Kampens detalje: Morata der bidrog alle vegne.
Kampens klaphat: Ingen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Real-Laudrup skrev: Kampens Spiller: Willy. Kan ikke være andre end ham.
Kampens flop: Isco. Han har bare ikke spillet godt siden Getafe kampen. Ved ikke om han er lidt træt, han har startet alle kampe.
Kampens klaphat: Ronaldo for den afbrænder, han skal jo bare sætte en inderside på!
Fin præstation, Ville nok have været bedre med Modric fra start i stedet for Khedira.
Laver du sjov? Khedira var absolut klasse idag.
Han var både fantastisk defensivt og offensivt, hvor han tog mange vigtige dybdeløb.
Mine bedømmelser:
Kampens spiller: Khedira. Fordi de ville have fået langt flere chancer, hvis han ikke var så aktiv og dynamisk i sit spil.
Kampens flop: Ingen var decideret ringe.
Kampens detalje: Jesés dribletur.
Kampens klaphat: Ingen, da jeg synes Ronaldos chance var godt målmandspil.
Alt i alt en dejlig kamp, hvor spillet flød meget bedre. Jeg fik også et glimt af at Bale og Carvajal passer virkelig godt sammen, og de skal, i fremtiden, nok gavne af hinandens kvaliteter.
Jesé får rigtigt lidt spilletid, men alligevel viser han lovende takter, hvor han i de få minutter skaber en masse.
Fremtiden ser lidt lysere ud nu!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg mener at der ville være mere flow i spillet med Modric på banen, til at diktere tempoet.rezamadridista skrev:
Real-Laudrup skrev: Kampens Spiller: Willy. Kan ikke være andre end ham.
Laver du sjov? Khedira var absolut klasse idag.
Han var både fantastisk defensivt og offensivt, hvor han tog mange vigtige dybdeløb.
Og nej Khedira var ikke god, defensivt er han så ringe som han altid har været. Og hvad nytter det at han tager dybdeløb når han ikke kan skille sig ordenligt af med bolden?