Bedømmelser 13/14

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #61 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Bedømmelser 13/14
Han sejlede jo ikke sygt defensivt i forhold til nogle af de andre defensive spillere. Pepe begik et klodset straffe og Marcelo også. De var direkte skyld i kampen blev farlig, og da Carvajal bliver taget ud, ser det endnu være ud i forsvaret. Men det ser vi bare bort fra..

Det er jo helt absourde metoder du bedømmer en spiller på. Carvajal begår ifølge dommeren ikke et straffespark, og får ej heller rødt kort. Selvom han lænede sig op af begge, så blev det ikke dømt. Så kan det godt være du mener dommeren tager fejl, men hvad hvis han ifølge af sin erfaring og profession vurderede at der skal mere til for at dele de ting ud så skal der det. Det bliver i øvrigt rigtig sjovt at se hvordan fremtidige bedømmelser bliver givet, med spillere der bliver straffet/rost for mulige straffespark og målgivende chancer..

At du ik genser kampen er dit eget valg, men det er en ganske fin metode til at analysere en kamp, fremfor at stirre sig blindt på et episoder som fastholdes i resten af kampen..
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved GutiHAZ14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #62 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelser 13/14
Igen, vi er alt for langt væk fra hinanden til at komme nogle steder med dette, og jeg tvivler på, at du egentlig læser hvad jeg skriver. Vi stopper den bare her.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #63 af GutiHAZ14
Jeg forstår fint hvad du siger, men jeg undrer mig blot over hvordan Carvajal kan få kampens flop, når han i realiteten ikke var bag nogle af de mål der gik ind på os. Ej var han heller ikke en som direkte gav modspillerne chancer, som for eksempel Arbeloa og Marcelo gjorde.

Men ja, Arbeloa i favorit rollen gør måske forskellen på bedømmelser mod andre spillere som faktisk er bedre i længden.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #64 af GutiHAZ14
www.as.com/futbol/video/problemas-defens...1103dasdasftb_36/Ves

Fed video, forstår ikke hvad der bliver sagt. Her ses det tydeligt at hele forsvaret sejler, og det er derfor er fuldstændig hen i vejret at pege på Carvajal alene. Specielt også fordi Carvajal var den eneste af de 5 forsvarsspiller der gav pote til offensiven, med gode indlæg og deltagelse i mål. Det ses også hvor nemt Arbeloa er at sætte af.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #65 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Bedømmelser 13/14
Kampens spiller: Xabi Alonso. Synes, at han holder et højt niveau og så kan man bare se, hvor vigtig han er på 2. boldene, dirigering af holdet (var ude at tale med Ancelotti flere gange) og oprydder - det klæder ham virkelig at holde det højre niveau, havde gerne set hans drøn af et skud med venstrepoten i kassen!

Kampens flop: Varane - desværre.. Synes ikke, at han spiller en decideret elendig kamp, men er man "mere eller mindre" skyld i 2 mål, så er man kampens flop. (Synes ikke, at Benz var super god heller)

Kampens detalje: Ikers refleksredning - du vælger selv hvilken (min personlige yndlings er hovedestødet fra Marchisio, afretteren fra Pepe var nu også rimelig stabilt reddet)..

Kampens klaphat: Ancelotti. Mener ikke, at den taktiske disposition til 1. halvleg var god nok.. I 2. halvleg stopper Modric med dybdeløb og bliver den dybe playmaker i stedet (da Alonso er mandsopdækket), endvidere kommer vores backs med i angreb, hvilket åbner Juventus op.. Havde hellere set Carvajal som HB, selvom idéen var god, ved at have en stærk spiller i luftspillet vs Llorrente..

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #66 af GutiHAZ14
Jeg vil da også gerne give mine bedømmelser af kampen idag.

Lopez 3
Carvajal 3
Pepe 2
Varane 2
Arbeloa 2
Khedira 3
Modric 3
Xabi 3
Bale 3
Ronaldo 5
Benzema 3

Isco 2
Morata 2
Illarramendi 3

Ancelotti 2. For at sætte en alt for over opvarmet Morata på banen. Han burde ha været inde meget før ligesom de to andre. 2 Halvleg var slet ikke go nok.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved GutiHAZ14.

12 år 9 måneder siden #67 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Bedømmelser 13/14
Den her skal vi have i gang igen ;)

Kampens spiller: En enkelt svipser, men ellers Nacho. Virker som en god midterforsvarer. Meget mere tryghed, ved at sætte ham ind, end Albiol.

Kampens flop: Morata/Carlo. Helt horribel indsats, manden virkede som en død flue, i en flaske. :P Carlo, rule #1. Aldrig smide 10 reserver sammen og håbe de klarer det. Det er fandme for dumt.

Kampens detalje: Iscos legestue. Manden gad jo ikke engang rigtigt, han driblede lidt hvis han lystede.. Også kørte han et par spillere rundt, holdte en pause og det samme igen :P

Kampens klaphat: Hele holdet for ikke at vise den gejst der forventes af en Madrid-spiller!

Leveret af Kunena Forum