Bedømmelser 13/14
Kampens flop: vælg selv en Malaga-angriber.
Kampens detalje: Malagas offsidelinje - de var utroligt disciplineret og stoppede vores spil flere gange, og når dommeren ikke fløjdede var Willy klar.
Kampens klaphate: fodboldspillere der ikke lære offsidereglerne, di Maria for film og Ronaldo for ikke at score på Jeses oplæg.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kampens flop: Ramos, blev flere gange overløbet af Malaga kanterne
Kampens detalje: Moratas presspil, de tilbageløb gav virkelig ikke Malaga meget tid på bolden.
Kampens klaphat: Holdet for at blive snydt af den høje offsidelinje flere gange
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Real-Laudrup skrev:
Jeg mener at der ville være mere flow i spillet med Modric på banen, til at diktere tempoet.rezamadridista skrev:
Real-Laudrup skrev: Kampens Spiller: Willy. Kan ikke være andre end ham.
Kampens flop: Isco. Han har bare ikke spillet godt siden Getafe kampen. Ved ikke om han er lidt træt, han har startet alle kampe.
Kampens detalje: Jese´s dribletur, ærgerligt at Willy var fremragende.
Kampens klaphat: Ronaldo for den afbrænder, han skal jo bare sætte en inderside på!
Fin præstation, Ville nok have været bedre med Modric fra start i stedet for Khedira.
Laver du sjov? Khedira var absolut klasse idag.
Han var både fantastisk defensivt og offensivt, hvor han tog mange vigtige dybdeløb.
Og nej Khedira var ikke god, defensivt er han så ringe som han altid har været. Og hvad nytter det at han tager dybdeløb når han ikke kan skille sig ordenligt af med bolden?
Du ligger slet ikke mærke til en skid - mildt sagt.
Man kan kritisere Khedira de seneste par kampe, men lige idag, så må du se kampen igen.
Kommentatorene havde også travlt med at rose Khedira og jeg hørte også et par klapsalver fra publikummet for nogle af hans gode aktioner - noget som ikke sker så tit. Så, han kan ikke have været så ringe som du får det til at lyde.
Khedira havde gode afleveringer, var fantastisk defensivt og var utrolig løbestærk. At kalde hans præsentation for ringe er mig en gåde :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Defensivt synes jeg ikke at han er god nok, det har han aldrig været. Tjek statistikkerne, Modric erobrer flere bolde end ham. Og de bedste defensive aktioner i dag kom fra Illarra.rezamadridista skrev:
Real-Laudrup skrev:
Jeg mener at der ville være mere flow i spillet med Modric på banen, til at diktere tempoet.rezamadridista skrev:
Real-Laudrup skrev: Kampens Spiller: Willy. Kan ikke være andre end ham.
Kampens flop: Isco. Han har bare ikke spillet godt siden Getafe kampen. Ved ikke om han er lidt træt, han har startet alle kampe.
Kampens detalje: Jese´s dribletur, ærgerligt at Willy var fremragende.
Kampens klaphat: Ronaldo for den afbrænder, han skal jo bare sætte en inderside på!
Fin præstation, Ville nok have været bedre med Modric fra start i stedet for Khedira.
Laver du sjov? Khedira var absolut klasse idag.
Han var både fantastisk defensivt og offensivt, hvor han tog mange vigtige dybdeløb.
Og nej Khedira var ikke god, defensivt er han så ringe som han altid har været. Og hvad nytter det at han tager dybdeløb når han ikke kan skille sig ordenligt af med bolden?
Du ligger slet ikke mærke til en skid - mildt sagt.
Man kan kritisere Khedira de seneste par kampe, men lige idag, så må du se kampen igen.
Kommentatorene havde også travlt med at rose Khedira og jeg hørte også et par klapsalver fra publikummet for nogle af hans gode aktioner - noget som ikke sker så tit. Så, han kan ikke have været så ringe som du får det til at lyde.
Khedira havde gode afleveringer, var fantastisk defensivt og var utrolig løbestærk. At kalde hans præsentation for ringe er mig en gåde :)
Synes bare at han skal sidde dybt, i stedet for at løbe frem ad hele tiden.
Khedira spillede fremragende idag, og det dejligt at se ham tilbage på sit høje niveau. Han er så vigtig for os.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Du kan sige hvad du har lyst til, hvad jeg sagde var fact. Modric erobrer flere bolde end Khedira. Det fortæller vidst en del.Lars1991 skrev: Så det heldigt du ikke er træner.
Khedira spillede fremragende idag, og det dejligt at se ham tilbage på sit høje niveau. Han er så vigtig for os.
Lad os se hvor vigtig han er når Alonso er tilbage og Illarra for alvor er kommet i form.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Lars1991 skrev: Så det heldigt du ikke er træner.
Det var en af Khediras bedre kampe, men kan Real Madrid ikke få bedre ?
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Real-Laudrup skrev:
Du kan sige hvad du har lyst til, hvad jeg sagde var fact. Modric erobrer flere bolde end Khedira. Det fortæller vidst en del.Lars1991 skrev: Så det heldigt du ikke er træner.
Lad os se hvor vigtig han er når Alonso er tilbage og Illarra for alvor er kommet i form.
Jeg er enig i at Khedria generelle niveau er alt for lavt til Real Madrid og det er mig derfor en gåde at han spiller for Real Madrid. Han burde højst være breddespiller, MEN lige præcis i dag var han klasse defensivt såvel som offensivt. Hvis han kan holde dette niveau ville det være perfekt, men jeg har min tvivl... Har aldrig haft den store fidus til ham.
- Brylle
- Gæst
-
Khedira er perfekt i den rolle han havde i dag. En masse løb i dybden, mange defensive kilometer, og så overlader han det kreative arbejde til andre spillere. Uden hans løb bliver vores spil lettere at forudse.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hvad vil du kalde Khedira´s rolle? Box-til-box? Sammenlign ham med Yaya Toure.Brylle skrev: Ene mand erobrer man ikke mange bolde. Det er meget muligt, at Illara står de rigtige steder og får samlet en masse bolde op i dag, men for at erobre bolden skal modstanderen stresses først, noget som Di Maria ofte bliver rost for, og det var også disse løb fra bl.a. Morata som gjorde, at Malaga ikke fik lov at bygge særlig meget op når de endelig havde bolden. Pointen er, at selvom en spiller står noteret for en masse erobringer eller det sidste pres før modstanderens boldtab, så skal der en holdindsats til før vi når det punkt i presset. Uden at stresse Malaga og samtidig lukke deres muligheder for at spille den fremad, behøver vi ikke tænke på at Illara skal erobre bolden. Vi kender vel alle ligheden mellem statistik og et miniskørt.
Khedira er perfekt i den rolle han havde i dag. En masse løb i dybden, mange defensive kilometer, og så overlader han det kreative arbejde til andre spillere. Uden hans løb bliver vores spil lettere at forudse.
Kampens flop: Isco. Han er gået lidt i stå, men var nu også svært og undgå med den fantom start han havde.
Kampens detalje: Holdet som helhed. Der var god gejst, flot spil og dejligt presspil. Kun en verdensklasse opvisning af Willy gjorde vi ikke vandt med NFL målscorer.
Kampens klaphat: Di María for hans utålige film!
Derudover vil jeg rose dommeren for og tillade holdene spille fodbold, og ikke fløjte kampen igennem. Han holdte en god hård, men fornuftig linje, hvor kun Di María slap igennem, men den skulle der dog alligevel fløjtes for, for aggressivt spil. Jeg synes heller ikke der var skyggen af straffespark, da Bale allerede har mistet fodfæstet før han bliver ramt. Den kan dømmes, men efter min stil og faktisk også dommerens stil igennem kampen, så er den utrolig tynd.
Dejligt og se Ronaldo især ikke fik de mange frispark udenfor feltet, hvor han nærmest falder før han har rørt bolden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Har ikke lyst til at forsvare Ronaldo, men der var da frispark i en situation lige udenfor feltet, var der ikke?Dios skrev: Dejligt og se Ronaldo især ikke fik de mange frispark udenfor feltet, hvor han nærmest falder før han har rørt bolden.