Basketball
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- siempre fiel
- Gæst
-
Desværre havde de ikke helt niveauet - nøjagtig som forudsagt i #139;o))
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Nu er det blot sådan at Madrid tidligere på sæsonen har været ramt af skader, som hovedsageligt har kostet i netop Euroleague. Så måske det nærmere er der årsagen ligger?
Det er ikke godt nok ikke at gå videre i Euroleague når man har Real Madrids styrke, men der er som regel nogle faktorer der spiller ind.
Nu er der dog et øget håb om 2x31
- siempre fiel
- Gæst
-
Nøøøøj der går tudepiger i den hvis man drister sig til at ytre et kritisk ord om noget som helst Real Madrid har lagt navn til - det er egentlig ganske morsomt. Man ka næsten gøre en sport ud af at lade et ord falde og så se hvem det er der tager sig det nært (men jeg ved I ka klare det;o))))))
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Men faktum er nu engang at Real Madrid har et fantastisk baskethold af europæisk standard. Så det er altså lidt skævt at levere så kritiske kommentarer som du gør.
- siempre fiel
- Gæst
-
bla bla bla - ik for noget, men hva er det du taler om? Da Real blir slået ud kommer jeg med denne kommentar: "Desværre havde de ikke helt niveauet"
Dertil siger du nu: "Så det er altså lidt skævt at levere så kritiske kommentarer som du gør."
Så kritiske?? Ahhh, er skoene nu ik blevet lidt for små, hvis der ik ska mere til at fremtvinge kritik....
- jabac
- Gæst
-
DEt var nu godt nok et hold der laa under midten de moedte men de fik skabt yderlig afstand til to af deres naermeste rivaler. Barcelona en af dem som tabte deres kamp.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg prøver blot at se lidt mere nuanceret på tingene og forklare at dette Real Madrid-hold bestemt har niveauet til at begå sig i toppen af Europa, det uanset om du havde spået om det eller ej.
For at vinde titler spiller mange faktorer dog ind, i år har disse desværre været imod Real Madrid i Euroleague.
- siempre fiel
- Gæst
-
Du behøver skam ik kære lille nogen som helst - jeg forsøger bare at sige at hvis du sku ha lyst til at belære alle os ikke-indviede basket-wanna-be-nørder, så ville det måske være smartere at starte et andet sted end med din malplacerede kritik af mig. Men ska fremover nok tage højde for folks skrøbelighed over for et lille prik - da jeg ka se at det ikke hjælper at påklistre 6-800 smileys uden at nogens psyke knækker helt ned. Morsomt, men sandt..
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Og jeg har ikke noget behov for at belære nogen om noget som helst. Jeg informere blot om at Real Madrids hold rent faktisk er ganske stærkt på trods af man ikke lige vinder den ene titel ;-)