Basketball

17 år 2 måneder siden #169 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Basketball
Fantastisk spiller, men 33 år, spiller hos de 12 dobbelte græske mestre(vanvittigt, i betragtning af den lige er Europas næstbedste) og vandt sidste sæson Euroleague.. Derudover er han en af de bedst lønnede spillere i Europa.

Jeg tror næppe man får hentet ham, det løb er vist i den grad kørt. Der er andre spillere derude, personligt så jeg gerne at man hentede f.eks. en Garbajosa fra Khimki Moskva.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 2 måneder siden #170 af raul7=kongen

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

17 år 2 måneder siden #171 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Basketball
Der er vist afsat 28 mill. € til basketball-holdet og for de penge kan man vel nå langt.

Bliver der egentlig tale om en total udrensning eller vil man holde på spillerne og hente yderligere forstærkninger?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

17 år 2 måneder siden #172 af raul7=kongen
Sergio Llull ser ud til at ryge til NBA, han går i hvert fald i draften i år, så ham skal man med stor sandsynlighed erstatte, med mindre den klub der får ham, venter et år med at hente ham til USA.

Derudover er flere breddespillere på vej væk, men jeg skal blive svar skyldig, jeg ved ikke helt hvad planerne er.

28 mio. euro er en del, men set større i Euroleague, de bedst betalte spillere får omtrent 4-6 mio. euro om året, så det er bestemt ikke lig med succes.

17 år 2 måneder siden #173 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Basketball
Det er skidt at gøre sig til &quot;Selvudnævnt Basket ansvarlig&quot; og ikke kunne bidrager med mere....lær spansk :P

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

17 år 2 måneder siden #174 af raul7=kongen
Hehe, selvudnævnt.. Lækkert med ros fra din side Pena, det er altid rart.

Når jeg ikke ved det store, så skyldes det også at der ikke meldes det store ud. Der er meldt lidt om budgettet ud, samt at Messina skulle få en del indflydelse, men reelt kun alt det de skal sige.

Derfor er det endnu svært at sige, og ja, jeg bør lære spansk, der er vi enige.. ;O)

17 år 2 måneder siden #175 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Basketball
Ricky Rubio og Garbajosa?

Kongen, du må på banen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• ll-Ronaldo-ll
  • Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #176 af ll-Ronaldo-ll
Besvaret af ll-Ronaldo-ll på emne Basketball
Ricky Rubio er en god ven af min veninde, så jeg har skrevet med ham adskillige gange. :o)

Ved ikke lige, hvad I skal bruge det til, men interessant er det da :P

17 år 2 måneder siden #177 af kamaldo
Besvaret af kamaldo på emne Basketball
ricky rubio er mig bekendt 4-5 valg i årets nba draft, så mon han ikke er at finde i nba næste år....
det er trods alt spillerne der selv melder sig til draft når de mener at de er klar til nba...

eller er jeg hel ved siden af konge...

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
17 år 2 måneder siden #178 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne Basketball

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

iHala Madrid!

• ll-Ronaldo-ll
  • Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #179 af ll-Ronaldo-ll
Besvaret af ll-Ronaldo-ll på emne Basketball
Han blev valgt som nummer 5 af Minnessota Timberwolves.

17 år 2 måneder siden #180 af raul7=kongen
Rubio er, som jeg utallige gange har skrevet, et unikt spansk talent. Hvis man kan lokke ham til Madrid, så vil det ganske simpelt svare til at hente Messi, på anden måde kan det ikke beskrives. Jeg har ikke villet skrive om det, da jeg vil vente til det bliver bekræftet. Det er ingen hemmelighed at jeg er en stor fan, så jeg håber virkelig han kommer. At han &quot;kun&quot; gik 5'er(hvilket er noget af det højeste af en europæisk spiller) i NBA draftet, skyldes hovedsageligt problemer omkring en meget speciel kontrakt. Kommer han til Madrid, så vil det være på lånt tid, men alligevel helt fantastisk og virkelig interessant. Rubio er uden sammenligning det største talent Europa nogensinde har fostret i basketball.

Omkring Garbajosa, så er han en spændende spiller, men overrev korsbåndet i sin tid i NBA og fik derfor ødelagt karrieren derovre. Siden har han spillet i Rusland, er han på samme niveau, så er han ikke desto mindre en af de bedste i Europa på sin plads.

Henter Real Madrid de to, så kan kun ét ord beskrive det: unikt.

EDIT:

Kamal, så ikke din kommentar.

Nej, Rubio bliver nok i Europa 1-2 år. Han har som nævnt en meget specielt kontrakt, som gør at hans frikøbsklausul er ca. 7 mio euro. Et hold i NBA må maksimalt betale $500.000, så derfor skal han selv betale resten. Det har han en sponsor som gerne vil, men kun hvis han kommer til et stort marked, hvilket Minnesota ikke er. Derfor bliver han nok i Europa. Det er som sagt meget indviklet, så håber I forstår min forklaring. Real Madrid vil i øvrigt ikke skulle betale denne såkaldte buyout, men &quot;blot&quot; et noget lavere pengebeløb, hvilket blot understreger hvor vanvittig hele denne sag er.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Leveret af Kunena Forum