Basketball
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Mere interessant er det, at man i dag har signet Jorge Garbajosa. En af Europas absolut bedste spillere, og helt forrygende at hente ham tilbage til Spanien. Med ham og Prigioni, så mener jeg reelt det er det stærkeste Real Madrid Basketball-hold, siden Sabonis-æraen.
Skal man til Madrid næste sommer, så kan de kun anbefales at tage et kig til Palacio Vistalegre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
iHala Madrid!
- LosMerengues30
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
At Barca fik Rubio er ærgerligt, men med købet af Prigioni står Madrid vel nærmest ligeså stærkt på den plads. Så det er yderst begrænset hvor meget snot man skal græde over det. Desuden manglede man både Van den Spiegel og Lavrinovic, hvilket er en temmelig markant, når Reyes kun spillede 15 min.
- jan_madridista
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Den knægt er så imponerende at det slet ikke kan beskrives!
I øvrigt fører vi ligaen og er næsten videre i Euroleague og har kun ét nederlag i sæsonen, som hovedsageligt havde årsag i at vi måtte spille uden center pga. skader!
- LosMerengues30
- Gæst
-
Imponerende de kan vinde titler hele tiden barca om det så er fodbold, basket, håndbold, osv. Utroligt men frustrerende.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Desuden er Rubio væk efter sommeren 2011 og har ikke rigtig fået sit gennembrud i Barcelona, så det går vel heller ikke bedre for de blå-røde ;)
- LosMerengues30
- Gæst
-
Vi tabte 82-76 over Prokom Trefl Sopot fra Polen.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Reelt intet bekymrende i det. Prokom er et af de bedre hjemmehold og et undervurderet hold. Efter 13-14 sejre på stribe er det desuden naturligt med et enkelt nederlag. Alt i alt har Madrid stadig vist mere end Barca i denne sæson. Specielt i betragtning af at man spiller et helt nyt hold ind, modsat Barca som blot har hentet enkelte forstærkninger. I store perioder er det fem helt nye spillere Madrid har på banen, og det burde tage langt mere tid før de finder hinanden.
Alt i alt er jeg virkelig overrasket over hvor godt Messinas tropper gør det, og det skulle undre mig meget hvis ikke vi har mindst én titel efter sæsonen!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er et opgør blandt to af de forventede Final 4-hold og Panathinaikos er forsvarende Euroleague-mestre. Så ved man ikke hvad man skal i aften, så er det bestemt værd at tune ind. - Men hold jer fra AS eller Marca indtil da, kampen er nemlig spillet tidligere i aften og sendes forskudt.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg er ærlig talt uden ord, det er helt uventet og vanvittigt at hente en så dygtig spiller på det her tidspunkt af sæsonen, til et hold som har klaret sig så godt!