Real talentløse...?

15 år 1 måned siden #397 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Real talentløse...?
Madridista.dk vil gøre alt for dig ;-)

Læs dagens nyheder.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #398 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
Så folkens. Jeg kan desværre ikke bidrage til nyhederne så meget i disse dage, men jeg kan da bestemt opfordre folk til at diskutere dagens nyhed. Der er bestemt anledning til debat om dagens nyhed. Og madridista.dk mener er jo også en del af nyhederne.

"08-03-2011: Mange debutter, ingen integreret på førsteholdet"

Hvad mener i, og er det ikke noget man bør ændre ved. Altså Sarabia og Morata er dem som står nærmest første holdet. Er i ikke enige i at de snart skal op og være en fast del af truppen hvis man skal have noget ud af vores talent afdeling.

jeg vil sige at hvis ingen af vores talenter får spilletid næste sæson og bliver en del af truppen, så har jeg opgivet at tro på at vi får en ny Guti eller Raúl de næste mange sæsoner fremad.

Hvad skal der til for at det sker, skal vi ha en træner som Michel, eller er Mourinho god til at indrage vores talenter.

Jeg tænkte på det igår, og vil gerne høre så mange som muligt om dette emne.

15 år 1 måned siden #399 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real talentløse...?
Jeg har det sådan, at hver gang vi fra nu af skal købe spillere til bredden, så mener jeg i stedet vi skal kigge indad, dvs. Når Dudek skifter, så hente Tomas op, i stedet for at købe en tredje angriber, så Morata op, lige nu har vi kun Leon, Di Maria og Ronaldo, som decideret kantspillere, dvs. op med Sarabia, som backup til Di Maria og Ronaldo, hente Mateos tilbage, og sælge Garay uden at hente en ny midterforsvar, og se om vi ikke har en talentfuld venstre back, som backup til Marcelo. I Følgende opstilling er der 25 spillere, hvor 10 af spillerne er canteranos, og 15 af dem er fra spanien.

Mm: Casillas, Adan, Tomas
Hb: Ramos, Arbeloa
Cb: Pepe, Carvalho, Albiol, Mateos
Vb: Marcelo, (Canterano)
Dm: Martinez, Khedira
Cm: Alonso, Granero, Parejo
Om: Özil, Kaka
Hw: Di Maria, Leon
Ang: Higuain, Benzema, Morata
Vw: Ronaldo, Sarabia

Ind: Tomas, Mateos, venstre back, Martinez, Parejo, Morata, Sarabia
Ud: Dudek, Garay, Lass, Gago, Drenthe, Canales (Lån)

Ja, jeg ved godt det mange udskiftninger, men jeg vil ikke mene det vil betyde det store, da de fleste er udskiftningsspillere.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

No solo soy perfecto, también soy Madridista

15 år 1 måned siden #400 af anes
Besvaret af anes på emne Real talentløse...?
Tror man skal have et tidligere klub-ikon som Raul, som træner for vores b-hold og trække ham op som træner f.eks. Eller hvis man vil noget før, så kunne Albert Toril en rigtig succesfuld akademi træner være et bud. Han har et helt hold af canteranos som han stoler på og kan se talentet i.

15 år 1 måned siden #401 af sorengandersen
Besvaret af sorengandersen på emne Real talentløse...?
Det er svært og få inkomplementeret nogle canteranos, hvis der bliver ved med at blive skiftet ud på 4,5 eller 6 placer hver sommer. Man skal have bygget en stamme først og så kan man begynde og skifte 2-3 helt unge ind fra start i f.eks. Copa Del Rey...

Dermed ik sagt, at jeg ik synes vi ska begynde nu. Man skal jo starte et sted og det kunne jo være Morata og måske Sarabia til næste sæson. Det siger jeg også i håbet om, at vi har en stamme der vil holde nogle år frem uden for mange udskiftninger(Casillas, Pepe/Ramos, Xabi, Özil, CR & Higuain).

Iøvrigt enig, at det vil være unødvendigt og hente en ny 3. målmand hvis/når Dudek stopper(han må gerne tage et par år mere). Casillas er ik ret meget skadet og jeg ser det derfor som spild da det alligevel vil være i så få kampe det bliver nødvendigt.

Er rimelig enig i &quot;Real Madrid&quot;'s trup, men hvor er Canales?? Lejet ud??(som han skulle have været fra start) og hvis ik han bliver lejet ud, så tror jeg ham og Parejo kommer til at få minimalt med spilletid og at vi derfor stopper deres udvikling.

Nu bliver der sagt Michel som en mulighed i fremtiden, men med de seneste resultater for Castilla, så ser jeg da også en mulighed i Toril, selvom jeg må indrømme at jeg absolut intet kender til ham, men måske han kan stå lidt i lære hos Mourinho.

15 år 1 måned siden #402 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
MORATA!

1-1:)

Bom, 3-1:)

15 år 1 måned siden #403 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real talentløse...?
Hold kæft de bombardere Atlético B med 3 mål på under 10 minutter :D

Morata
selvmål (frispark fra Fran Rico)
Joselu

Meget spændende at Jesé også er på bænken og Noblejas har spillet fint indtil videre. Sarabia er vel blevet skadet siden han slet ikke er med i truppen.. men 3-1 :) deyligt.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #404 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
Ja det er sgu godt gået af Castilla spillerne. Jeg er ikke i tvivl om at de kan gå hele vejen..

Morata, jeg ser godt nok frem til at han kommer på første holdet og bliver en stjerne, forhåbentlig. Sarabia, Jese, Morata med flere skal snart hives op. Det savner jeg bestemt.

Det er eftehånden pinligt for patetico..

4-1 ALEX

15 år 1 måned siden #405 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real talentløse...?
4-1 Àlex! han er sku fin fin ham Noblejas :D

.. ja det var sygt :) ca. 24 min igen, kom så ind med Jesé!

15 år 1 måned siden #406 af M_linding
shit et skud af alex...:)

15 år 1 måned siden #407 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real talentløse...?
hvor følger i kampen?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

15 år 1 måned siden #408 af M_linding
Marca.tv

4-3... Unødvendig spænding

Leveret af Kunena Forum