Real talentløse...?
- Hugol
- Gæst
-
Der er så mange spillere som kan blive til noget i vores talent afdeling. Nu er det på tide at inddrage nogle flere spillere. Synes egentligtaget at Real Madrid ikke bør foretage sig så mange indkøb til sommer. Max 3 indkøb. Ellers skal vi kigge ned på Castilla, Real Madrid C og Juvenil A.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridismo
- Gæst
-
............................................................ :O
- Hugol
- Gæst
-
Mejías der formentlig ikke får spilletid overhovedet under slutrunden, Juan Carlos der formentlig sorteres fra og så Canales som jo ikke kan betegnes som et produkt fra Real Madrid.
Dani Parejo er dog også udtaget, så man kan med lidt god vilje sige at vi har fået 4 mand med, ligesom Atlético Madrid.
Athletic og Villarreal har hver 3 med, mens Barcelona har 8(!) med, og det endda selvom Pedro har valgt ikke at stille op.
Jeg vælger at tro det har noget at gøre med at det er sidste chance for spillere som Busquets, Diego Capel, Mata, Martinez m.fl. for at deltage, og at vi fremover vil se spillere som Morata og Sarabia spille en rolle i landsholdsregi, men jeg er nu alligevel lidt skuffet over at vi formentlig kun kommer til at se ÉN af "vores" i startopstillingen, og så kan man jo selv vælge om man synes den ene er Canales eller Parejo.
Jeg forventer også at der er en fantastisk stemning på søndag, når Castilla spiller... Gratis for medlemmer og 20 kr. for alle andre. Alle Real Madrid-fans som er i madrid i weekenden, bør være på Bernabeu og støtte op om ungdomsafdelingen...
Jeg er i hvert fald ærgelig over, at jeg ikke kan være der:)
Jesper, har du et link til listen?
cheers jesper
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Jeg håber skam også at Juan Carlos clarer cuttet, det virker bare ikke videre sandsynligt når de andre angribere i truppen er Muniain, Bojan, Nsue, Rodrigo, Vázquez, Adrián og Jeffren, og halvdelen skal sorteres fra.
Men hvis Rodrigo bliver taget med i truppen og Juan Carlos ikke gør, er det så ikke et tegn på at man ikke skulle ha solgt Rodrigo?:)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- Hugol
- Gæst
-
De skal jo være klar til oprykningskampene hvilket er fair nok.
Carvajal blev vel serveret ved det første mål, men udover det var det da en okay kamp for ham. Mandi spillede fint, men hans skud udefra idag var mildest talt elendige. Pablo Gil og Plano synes jeg ikke vi fik særligt meget og se til men han har da fart i fødderne, Plano. :)
hugol
jo det er det vel, jeg troede ellers der var lang tid imellem u21 em og oprykningskampene, guess not.
- Los Blancos
- Gæst
-
Tak på forhånd