Real talentløse...?

15 år 1 måned siden #457 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Real talentløse...?
Debut til mange spillere, men også comeback til Chendo.

Gad sgu godt se Carvalho-Chendo i centerforsvaret næste sæson ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 måned siden #458 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
Det var simpelhen for fedt, da Chendo laver en glidende tackling og Murcia-manden ligger og griner, og ligner een som var lykkelig over at ha blivet tacklet af Chendo....:)

15 år 1 måned siden #459 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real talentløse...?
Imorn skal Castilla spille og jeg håber sku at jeg kan få lov til at se den! De seneste 2-3 kampe har den side jeg bruger, været for dovne til at finde links.

• RealSiete
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #460 af RealSiete
Besvaret af RealSiete på emne Real talentløse...?

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #461 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Real talentløse...?
Det blev desværre et 0-2 nederlag til Alcoyano. Der skal virkelig et mirakel til for videre avancement i play-off spillet. Ærgeligt, da Toril ellers havde vendt skuden godt og grundigt.

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #462 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Real talentløse...?
Synd at de tabte i dag. Det var stik mod spil og chancer. Desværre, så var de dog uskarpe og lukkede samtidig to dumme kontramål ind.

Det bliver rigtig svært at vende i returkampen, men dog ikke umuligt. De er et bedre hold end Alcoyano. Et hurtigt mål til Castilla i returkampen og meget kan nå at vende. Svært bliver det dog, om end altså ikke helt og aldeles umuligt.

Stadion var i øvrigt pænt besøgt. 45.104 tilskuere var på stadion for at følge kampen.

Så vil jeg godt hæfte mig ved Juanfrans præstation. Han var klart Castillas bedste spiller i kampen. Han var en konstant trussel mod Alcoyanos forsvar. Også Pablo Sarabia og Álex spillede en fin kamp.

Omvendt så havde Álvaro Morata og Juanan en skidt dag. Morata så ikke særlig skarp ud og i anden halveg var han nærmest helt ude af kampen, mens Juanan så skidt ud i flere omgange, især også omkring målene.

15 år 1 måned siden #463 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real talentløse...?
Jeg vil til at starte med indrømme, at jeg ikke har læst et eneste indlæg i Real Talentløse siden Januar. Derudover vil jeg også indrømme, at jeg ikke har fulgt meget med i talentudviklingen i Madrid med undtagelse af nyhedsopdateringerne på forsiden af Madridista.

To hurtige spørgsmål: Kan man overhovedet på nogen måde være stolt af sit Castilla hold, hvis de ikke engang kan spille i den næstbedste spanske række? Kan det på nogen måde føre videre til nogle talenter, der vil være værd at sætte op på førsteholdet? Jeg tænker her på om spillere som Sarabia og Morata rent faktisk er gode nok til Real Madrid, hvis de ikke engang kan nærme sig den næstbedste spanske række. Håber jeg kan blive belyst.
Patrick og på forhånd tak

Edit: Og så vil jeg lige hurtigt påpege at antallet af besøgte til Castilla kampen højst sandsynligvis lå meget lavere end fastsat. Det har intet med Real Madrid, spansk fodbold eller Castilla at gøre, men sådan er vanen tro desværre. Der bliver løjet med antallet af tilskuere for at gøre det mere attraktivt. Man plejer som regel at sætte tallet op til noget lidt højere end et rundt tal. 45.104 er et rigtig godt eksempel på en kamp, hvor der f.eks var 42.305 tilskuere. I'm just saying.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

15 år 1 måned siden #464 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Real talentløse...?
Tjah.

Messi, Iniesta, Pedro, Busquets, Xavi, Valdes, Bojan og Puyol har alle taget skridtet til Barcas førstehold fra den tredjebedste række eller er sprunget direkte over reserveholdet.

Raúl, Guti, Casillas mv. har ligeså i Madrid.

Selvfølgelig kan det være med til at skabe en mere jævn overgang, at man spiller i den næstbedste række fremfor den tredjebedste. Omvendt bør det ikke være så altafgørende, som mange herinde gør det til. Det hele handler om integrationen og overgangen fra talent til førsteholdsspiller. Her har Real Madrid i mange år fejlet totalt. Det var måske ikke gået helt så galt, hvis Castilla havde været i Liga Adelante, personligt tror jeg dog ikke det havde gjort den helt store forskel.

Min pointe er, at store talenter nok skal slå til på store hold, hvis man plejer dem rigtig og såfremt jeg ikke husker meget galt, så opholder de færreste af verdens største talenter sig ret længe hos reserverne. De bliver i stedet direkte integreret omkring førsteholdene.

Et meget godt eksempel er vel en Sarabia, som hele vejen igennem ungdomsafdelingen har været absolut fremragende. Alt tyder på han får endnu en sæson hos Castilla. Det vil betyde, at han næste sommer er 20 år og endnu ikke for alvor har været integreret på et seniorhold. I min optik bør det briste eller bære op til denne sæson i stedet. Man har dog hentet så mange offensive stjerner, at dette ikke er muligt og derfor misser man muligheden for en vellykket integration af ham i den alder, hvor det vil være absolut optimalt.

Om han så tilbringer den næste sæson i den anden eller tredjebedste række. Det tror jeg ikke er afgørende for udviklingen - hermed ikke sagt, at det er totalt ligegyldigt.

15 år 1 måned siden #465 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real talentløse...?
Tak for svaret.

Men.. Hvis Sarabia ikke er god nok til (Sammen med sit hold) at trække Castilla fra den tredje- til den næstbedste række, hvordan skulle han så nogensinde kunne trække Real Madrid fra en ottende- til en kvartfinale i CHL? Jeg ved han kun er 20 år, som du har beskrevet, men han er jo ikke meget yngre end vores førsteholdsspillere er i dag eller var, da de startede på holdet. Var det ikke Bojan der slog aldersgrænsen for første mål i La Liga som 17 årig?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

15 år 1 måned siden #466 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
465

Han er 18:)

Du skal lige huske at Castilla har en snit-alder på 20 år, og alle deres konkurrenter har mange rutinerede spillere som dermed også har en bedre fysik:)

Jeg ved godt at det er lidt tyndt at bedømme vores talenter på det, men hvis man har set talenter indhop på førsteholdet (f.eks Sarabia imod Auxerre) eller Castilla's kampe, så er man rimelig overbevist om at der gemmer sig nogle store talenter...;)

15 år 1 måned siden #467 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Real talentløse...?
@465.

Du misforstår.

Jeg mener overhovedet ikke, at holdet nødvendigvis skal være gode nok til Liga Adelante. Dertil vil faktorer som rutine, enkelte positioner som er under niveau - fordi man kun benytter egen avl, manglende tid sammen og ture op og ned til andre trupper spille for meget ind.

Sarabia kan sagtens være god nok til førsteholdstruppen, ligesom måske seks andre spillere og alligevel vil man ikke være god nok til oprykning. Der er ikke nødvendigvis sammenhæng mellem disse ting.

15 år 1 måned siden #468 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real talentløse...?
Angående Barcelonas b hold, så har de altså spillere, som er i samme årgang, som fx Ronaldo (85). Deres topscorer Soriano er fra 1985.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum