Real talentløse...?
- DonSelf
- Gæst
-
Hugol skrev: Mener ik at u20 har spillet idag ;) ?
Det har de, de mødt Uzbekistan. Resultatet blev:
Spanien U20 3 - 2 Uzbekistan U20
Og til "Real Madrid", lige netop her er Resultat.dk ikke en god ven. Den fortæller ikke det jeg leder efter, nemlig hvem der scorer ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Altså han spillede ganske fornuftigt idag, men derfra og så til at komme tilbage til Real, der er der alligevel langt vej imellem. Nu er det ikke fordi jeg ser ham spille særlig tit, men af hvad jeg ved er han ikke engang i startopstillingen for Getafe, så hvordan skulle han kunne blive et emne for os?
Castilla er heller ikke en mulighed, jeg nægter at tro på at det kunne være noget for ham da det er et skridt ned af stigen. Han skal til en mindre klub som dog stadig spiller i den bedste række, og her skal han have fast spilletid og på den måde vise hvad han kan.
Det spanske landshold er sikret de næste mange år.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Avv Steen. I kan dog tjekke derinde. De var endda bagud 0-1
Det skal også siges, at en af grundende til den smalle sejr var pga. de stillede op med mange reserver.
Interview med Asier Illaramendi. Ham ville jeg også gerne ha til klubben.
-Kan du ikke lige give hovedtemaer eller delemner, der bliver svaret på, når du linker til noget spansk tekst eller lyd?
God weekend.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Han siger at kampene mod Tyskland og Rusland var de svære. Han mener at Norge har et godt hold og at de ikke kan gå på banen uden at være koncentreret. Han mener blandt andet at holdet er lige stærkt uanset hvem der stiller op og der ikke vil være nogle ændringer.
Han snakker også lidt om R. Sociedad´s sæson.
Der bliver spurgt om han er afløseren til Xabi Alonso, men han vil helst ikke sammenlignes med Xabi. Han tænker heller ikke på at han måske kan blive solgt til en stor klub. Han siger at hans sæson har været rigtig god samt klubbens og at de ser frem til at spille CHL kval.
Derefter stiller de over til lidt anderledes spørgsmål som ikke handler så meget om fodbold.
De Gea, Montoya, Bartra, Íñigo Martinez, A. Moreno, Koke, Illarramendi, Thiago, Isco, Tello y Rodrigo.
Det skulle dog ikke afslå Morata for at score.