Real talentløse...?
Kan ikke finde artiklen på Marca som jeg oprindeligt læste. Men oversættelsen er ikke helt skæv.
Det stemmer godt overens med mange af de andres meninger. Alle der er blevet solgt er jo næsten blevet anti Madridistas. Etoó og Negredo er de bedste eksempler på det.
Langt fra enig. Problemet har jo altid været vi kun tænker på resultater idag og imorgen. Ingen tør og tag chancen med en Canterano, for det vil jo betyde de andre latterlige milliard indkøb så skulle en tur på bænken.
Men det bliver spændende og se om den med Bale er en and. Ved du egentlig noget om det?
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ruge
- Gæst
-
Det virker lidt som om Mourinho prover at traekke i land efter sin seneste "anti-castilla" kommentar.
- Alma Merengue
- Gæst
-
Fin lille kampagne fra de spanske medier angående alle de Real Madrid-talenter, som klarer det 'åh så godt' i andre klubber. Soldado, Mata, Carvajal, Negredo, Valero, Granero, Juanfran, Javi Garcia og andre middelmådige navne. Måske skulle Marca også nævne hvor meget vi har tjent på disse spillere.
Af alle disse, så ville jeg kun hente Mata og Carvajal tilbage, og sidstnævntes retur har nok heletiden været en del af planen.
At spillere som Soldado og Negredo leverer i Valencia og Sevilla giver jeg nu ikke så meget for, hele holdet er jo bygget op om de to spillere, så alt foregår på deres præmisser. Soldado er sågar anfører. Det ville man ikke kunne gøre i Real Madrid, og ingen af dem ville formentlig score i nærheden af det antal mål i en sekundær rolle, som man ser Higuaín og Benzema rent faktisk gøre, på trods af at de spiller på hold med en historisk målkonge.
9 kampe, 4 assists og 2 gange på ugens hold. Det er jo helt vildt flot af en 20 årig knægt, som går direkte ind på holdet på den måde.
Han skal ikke bare være en transfer i sommerferien, jeg tror at han kan slå Arbeloa ud startopstillingen på ingen tid;)
- Alma Merengue
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det er ren spekulation, og selvom jeg ikke er den største fan af Arbeloa, så synes jeg han er god for holdet. Dani Carvajal kan måske slå Arbeloa af til sommer, hvis han fortsætter med at præstere og forbedre sig. Som det ser ud nu er Arbeloa en af La Ligas bedste højre backs og Carvajal en af Bundesligaens bedste højre backs.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dermed placerer du dig i båden med tosser, som gang på gang udtager - ja, ikke blot udtager, men bruger fast - Arbeloa, boldmongolen, som gennem en årrække har fået fripas til at vinde alle de titler, som det kun er de færreste forundt at gøre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
I get it: You are pro Arbeloa. Man skal bare ikke se bort fra hans mangler også. Så er jeg tilfreds.