Real talentløse...?
Ups var lige lidt for hurtig. Ingen af dem er med fra start. Sarabia er med på bænken sammen med Canales.
Denis er med for Rusland.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Af uforklarlige årsager spiller Montoya i stedet for Carvajal ;)
Spiller for spiller har Spanien et hold på et helt andet niveau ind alle de andre.
Isco, Muniain, Thiago, Carvajal, De Gea, osv.
You heard it here first.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
raul7=kongen skrev: Til gengæld starter Rodrigo efter sin fremragende sæson for Benfica. Godt vi lod ham smutte som 18-årig!
Hvor mange mål blev det til ?
raul7=kongen skrev: Til gengæld starter Rodrigo efter sin fremragende sæson for Benfica. Godt vi lod ham smutte som 18-årig!
Kan ikke helt gennemskue om det er ironisk eller ej, men noget siger mig det er?.
Jeg har ihvertfald i en længere periode været rigtig imponeret af ham, og faktisk håber jeg han bliver hentet ind i stedet for Higuain. Han har et kæmpe potentiale, og er fandens koldblodig foran kassen. Bliver spændende og følge ham :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Carvajal kunne godt have fortjent højrebacken istedet for middelvaren fra Barca.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Dios skrev:
Kan ikke helt gennemskue om det er ironisk eller ej, men noget siger mig det er?.
Jeg har ihvertfald i en længere periode været rigtig imponeret af ham, og faktisk håber jeg han bliver hentet ind i stedet for Higuain. Han har et kæmpe potentiale, og er fandens koldblodig foran kassen. Bliver spændende og følge ham :)
Ding, ding, ding ;)
Jeg har fulgt Rodrigo forholdsvis tæt siden Bolton-tiden. Han ville i min verden være et langt stærkere alternativ end eksempelvis Callejon har været det.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Ville være SÅ synd, hvis han skulle udfylde en rolle ala Callejon. Det ville jeg være rigtig ked af.
De elsker Real Madrid, og ved at de er heldige med at være hvor de er, når man ser på deres egentlige niveau.
Rodrigo kunne måske tage Higuains plads i truppen, men han er alt for god til at blive den nye Callejon;)
Nyd det lige. Moratas kasse. Han er jo dygtig på hoved.