Casillas bænkes mod Elche, sandt eller falsk?
Afstemning: Hvem bør stå på kassen nu og fremadrettet?
| Casillas? |
|
18 | 58.1% |
| Navas? |
|
13 | 41.9% |
| Antal stemmer: 31 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
Marca mener at vide at Casillas bænkes mod Elche til fordel for Navas. Men er det en god ide eller bør Casillas havde længere snor.
Hvad synes folket?
Bidrag endelig til debatten:)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Casillas er førstemålmand denne sæson. Det er jeg overbevist om.
- RealTobias
- Gæst
-
JimmyBroe skrev: www.marca.com/en/2014/09/22/en/football/...drid/1411389966.html
Marca mener at vide at Casillas bænkes mod Elche til fordel for Navas. Men er det en god ide eller bør Casillas havde længere snor.
Hvad synes folket?
Casillas skal være 1 målmand og længere er den ikke. Jimmy det kunne klæde dig, hvis du lod være med at være efter Casillas hele tiden. Han har ikke lavet et eneste drop i denne sæson.
RealTobias skrev:
JimmyBroe skrev: www.marca.com/en/2014/09/22/en/football/...drid/1411389966.html
Hvad synes folket?
Casillas skal være 1 målmand og længere er den ikke. Jimmy det kunne klæde dig, hvis du lod være med at være efter Casillas hele tiden. Han har ikke lavet et eneste drop i denne sæson.
Har han spillet fremragende eller bare godt?
Det er sjovt, som Casillas kan tilskrives det gode forsvar, når det går godt, men når målene flyver ind, så har han ingen indflydelse. Hvis det havde været Diego Lopez, som havde lukket de mål ind, så ville de person, der forsvarer Casillas, svine Diego Lopez. Sådan var det hele sidste sæson. Casillas har toppet, og nu skal vi til at finde en ny.
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Derfor er jeg også af den opfattelse, at man nu skal forsøge at skabe ro om den målmandspost og det gør man ikke ved at skifte ud i en La Liga-kamp, for når alt kommer til alt, så har Iker Casillas ikke været kamp-afgørende til den negative side, altså været direkte skyld i, at vi har mistet points.
Han har så heller ikke været det til den positive side, hvor han har været skyld i, at vi har vundet, men den del skulle vi gerne være forbi, for det er efterhånden en del tid siden, at han var stærk nok til det.
Når man nu ikke valgte at starte helt fra 0 på målmandsposten med to helt nye målmænd - som nok havde været det mest fornuftige for alle parter - så må man vælge den løsning, som forekommer næstbedst og der får man nok mest ro ved at have Iker Casillas.
Imens må han - og vi andre - så leve med, at glansbilledet af ham krakelerer langsomt, men sikkert, dag for dag, uge for uge.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Jeg synes ikke han har spillet sig af endnu, hans færdigheder er stadig de samme (hold fast en refleksredning han havde i lørdags ved situationen omkring Varanes uheldige tilbagelægning), psyken skal 'bare' lige på plads igen.
I min verden har han mere brug for ro og tid end konkurrence. Vi skylder ham den her chance.
Altid Real Madrid.
RealTobias skrev: Casillas skal være 1 målmand og længere er den ikke. Jimmy det kunne klæde dig, hvis du lod være med at være efter Casillas hele tiden. Han har ikke lavet et eneste drop i denne sæson.
Hold nu op med det pjat, jeg er efter Casillas af en grund, manden Casillas har jeg intet mod, spilleren Casillas synes jeg dog er faldet ikke bare 1 men 2 niveauer i forhold til for bare få sæsoner siden. Jeg er tilhænger af holdet, og hvis en spiller ikke præstere over en længere periode så skal denne bænkes ASAP, og det er uanset tidligere meritter. Alt skal selvfølgelig tages i betragtning, alder, rolle på holdet, omskoling, osv.
Måske har han ikke lavet drop som har ført til mål men han har set uheldig ud flere gange. Rigtig som BBB skriver, jeg er også sikker på at hvis det havde været førstekeeperen fra sidste sæson, der havde lukket så mange mål ind på 4 kampe i streg, så var han blevet public enemy no. 1 for halvdelen af fansne.
Jeg kan jo i samme omgang stille spørgsmålet: blev Diego Lopez på noget tidspunkt passeret lige så mange gange over 4 kampe?
Jeg mener jo jeg har en sag og det viser statestikken jo også. Det viser ihvertfald en uenighed blandt os fans, og sådan noget skaber oftest debat. Er det ikke det vi er her for Tobias? Jeg vælger jo ikke "side" i selve oplægget:)
Edit: dette skulle slet ikke handle om Diego Lopez.
Jeg er villig til at give Casillas til jul, men hvis ikke der sker en ekstraordinær opadgående udvikling så skal der altså ske noget, helst allerede i Januars vindue.:)
Jeg er her stadig XOXO
Siempre Madrid skrev: Der skal ikke være tvivl om, at jeg også er modstander af Iker Casillas i Real Madrid, men Florentino Pérez og den sportslige ledelse valgte den lette løsning i sommer og det er vi alle sammen nødt til at leve med.
Derfor er jeg også af den opfattelse, at man nu skal forsøge at skabe ro om den målmandspost og det gør man ikke ved at skifte ud i en La Liga-kamp, for når alt kommer til alt, så har Iker Casillas ikke været kamp-afgørende til den negative side, altså været direkte skyld i, at vi har mistet points.
Han har så heller ikke været det til den positive side, hvor han har været skyld i, at vi har vundet, men den del skulle vi gerne være forbi, for det er efterhånden en del tid siden, at han var stærk nok til det.
Når man nu ikke valgte at starte helt fra 0 på målmandsposten med to helt nye målmænd - som nok havde været det mest fornuftige for alle parter - så må man vælge den løsning, som forekommer næstbedst og der får man nok mest ro ved at have Iker Casillas.
Imens må han - og vi andre - så leve med, at glansbilledet af ham krakelerer langsomt, men sikkert, dag for dag, uge for uge.
Jeg er enig et stykke af vejen. For ja, vi skulle så absolut ha' haft hentet endnu en målmand, eller helt have ladt vær, og så beholdt konstellationen fra sidste sæson. Jeg håber Casillas hæver niveauet eller også skal han skippes videre hurtigst muligt. Han har valgt forkert ved at blive i Madrid med det niveau han viser, eller mangel på samme.
Jeg er her stadig XOXO
- El Madridista
-
- Senior bruger
-