Casillas bænkes mod Elche, sandt eller falsk?

Afstemning: Hvem bør stå på kassen nu og fremadrettet?

Casillas?
18 58.1%
Navas?
13 41.9%
Antal stemmer: 31
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
11 år 11 måneder siden #25 af JimmyBroe

Dios skrev: Alt i alt, så har Casillas på ingen måder spillet sig af holdet, men i mine øjne skriger det langt væk af hykleri, når man går mod sine principper af "personlige" årsager.

Var den møntet på mig? Haha, den lagde jeg slet ikke mærke til. Jeg går på ingen måde "mod" mine principper? Vores definition af at spille sig af holdet er blot forskellig. En målmand behøver ikke at være skyld i tabte kampe for at blive smidt på bænken.

Ligesom en angriber nødvendigvis ikke skal smides på bænken pga. af manglende scoringer!

Dios, jeg er ikke en hykler:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #26 af BBB

8 - Iker Casillas has conceded more goals (8) than he has made saves (6) in La Liga this season. Rotation.

11 år 11 måneder siden #27 af Dios

BBB skrev:

8 - Iker Casillas has conceded more goals (8) than he has made saves (6) in La Liga this season. Rotation.

Dejlig saglig som altid haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ZizouMo

11 år 11 måneder siden #28 af Dios
JimmyBroe skrev:

Det der Dios, det var altså ikke en banken i hovedet, men et blid klappen;-)

Nuuj, Hvor har jeg dog glædet mig til du gav dit besyv på målmandsdebatten:) Haha SKØNT!

Haha, du sød :) Har også glædet mig til, at bekrige dig, eller noget :P.

Ja, du har misforstået noget (som sædvanlig):) jeg mente selvfølgelig at Casillas, skal præstere over en længere periode, og ikke kun i én kamp.

Jeg er en af dem som mener, at en målmand skal spille sig af holdet. Det mente jeg ikke Lopez gjorde sidste sæson, før til slut på sæsonen. Det gav jeg også udtryk for dengang. At Casillas burde få chancen.
Denne sæson er anderledes, fordi at jeg på ingen måde føler mig sikker på Casillas. Stort set samtlige af hans aktioner ser usikre ud. Selvfølgelig har han stadig sine gode momenter, og klasse redninger. Men det er altså slet ikke så markant en del af hans spil som tidligere og som i gør det til, i denne sæson har jeg ikke set noget ekstraordinært målmands spil.

Lopez var stabil og sikker, Casillas virker hverken til at være det ene eller det andet. Jeg føler han er en lottokupon hver gang, at modstanderholdet, får en chance på mål af den ene eller anden form. Jeg sidder på intet tidpunkt (når vores modstander får en chance) med tanken "den her tager han sgu". Først når den enten er ude af banen eller på modstanderens banehalvdel kan jeg slappe af. -Overdrivelse fr...... You get it.

Okay, så misforstod jeg hvad du mente, for kontinuitet er ikke et halvt år frem i mine øjne, men fair nok :)

Lopez lavede det ene drop efter det andet sidste sæson. Noget som Casillas indtil videre ikke har gjort denne sæson...endnu. Den jeg husker bedst er selvfølgelig hans fejlplacering imod Barcelona som koster 2-0 målet. Og det er netop derfor jeg ikke er fan af, at have 2 lige gode/dårlige målmænd, da man ikke får den fornødne opbakning, hvis man laver en fejl, men man derimod bliver gokket oven i hovedet, og ryger en tur på bænken. Så vil den kyniske bruger måske sige, at det er Real Madrid og ikke en børnehave, men mennesker er vi sgu alle, og det ændre Real Madrid altså ikke en dyt på :).
Jeg har det da på samme måde som dig med, at jeg ikke rigtig føler mig sikker på Casillas ligesom før hen, men jeg er bare den type som godt kan lide at give tillid, og vise at alle kan fejle, men sagtens kan komme tilbage på sporet endnu, for Casillas er jo på ingen måder en færdig målmand.
Det taler også for, at Casillas har været fandens loyal overfor klubben, og alle de løse rygter kan jeg ikke rigtig forholde mig til. Han har altid gået forrest, og hvis jeg ikke husker meget forkert, så var han en af de første til at rose Lopez' pragtpræstationer under Mourinho. Jeg synes altid han har båret logoet med stolthed, og opføre sig altid professionelt uanset hvordan situationen er. Alt det taler i mine øjne for, at man værdsætter ham, og giver ham den ekstra tillid, og hånden på hjertet, så er han altså heller ikke dårligere.
Før var han umenneskelig og verdens absolut bedste målmand, hvor han nu har fået mere jordforbindelse og er på niveau med mange af de bedste målmænd i verden.
En ekstra bemærkning, så tog det kun Lopez 2? kampe for Milan at lave et drop, hvor han godt nok antyder han er blevet skudt, men han overpræsterede gevaldigt i starten, og fik hurtig jordforbindelse, og han er nu igen en meget meget middelmådig målmand, og Milan niveauet siger det hele :).

Du skriver vi ser mange af de gode ting? Vil du uddybe det?

Altså redninger som imod Basel, hvor han hiver en lækker redning op. Jeg synes Casillas bliver gjort meget dårligere end han faktisk er, og han rent faktisk levere det normale, men fordi man sammenligner ham med hans gamle jeg, så ser det ikke helt godt ud.

Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

11 år 11 måneder siden #29 af Dios

JimmyBroe skrev:

Dios skrev: Alt i alt, så har Casillas på ingen måder spillet sig af holdet, men i mine øjne skriger det langt væk af hykleri, når man går mod sine principper af "personlige" årsager.

Var den møntet på mig? Haha, den lagde jeg slet ikke mærke til. Jeg går på ingen måde "mod" mine principper? Vores definition af at spille sig af holdet er blot forskellig. En målmand behøver ikke at være skyld i tabte kampe for at blive smidt på bænken.

Ligesom en angriber nødvendigvis ikke skal smides på bænken pga. af manglende scoringer!

Hvis du føler dig truffet, så ramte jeg måske rigtigt? ;D Men nej jeg anser ikke dig personligt for en hykler, men dine holdninger en del haha :D

Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Dios.

11 år 11 måneder siden #30 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Hvis du føler dig truffet, så ramte jeg måske rigtigt? ;D Men nej jeg anser ikke dig personligt for en hykler, men dine holdninger en del haha :D

Jeg føler mig altid truffet når jeg diskutere med dig:)
Mine holdninger mener jeg på ingen måde er hykleriske. Lopez lavede ikke mange drop i sidste sæson, nu må du altså holde op du:P Han lavede netop den mod Barcelona, og så droppede han mod Altetico på et langskud. Meget mere drop var der altså ikke fra Lopez side af. Så den kan du godt pakke væk. Lopez havde stabile præstationer gennem det meste af sæsonen, omend han lukkede en del mål ind. Men mål hvor han for det meste ikke kunne have gjort meget anderledes.

Aarh, okay så du er tillids-typen. Altså et stort menneske?;-) Hehe, det mener jeg jo også godt at jeg kan lide, at udvise tillid. Men enkelt-spillere kommer bare ikke i første omgang. Det gør holdet og klubben derimod, og for holdets skyld bør vi skifte når der kommer en kompetent afløser, om det er Navas, vil tiden vise. Indtil videre har det ikke gjort noget ved målmandsdebatten, at Navas har stået i aften. Han havde intet at lave.

Jeg ville gerne vise Casillas min tillid, men efter min bedste overbevisning, kan det kun ende ulykkeligt mellem ham og klubben.

Hvad Lopez laver i Milan kan jo ikke interessere denne debat, det er helt andre vilkår han spiller under nu.

For god ro og orden så lad os bare stoppe her Dios, vi kommer ingen vegne. Vi må se hvad der sker. Vi ender med at blive enige om at jeg nok i sidste ende har ret. Sooo, lets cut the crap and just admit it then?;-)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 11 måneder siden #31 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev:

Dejlig saglig som altid haha :D

Det er bare statistik, som jeg giver videre uden at tolke på det først. Det er vel ikke usagligt?

11 år 11 måneder siden #32 af SR4

JimmyBroe skrev: @SR4

Ja, fordi jeg mener Iker netop er ved at spille sig af holdet?

Jeg er af en anden opfattelse, jeg mener ikke Lopez viste ringe niveau eller usikkerhed før sidst på sæsonen.

At sige Iker har spillet sig af holdet på baggrund af 4-5 kampe hvor han ikke har været skyld i et eneste mål lyder ellers som om man bare absolut leder efter fejl på Iker :)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

11 år 11 måneder siden #33 af Dios
JimmyBroe skrev:

Jeg føler mig altid truffet når jeg diskutere med dig:)
Mine holdninger mener jeg på ingen måde er hykleriske. Lopez lavede ikke mange drop i sidste sæson, nu må du altså holde op du:P Han lavede netop den mod Barcelona, og så droppede han mod Altetico på et langskud. Meget mere drop var der altså ikke fra Lopez side af. Så den kan du godt pakke væk. Lopez havde stabile præstationer gennem det meste af sæsonen, omend han lukkede en del mål ind. Men mål hvor han for det meste ikke kunne have gjort meget anderledes.

Aarh, okay så du er tillids-typen. Altså et stort menneske?;-) Hehe, det mener jeg jo også godt at jeg kan lide, at udvise tillid. Men enkelt-spillere kommer bare ikke i første omgang. Det gør holdet og klubben derimod, og for holdets skyld bør vi skifte når der kommer en kompetent afløser, om det er Navas, vil tiden vise. Indtil videre har det ikke gjort noget ved målmandsdebatten, at Navas har stået i aften. Han havde intet at lave.

Jeg ville gerne vise Casillas min tillid, men efter min bedste overbevisning, kan det kun ende ulykkeligt mellem ham og klubben.

Hvad Lopez laver i Milan kan jo ikke interessere denne debat, det er helt andre vilkår han spiller under nu.

For god ro og orden så lad os bare stoppe her Dios, vi kommer ingen vegne. Vi må se hvad der sker. Vi ender med at blive enige om at jeg nok i sidste ende har ret. Sooo, lets cut the crap and just admit it then?;-)

Du skal også altid føle dig truffet haha :D

2 drops er allerede for meget, og følger man logikken, så ville han være røget for længst. Nu kan jeg ikke hive eksempler frem, da jeg vitterligt ikke kan huske alle de utallige fejl han begik sidste sæson, men sikker var han ihvertfald langtfra. Hvis han ikke slog sig selv af holdet sidste sæson, så kan jeg da slet ikke se hvorfor Casillas er ved at gøre det nu? :)

Haha, ja lige netop. Det store overskudsmenneske som elsker tillid :P

Nu jokede jeg også kun lidt hvad angår Lopez i Milan. For selvfølgelig er der ingen sammenling andet end jeg synes han var ufattelig middelmådig størstedelen sidste sæson, og han fortsætter hvor han slap denne sæson :)

Dig ret? Haha :D Vi dropper den, men kun fordi jeg er et større menneske som viser tillid, eller noget haha :P

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum