Tiltag til Madridista.dk

13 år 8 måneder siden #1165 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvis i ikke har set episoden så er det fair nok at i mener det.. men hvis i har set den og stadig ikke mener man bør støtte ham så synes jeg det er mærkeligt. For hold da op hvor var det klamt at se på, hans arm sad jo helt forkert, ja det var jo nærmest som at se de der legetøjs dukker hvor man vender armen helt forkert på den.. eller en grafisk fejl i et spil. Hold da op en smerte det måtte have været, og jeg lagde hænderne foran øjnene da de viste gentagelser af det, det var ulækkert. Derfor synes jeg det er ok at støtte ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #1166 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk
@1162.

En vinder vil helst vinde på banen, ikke på skaderne. Jeg vil til enhver tid hellere slå et fuldtalligt Barca-hold, end et hold uden Messi, Iniesta, Xavi og Puyol. Det er bare sjovere at lade spillet tale.

Når der tilmed er tale om et sympatisk menneske, kan man vel som det mindste udvise lidt medmenneskelighed, og ønske dem alt det bedste.

At ønske andre skade ligger mig simpelthen så fjernt, når det tilmed er på grund af fodbold, så forekommer det mig først - undskyld sproget - ynkeligt.

Om man vil skildre med sin empati må man gøre op med sig selv, jeg forstår både hvorfor Madridista.dk ønsker at sende Puyol en hilsen, men jeg forstår også folk som ikke gør. Jeg forstår bare ikke folk, der ligefrem ønsker andre skade. Men det er måske bare mig, som er snæversynet.

13 år 8 måneder siden #1167 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk
Selvfølgelig vil jeg da os hellere slå Barca når de har Messi,Xavi osv. ligesom vi har gjort de sidste par gange..

Men derimod ikke sagt at jeg begynder at hylde en modstander fordi han er slemt skadet...

Fair nok at nogle gør ( Madridista.dk) osv. Bare ikke noget som jeg er enig i ;)

RAUL!!!!

• Los Pitufo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #1168 af Los Pitufo
Besvaret af Los Pitufo på emne Tiltag til Madridista.dk
Puyol er en verdensklasse spiller,derfor er det da en fordel at han er ude når Madrid kigger forbi,jeg glæder mig ikke over han er skadet,men at Real nu har en større chance for gevinst,havde dog hellere set Messi være ude,ikke fordi jeg har noget imod ham,men respekten for det han kan er stor,så hellere ham end Puyol.

Vamos los blancos.

13 år 8 måneder siden #1169 af Siempre Madrid

Er det ikke det, man kalder frygt eller tvivlen på ens egne evner?

Jeg tror ikke på, at vores chancer er blevet hverken større eller mindre af Puyols skade. Hvis vi spiller en ordentlig kamp, så har vi bestemt en chance for at skabe et godt resultat.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #1170 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk
Siempre...

Havde du sagt det samme, hvis det var Messi, Xavi eller-og Iniesta?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #1171 af Siempre Madrid
Det vil jeg da ikke afvise, slet ikke i forhold til Iniesta, som jeg finder lige så sympatisk som Puyol.

Messi og Xavi har irriteret mig i forhold til udtalelser og provokationer, men det betyder da på ingen måde, at jeg synes at det kunne have været fedt, hvis det var dem, der var kommet til skade i går.

Det er en skade, som går ud over den almindelige rivalitet mellem de to klubber og deres fans og derfor er Madridista.dk ikke for gode til at ønske Puyol (eller andre Barcelona-spillere) god bedring, når vi nu står foran at skulle møde dem i ligaen.

Så kan vi i andre situationer kritisere Barcelonas spillere og ledere (+ tidligere ledere), hvis de angriber Real Madrid, ligesom vi også kritiserer i egne rækker, når der er nogle ting, som ikke er i orden.

13 år 8 måneder siden #1172 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk
Hov! mente mere din sætning:

"Jeg tror ikke på, at vores chancer er blevet hverken større eller mindre af Puyols skade. Hvis vi spiller en ordentlig kamp, så har vi bestemt en chance for at skabe et godt resultat."

Vil du mene det samme, hvis man fjernet Puyol og satte Messi ind i stedet?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #1173 af Siempre Madrid
Nej, der er da ingen tvivl om, at Messi har større betydning for dagens Barcelona-hold end Puyol, men det ændrer stadig ikke på, at jeg ikke sidder og ønsker at argentineren skal få et 90-dobbelt benbrud, som sikrer at vi aldrig skal stifte bekendtskab med ham igen.

13 år 8 måneder siden #1174 af Kassow-Rossing
Helt ærligt: Når det kommer til en skade som Puyol fik i går aftes eller en sygdom som Abidal udviklede for nogle måneder siden, så betyder rivalisering da intet.

Ja der er folk, der har det værre end Puyol, men dem ønsker jeg da også god bedring hvis jeg får muligheden for det. Det er synd for Puyol fordi han sidder ikke ude fordi han har trukket et rødt kort men fordi hans arm er ubrugelig i seks-otte uger. Derfor er det OK at man sender ham hilsener, synes jeg.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Ronie
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #1175 af Ronie
Besvaret af Ronie på emne Tiltag til Madridista.dk
Hej alle. Er jeg den eneste der ikke fattet tilbudet fra unisport? Hvad er det man får ud af at skrive madridista i kommentar feltet?

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #1176 af Storken
Besvaret af Storken på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeres artikel om Mourinhos interview med CNN er yderst mangelfuld. Overskriften, "Det vigtigste fra CNNs interview med José Mourinho" er i bedste fald misvisende.

Det bedste fra interviewet var uden tvivl Mourinhos fortælling om Balotelli's dumheder i Inter.

Til jer der ikke så interviewet:
Inter mødte Rubin Kazan i Rusland. Mourinho stod i den situation, at de angribere han havde til rådighed allerede var på banen, og han kunne derved ikke forstærke offensiven fra bænken. Balotelli trak et gult i slutningen af første halveg, og i pausen brugte Mourinho 14 ud af de 15 minutter på at forklare Balotelli vigtigheden af, at han ikke trak sit andet gule kort. Balotelli skulle for alt i verden undgå enhver konfrontation, ikke prøve at generobre bolden, holde sig fra at brokke til dommeren og generelt forholde sig passivt. Det kunne ikke underdrives, hvor vigtigt det var, at Inters eneste reelle offensive trussel forblev på banen. Kort inde i anden halveg trak Balotelli sit andet gule kort i en unødvendig tackling og blev udvist :D

Jeg griner stadigvæk :)

Det mest utrolige var dog, at Mourinho kunne fortælle historien med et smil på læben. Det er muligvis sjovere, når det kommer lidt på afstand, men i sin tid må Mourinho have forbandet Italieneren langt væk.

Leveret af Kunena Forum