Tiltag til Madridista.dk

• NK7CR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1189 af NK7CR7
Besvaret af NK7CR7 på emne Tiltag til Madridista.dk
Forstår jeg ikke helt... Så man kan kun skrive at en fodboldspiller er god EN gang,selvom en fodbold i løbet af en sæson spiller minimum 40 kampe? Vidste jeg ikke.. Troede man kunne skrive det 1, 2, 3, 100 eller 1000 gange.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #1190 af anes
Besvaret af anes på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvis nogle af nyhederne lægger lidt op til debat, kunne i nede i bunden skrive et ledene spørgsmål og skrive hvilket forum man burde diskutere det. Den måde kan i også lidt styre diskussionerne på.

F.eks.

Khedira ude i 2 uger mere.
Med Khedira ude igen, hvad skal Mourinho nu gøre? Dette emne tages op i Truppen 12/13
Spanske journalister, kritiserer spillere som Di Maria, Casillas, Özil og Pepe efter gårsdagens nederlag er der hold i de kritiske røster? Emnet tages op i Champions League 12/13 eller Sæsonen 12/13

13 år 6 måneder siden #1191 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Tiltag til Madridista.dk
Spænd nu lige hjelmen!

Vi er alle klar over, hvor fantastisk Ronaldo er uden at det skal svulme over i det perverse med uendeligt mange tillægsord.
Som hovedpersonen selv ville sige: &quot;Calma,calma, que aquí estoy yo.&quot; Og det er vi så sandelig klar over, for du er fantastisk Monsieur Ronaldo :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• Redondo5
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1192 af Redondo5
Besvaret af Redondo5 på emne Tiltag til Madridista.dk
re. #1187

Du missede muligvis tonen i mit indlæg.. Pointen er, der går fanboy i den fra skribenternes side..

Og eftersom denne tråd er til at hjælpe de frivillige, der står for sitet, er her endnu en idé:

STAVEKONTROL.

13 år 6 måneder siden #1193 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Tiltag til Madridista.dk
&quot;men også Ajax Amsterdams egen Lionel Messi, danske Christian Eriksen, er nomineret.&quot;

Kald mig bare plat... Men jeg synes sgu, at det var sjovt;)

• Ruge
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1194 af Ruge
Besvaret af Ruge på emne Tiltag til Madridista.dk
Hej Madridista

I sidste saeson havde i en lille boks paa forsiden hvor man kunne se dato, klokkeslaet og modstander for den naeste kamp. Jeg synes endnu ikke jeg har faaet oeje paa den i indevaerende saeson og vil hoere om i har droppet den, eller det bare er mig der er blevet blind.

Jeg savner den ihvertfald og haaber den kan komme tilbage.

+1 For det fantastiske stykke arbejde i laver. I er desvaerre min mest anvendte overspringshandling.

13 år 6 måneder siden #1195 af Siempre Madrid
Hej Ruge

Jo, den er her skam og den har vist været her til hver eneste kamp indtil nu. Jeg mangler lige at få lagt et Alcoyano-logo op, så skal næste kamp-sektionen nok komme på siden igen.

Tak for rosen og gid at du også i fremtiden må få lyst til mange oversprings-handlinger ;-)

Mvh.

Madridista.dk

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Ruge
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1196 af Ruge
Besvaret af Ruge på emne Tiltag til Madridista.dk
Alright, saa kigger jeg bare bedre i fremtiden!

Fortsat god dag :)

13 år 6 måneder siden #1197 af Siempre Madrid
Sådan, Ruge ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Jimson
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1198 af Jimson
Besvaret af Jimson på emne Tiltag til Madridista.dk
Fedt at se at i taget tingene skrevet herinde alvorligt, og har gjort meget ud af bl.a. facebook!

Jeg vil dog gerne foreslå at i får lavet foraet om til et andet format.
Det at skrive beskeder og svare i tråde er ikke noget problem.
Der hvor jeg synes det ville gavne er i oversigten. Jeg synes oversigten over trådende er utroligt uoverskuelige, og hver tråd har over 1000 posts hvis ikke mere. Det er for mig lidt hæmmende for hvordan foraet fungerer.

Jeg foreslår et forum a la phpBB (www.phpbb.com/) hvor oversigten man har er utroligt god. Man vil kunne oprette en tråd til hver spiller, turnering osv og samtidig kunne holde overblikket. Det vil også betyde at man vil kunne oprette nye tråde til hver nyt emne, så man slipper for at skulle ned til post 2000 for at skrive noget. Brugeroprettelse er også utroligt nemt. Det vil alt sammen gøre foraet og brugen af det mere overskueligt, og måske tiltrække nogle flere fellow madridistas.

Nu kan jeg se at der har været foreslået phpBB før, og jeg ved ikke hvad der ligger til grund for i ikke har implementeret det endnu. Det beviser dog bare min pointe omkring uoverskueligheden omkring foraet :)

Mvh

13 år 6 måneder siden #1199 af Realex
Besvaret af Realex på emne Tiltag til Madridista.dk
indlæggene &quot;Spillere med særlig interesse&quot; er glimrende, og et af de bedste tiltag. Det er rigtigt relevant, at følge med i de spillere, som der har en mulighed for at returnere, en gang ude i fremtiden.

et par videoklip med Szalai's, Joselu's osv. mål, kunne også være brugbart :)

thumps up!

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1200 af Storken
Besvaret af Storken på emne Tiltag til Madridista.dk
Til alle debatører på madridista

Jeg håber I vil læse mine ord med et åbent sind og slippe stridsøkserne et øjeblik.

Jeg ved ikke hvad der foregår for tiden, men kvaliteten herinde er stærkt nedadgående.

Der tales grimt til hinanden, I sviner Barca til (mere end normalt) og I virker generelt splittet. Rigtig mange indlæg stinker langt væk af frustration og irritation. Jeg forstår det bare ikke? Intet har ændret sig for Real Madrid det seneste stykke tid. I har en hård kamp foran jer, men der bruges flere kræfter på hinanden og tilsvining af Barca end på Real Madrid.

Jeg er ikke uden skyld og min tilstedeværelse gør det ikke nemmere for jer, men det burde I have vænnet jer til på nuværende tidspunkt. Jeg er vel ikke et større fjols nu end for 3 måneder siden? :)

Forummets eksistens lever og falder med os. Så mit forslag er, at vi fjerner fokus fra hinanden, Barca-fnidder, undertegnet og bruger al vores energi på Real Madrid og fodbold generelt. Det er nu engang derfor vi sidder herinde.

Tak fordi I lyttede

&quot;A house divided against itself cannot stand&quot;
- Abraham Lincoln

Mvh
Anders

Leveret af Kunena Forum