Tiltag til Madridista.dk
- Nicolas O
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den her forum er ved at få en langsom død. Det som om der et par stykker herinde, der kun vil svare hinanden og ikke andre der kommer 'udefra'. Jeg hentyder til dem der ikke er faste bruger, nogen som kun skriver i ny og næ. Når de endelige skriver noget, bliver de for det meste ignoreret. Jeg vil dog ikke mene alle herinde er sådan, men for det fleste. Synes generelt Simpere og El_Juan gøre hvad de kan for at holde forummet oppe.
En som Dios burde overhovedet ikke have en bruger herinde, han skriver om det samme som for 2 år siden. Han kommer ikke med noget nyt, det altid det samme 'Pepe er hjernedød, Varane skal overtage hans plads'
'Mourinho er en dårlig træner vi skal have en som Pep' ' Real madrid spiller dårligt' lige meget hvor godt de gøre det så er de stadigvæk ringe. For overhovedet ikke nævne Kassaow som er en JOKE i diverse forummere rundt omkring i DK, på Facebook og BOLD.DK.
Jeg stoppede med at skrive herinde netop af den grund hvor det virker til 'dem udefra'. Men jeg gav det en chance, men intet har forandret sig. Så en gang til vi ses måske senere?( Når engang folk som Dios og KAssaow er væk)
Tak for din gæstfrihed Simpere!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Du glemmer Raúl7=Kongen, men tak fordi du huskede mig ;-)
Nu skal denne tråd helst ikke ende i en masse pegen fingre, men generelt kan man jo sige, at hvis man falder over et indlæg, som man synes er himmelråbende dumt, så kan man jo vælge helt at ignorere det og springe videre til næste indlæg, som forhåbentlig rummer lidt mere kvalitet.
Det næste man kan gøre, det er at agere som førnævnte Konge: kvalitet, frem for kvantitet. Når han skriver, så ved man på forhånd, at det er noget, man har lyst til at læse. Han påberåber sig ikke at have den ubestridte sandhed, men han argumenterer grundigt for sin egen holdning. Dermed tager han også sit ansvar for at give dette forum kvalitet.
Hvis nu alle - jeg selv inklusive - satte en ære i, at indlæggene skulle være konstruktive og at man ikke ville lade sig trække ned af andres dumheder/provokationer, så er vi altså allerede nået meget langt. Det starter hos os selv.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Brylle
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Dét synes jeg man som bruger lige skal stoppe op og tænke over selv. For dét er netop problemet hos nogle bestemte. At man skyder om sig, i stedet for selv lige at få fejet for egen dør.
Lad os tage den til os, og derefter komme videre.
- Mavi
- Gæst
-
Men det er selvfølgelig noget vi kan ændre på. Jeg synes, man skulle lave nogle tråde som ikke har noget at gøre med Real Madrid, men måske bare fodbold.
- En odds-tråd - Det ville måske tiltrække flere "udefra".
- Landsholds-tråd - Det spanske- og måske det danske landshold(?).
Jeg ved så ikke om madridista.dk tillader, at det ikke kommer til og handle i så høj en grad om Real Madrid.
- Huss
- Gæst
-
Jeg synes det er meget mere overskueligt og er delt op spiller for spiller og kamp for kamp.
Jeg synes det her er noget værre noget. man har en tråd der hedder sæsonen 12/13 og der snakker man om 1000 ting så skal man scrolle op og ned hele tiden for at se hvad den anden skrev.
Laver man debatforummet helt om tror jeg der vil komme flere.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
realmadrid.dk ville selvfølgelig være at foretrække men den side blev snuppet for et år siden.
madridista er på mange måder et sejere navn, men den er ikke nem at finde, hvis man er Real Madrid fan i Danmark.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Prøv at google `Real Madrid´´, søg på "sider på dansk", og se hvad der sker.
Den er ret nem at finde;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der kommer et nyt - og forhåbentligt - forbedret forum med det nye Madridista.dk, men vi laver ikke en tråd for hver enkelt spiller, for hvem gider at sidde og diskutere Marcelo og kun Marcelo, for bare at nævne et eksempel.
Angående landsholds-tråd:
Der er ikke noget mere ligegyldigt end det danske landshold, så hvis man vil diskutere det, så er der rigeligt med muligheder alle andre steder. Og det samme gør sig gældende om emner, som ikke omhandler Real Madrid. Hvorfor iøvrigt tiltrække folk, som vil diskutere alt muligt andet?
Angående Madridista.dk:
Siden hed Madridista.dk i går, siden hedder Madridista.dk i dag og siden hedder Madridista.dk i morgen.
Håber, at det var svar på jeres spørgsmål og undren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Huss
- Gæst
-
Nu er det sådan, jo mere overskuelig en side er, jo mere tilfredshed er der blandt læserne.
Lad os sige Marcelo laver et hattrick mod Ath Madrid, så tror jeg størstedelen herinde vil skrive om det, også er det da bedre man laver en tråd om Marcelo hvor man kun snakker Marcelo, i stedet for man snakker om Marcelo og 1000 andre ting under tråden *truppen*
Man ved hvad man går ind til når man trykker på tråden Cristiano Ronaldo, Kaka osv, men man ved ikke, hvad man går ind til hvis man trykker på tråden truppen.