Tiltag til Madridista.dk
- Realmadrid-4-ever
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Det var lidt kringlet at forklare. Men han er vist med :-)
- mtrist
- Gæst
-
Der er bare nogen med tunge hoveder, der skriver nyhederne ;)
- Raúl 7
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- jabac
- Gæst
-
Jeg kender en del sange på Bernabeu og vil gerne støtte revista med at oversætte nogle enkelte sange. Hvis i ønsker hjælp til dette så sige lige til.
Så er der det store forslag til næste års tips og ciffer tips.
Folk skal inddeles i ligaer.
Som for eksempel 1, 2, og 3 division.
Ud fra dette års afgørende resultat skal de der vil deltage i næste års ciffertips og tips inddeles efter højest placeret. Ny ankommende skal inddeles i de lavere.
Hver division kunne bestå mellem 10 og 15 deltagere. Det vil altså betyde der er op og nedrykning. Faktisk ligesom en normal fodbold liga.
Hver division der har en vinder får en præmie men den største præmie man kan vinde skal være den i 1 selvfølgelig.
Grunden til at der skal inddeles i flere divisioner er at det skal trække flere folk til at være med i konkurrencerne. For eksempel i normal tips er der mange der stopper med at tippe fordi de kommer for langt væk fra præmien og simpelthent mister interessen. Det skal være muligt at vinde flere præmier.
Jeg husker også til GFeren at der blevet givet nogle oplysninger ud så det er muligt at kunne gøre det med præmierne.
Jeg vil gerne forberrede dette projekt til næste års ciffertips og normale tips.
Jeg vil gerne skrive mere om dette eksempel hvis det har interesse men det vil tage mig en uendelighed at forklarer. Så ønsker jeg hellere at opsætte det hele senere så det kan komme til vurdering.
Jeg vil dog give et lille eksempel alligevel.
1 divison i normal tips. Efter sæson.
1 jabac, reagerende mester præmie vinder
2 kamal
3 siempre madrid
4 siempre fiel
osv osv
9 fru el madridista nedrykker
10 puskas nedrykker
2 division
1 butragueño præmie vinder
2 raul 7
osv osv
nedrykkere findes her også
nedrykker findes her også
Der er mange muligheder i dette projekt og jeg vil gerne stå for det. Hovedsagen er at præmierne skal gøres officielle efter folk har tilmeldt sig. Præmierne 1 år kan være ens da en lodtrækning nok ville være nødvendig for en inddeling. Men senere kan man jo gøre det mere interessant ved at smide størrer præmier ud til de bedste divisioner. Det er en større udfordring at kæmpe sig op og det gør det også mere spændende.
Jeg skal nok stå for at sætte det hele op. Regler osv osv. Jeg skal bare ha en godkendelse til at gå igang med projektet.
Og præmierne skal selvfølgelig være mulige.
1 divisons præmie kunne være en hjemmebane trøje
2 præmie en plakat
osv osv.
Vær sød at give respons!!!
Projektet skal så til vurdering inden det kan blive godkendt.!!
Hovedpointen igen med projektet er at kunne få flere medlemmer til at deltage og flere præmier til medlemmerne. Mere interesse i at fortsætte og være en del af fanklubben, og trække nye medlemmer til!
Mvh Steffen Jabac.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
I så fald skal der være op og nedrykning efter hver 6-7 kamp! Ellers er det jo direkte latterligt!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- jabac
- Gæst
-
- Realmadrid-4-ever
- Gæst
-
Især når man på et eller andet tidspunkt lukker forummet for ikke-medlemmer.
Der er dog en ting jeg ikke forstår. Vil du stå for både tips turneringen og ciffertips?
- jabac
- Gæst
-
- Realmadrid-4-ever
- Gæst
-
- jabac
- Gæst
-
Hvertfald skal de lige godkendes først!
du kan også se at der i min korte tid, hvor man må sige at det nærmest er umuligt at komme op i toppen, alligevel har budt på 3 helt nye tippere...
iøvrigt virker det ik tiltalende lige nu at jeg skal til at lave 2-3 divisioner, og det bliver jo nok ik dig der gør det istedet for...
edit: stavefejl